Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:21

Marocje schreef:
Ik las net juist dat ze zijn teruggekeerd vanwege de ophef. Vind dat ook wel sneu hoor, ze hebben alles privé en zullen daar ook wel afstand houden, dus wat is het probleem?

Ik denk dat het meer een principe kwestie is. En ja, hij hoort wel het goede voorbeeld te geven..?
Enfin t loopt wel n beetje uit de hand.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:26

Als het advies van je regering is om zomin mogelijk reisbewegingen te maken en je vliegt als koning naar Griekenland dan is dat in ieder geval niet de slimste actie. Snap wel dat er zoveel ophef over is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:32

Dat ik nu serieus er overna aan het denken ben om randjes op mijn kasten te maken.

Iets met een kat die het principe zwaartekracht vergeet. 8)7 Het is dat ik het net op tijd zag, maar anders was ze weer eens van de kast gevallen. :roll:

Veraaaaah

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:42

Ik wilde een stuk fietsen maar voelde me niet lekker. Na 3 km was ik alweer thuis :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 22:47

SdaphneS schreef:
Als het advies van je regering is om zomin mogelijk reisbewegingen te maken en je vliegt als koning naar Griekenland dan is dat in ieder geval niet de slimste actie. Snap wel dat er zoveel ophef over is.

Wat moeten ze dan? Naar de plaatselijke Landal Greenparks?

Je druk maken hierom is echt te triest voor woorden en getuigd van weinig zinvolle inhoud in je leven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 22:53

De Koninklijke familie heeft meerdere riante verblijven gelukkig. :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:05

MarlindeRooz schreef:

Joh. :+ Alsnog geen reden om je er druk over te maken. :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:13

MarlindeRooz schreef:

Onhandig en weinig (Grieks en Nederlands) omgevingsbewust....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:18

__Sannne schreef:
MarlindeRooz schreef:

Joh. :+ Alsnog geen reden om je er druk over te maken. :+
Ik ga me er niet druk over maken, maar ik vind er wel iets van. :)) “Do as I say, not as I do” is in deze situatie gewoon geen koers die je moet willen varen, zeker niet als je deel uitmaakt van de regering. Ik word er niet minder voorzichtig door, maar er zijn er natuurlijk zat met een diepgeworteld calimerocomplex die vinden dat de regels niet meer voor hen gelden als de koning of ministers dingen doen die tegen de regels en adviezen ingaan.

Waar ik me daarentegen wel druk over maak, is het feit dat mijn huid zo intens droog en trekkerig is. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:21

Komt wellicht door het koudere weer ineens? Als je opzoek bent naar een fijne vettere crème kan ik schapenwol crème aanrader. Smeer ik standaard op mijn handen in de winter en ze hebben ook een gezichtscreme variant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:35

Het koudere weer helpt inderdaad niet mee, nee, maar mijn huid is van nature al vrij droog (en toegegeven, ik ben niet het type dat zich dagelijks van top tot teen insmeert). Dank je voor de tip! :D Ik gebruik meestal de Sealine crème van Holland & Barrett — die werkt ook goed — en voor m’n gezicht Babor, maar ik kan ook eens kijken naar de crème die jij noemt.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:35

__Sannne schreef:
SdaphneS schreef:

Wat moeten ze dan? Naar de plaatselijke Landal Greenparks?

Je druk maken hierom is echt te triest voor woorden en getuigd van weinig zinvolle inhoud in je leven.

Dat hoor je mij niet zeggen. Ze kunnen gewoon thuis blijven, net als de rest van een groot gedeelte van Nederland.

Jammer dat je het direct betrekt op iemand zijn leven, omdat er kritische kanttekeningen worden geplaatst bij het handelen van een staatshoofd. Een discussie hierover moet je niet persoonlijk maken door zoiets te zeggen, is mijn mening.

Nu weer ontopic. ;)

Irritatie van vandaag: niesbuien die maar niet ophouden. Super vervelend als je wilt slapen.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 00:07

Dat de gameavond met gezellig bezoek met vrienden van m'n partner te snel voorbij is :(

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 01:05

De bladblazer van de buurvrouw op zaterdagochtend om half negen... heb nog geen koffie op, dus heb er wat moeite mee, zeg maar :')
Nou wordt het vandaag 30 graden dus ik snap wel dat ze het nu doet, maar toch...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 01:14

Barramundi schreef:
De bladblazer van de buurvrouw op zaterdagochtend om half negen... heb nog geen koffie op, dus heb er wat moeite mee, zeg maar :')
Nou wordt het vandaag 30 graden dus ik snap wel dat ze het nu doet, maar toch...

Ik las zaterdagochtend en 30 graden en dacht toen huh het is hier nog geen ochtend en geen 30 graden. Totdat ik er achter kwam dat je in Australië woont. Wordt duidelijk tijd voor mij om te gaan slapen :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 03:39

Dat ik niet meer in slaap kom. Lig al 1,5 uur wakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 04:20

Dat ik nu al uit bed moet om te gaan werken :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 04:51

Dat ik nog niet mijn bed uit hoef om te werken maar toch al wakker ben...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 04:56

Al ruim een week elke nacht nachtmerries, en net weer een droom ín een droom waardoor wakker worden moeilijk was. :?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 05:18

En dat gedoe met die 'vrouwenjager' in Lunetten. Waarom niet een paar vrouwelijke agentes in burger later rondlopen daar en die kerel te grazen nemen. Hoe kan het dat zo'n klootzak al weken rond loopt en niet gepakt wordt?

SoofO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 06:11

Aan de buren, waar ze in de stallen blijkbaar een feestje hadden. Rond 9 uur was er al muziek, toen ik later ging slapen en wakker werd om 3 uur was de muziek nog steeds zo mega hard. Dus toen belde ik maar de politie en 20 min later was het over 8-) :+

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 08:03

Captain schreef:
En dat gedoe met die 'vrouwenjager' in Lunetten. Waarom niet een paar vrouwelijke agentes in burger later rondlopen daar en die kerel te grazen nemen. Hoe kan het dat zo'n klootzak al weken rond loopt en niet gepakt wordt?

Zoiets valt op. Geloof me. Er hebben er bij mij rond stal een paar jaar geleden rondgelopen toen er een aanrander actief was. Ik wist precies wie er op welke plek rond liep. En als t mij als buitenstaander op valt, valt t die vent ook echt wel op.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:09

Nieuwe bovenburen die blijkbaar elk uur een keer de kabouterdans stampen. Niet normaal hoe hard een mens kan stampen. En het is hier echt goed geïsoleerd. Want zelfs met raam bijna 24/7 open komt het niet onder de 20/21 graden. :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:14

Ook hier burenstruggles. Weer een nacht amper geslapen omdat meneer ruzie had via Skype met zijn buitenlandse vriendinnetje. :roll: Hopelijk is het nu uit en al dat nachtelijke prutsmuts ook over.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:30

Captain weet je hoe lang ze bezig zijn geweest om die serieverkrachter te pakken, dat lukte pas na járen en dan nog door stom toeval.
Denk dat er wel een paar verkleedde agentes lopen maar het moet maar net lukken.