shirleyp schreef:Aaah, jammer! Maar lieve echte ss... Wil je misschien een kleine tip voor mij achterlaten bij het beheer? Mijn puzzelskills falen en ik ben hopeloos vastgelopen...
Ik plaats deze nog een keer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Hint van Germie zijn wel te vinden, kan je niks met de Felix verpakking doen kwa hint?
Benieuwd of ik deze week aan de beurt ben
Of toch januari
Leo schreef:@Germie, heb je foto's van je hints? Ik kijk graag even met je mee
Mondy schreef:Je denkt te moeilijk Germie
Citaat:@Junia wanneer je pakket komt is voor jou een verrassing, wel kan ik je vast een tip geven be prepared![]()
![]()
Citaat:@ Mondy, een klein vogeltje vertelde mij dat jouw pakket vandaag opnieuw geleverd wordt.
Citaat:@shirleyp, Vergeet de cijfers in het boek (of zie ze als laatste redmiddel)
Jouw postcode en die van jouw Santa hebben iets gemeenschappelijks
Beginnen met een 7 waar na er 2 gemeenschappelijke cijfers volgen
germie schreef:Mondy schreef:Je denkt te moeilijk Germie
Ok, dan: xLovesPower, ben jij mijn Santa?
Vanwege je boktnaam, en je vindt Zwitsal heerlijk ruiken. (ik vind het normaal ook heerlijk ruiken, maar kan nog steeds niets ruiken en dus niet genieten van het builtje)
En ja, je hebt me ook gestalkt wegens dat kerstbomen in huis verhaal.(je schreef ook nog lootje stalken)
xLovesPower schreef:germie schreef:
Ok, dan: xLovesPower, ben jij mijn Santa?
Vanwege je boktnaam, en je vindt Zwitsal heerlijk ruiken. (ik vind het normaal ook heerlijk ruiken, maar kan nog steeds niets ruiken en dus niet genieten van het builtje)
En ja, je hebt me ook gestalkt wegens dat kerstbomen in huis verhaal.(je schreef ook nog lootje stalken)
Ik zal je maar gelijk uit je lijden verlossen ik ben inderdaad je SantaIk vond eigenlijk best grappig om te lezen dat je veel te moeilijk dacht