Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:In een ideale wereld zouden vandaag de laatste pakketten binnen komen toch
haike schreef:Hopelijk zit ik nu goed, sauffi ben jij mijn secret santa??
sauffi schreef:haike schreef:Hopelijk zit ik nu goed, sauffi ben jij mijn secret santa??
Ja!! Ik ben jou Santa. Sorry voor de fout in de hint maar je hebt me gevonden.
Een doos zoeken was nog drama. Uiteindelijk vond ik deze en met passen en meten konden de cadeautjes er precies allemaal in. Maar toen moest alles er weer uit want ik vergat het bubbeltjes plastic. Ik was ook heel bang dat het niet heel aan zou komen.
Ik was dus ook totaal confused toen ik mijn doos voor 2e keer voorbij zag komen. Snapte er helemaal niks van
Olympia schreef:Ik baal..
Ik heb dus voor mijn lootje al een week geleden het pakket bij een post NL punt gebracht. Ik vind het namelijk niet leuk als mijn lootje nog naar uit een stuk of paar namen hoef te raden wie ik ben.
We zijn nu een week verder.. en jullie raden het al. PostNL heeft het pakket nog niet bezorgd..
Olympia schreef:Ik baal..
Ik heb dus voor mijn lootje al een week geleden het pakket bij een post NL punt gebracht. Ik vind het namelijk niet leuk als mijn lootje nog naar uit een stuk of paar namen hoef te raden wie ik ben.
We zijn nu een week verder.. en jullie raden het al. PostNL heeft het pakket nog niet bezorgd..