Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:58

Badeendje schreef:
Ik vind vingers of lichaamsdelen knakken in het openbaar echt asociaal en hoogst irritant. Doe dat lekker thuis of op de wc, die geluiden, brrr. Alsof iemand constant z’n botten breekt.

Neee niet thuis aub :') Mijn man doet dit dus ook als hij zn arm om mij heen heeft op de bank bijvoorbeeld en dan die vingers knakken naast mijn oor.
Grrr ik krijg de rillingen ervan!

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:27

_San87_ schreef:
VickyS schreef:
Een enkele keer gebeurd dit ook als man.Ik las een tijd geleden een anekdote over een boer die elke 2 jaar een nieuwe Mercedes aankoopt.
In zijn vuile kloffie stapte hij bij zijn dealer binnen.Waarop een verkoper,die nog niet lang in dienst was en hem niet kende,aan hem vroeg wat hij daar te zoeken had en dat hij zich geen Mercedes kon veroorloven.
Die boer is dus prompt de garage buiten gegaan en heeft aan de overkant,een nieuwe wagen gekocht.
Welk merk weet ik niet meer.
Een tijdje later is hij in zijn nette kledij toch even terug bij Mercedes langs geweest om zich en zijn nieuwe dure auto nog even voor te stellen.

Dit is volgens mij meer zo'n moralistisch verhaaltje dan dat het echt gebeurd is of zo. Ik hoor dit verhaal al echt 20 jaar.

Dit overkwam mijn schoonvader echt toen hij drie mercedessen ging halen. _/-\o_ :') in oud kloffie uiteraard.
Net als dat ik voor een nieuwe auto ging kijken en de verkopers mijn man de informatie gingen geven, zij koopt die auto hoor. Dus ja, dat soort dingen gebeuren wel echt.

flooooo

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:33

Ik vind het een raar verhaal dat je niet in je oude kloffie boodschappen gaat doen, doe ik ook gerust hoor. Alsof ik zin en tijd heb om in de supermarkt naar kleren van anderen te kijken, ben er het liefst zo snel mogelijk weer weg. Als ik net heb geklust of wat dan ook dan ga ik gewoon in die kleren. Een zakelijke afspraak zoals de notaris doe ik uiteraard wel in nette kleren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:09

flooooo schreef:
_San87_ schreef:

Dit is volgens mij meer zo'n moralistisch verhaaltje dan dat het echt gebeurd is of zo. Ik hoor dit verhaal al echt 20 jaar.

Dit overkwam mijn schoonvader echt toen hij drie mercedessen ging halen. _/-\o_ :') in oud kloffie uiteraard.
Net als dat ik voor een nieuwe auto ging kijken en de verkopers mijn man de informatie gingen geven, zij koopt die auto hoor. Dus ja, dat soort dingen gebeuren wel echt.

Oh, dat geloof ik wel. Maar het verhaal van de boer die ieder jaar een Mercedes koopt bij dezelfde dealer gaat al tig jaar rond.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:26

Daar is Pretty Woman ook op gebaseerd toch? ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:28

Big, big mistake!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:36

Badeendje schreef:
Ik vind vingers of lichaamsdelen knakken in het openbaar echt asociaal en hoogst irritant. Doe dat lekker thuis of op de wc, die geluiden, brrr. Alsof iemand constant z’n botten breekt.

Gister deed een dame dat liggend, met haar enkels... op een bankje hoger dan ik naast mij in de sauna :(

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 01:40

Ik knak veel in mijn lichaam, maar let er wel op wie. Weet heel goed dat mensen dit naar vinden dus bij sommige personen doe ik het expres }:)

Vingers en polsen gaat meestal wel, maar als ik dan mijn nek ga knakken of mijn rug.. dan ook ff mijn enkels tenen en ellebogen en ik ben weer los.

(Met sommige personen bedoel ik een vriendin of mijn broertje overigens, geen onbekenden ;))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 02:42

Marocje schreef:
Ik knak veel in mijn lichaam, maar let er wel op wie. Weet heel goed dat mensen dit naar vinden dus bij sommige personen doe ik het expres }:)

Vingers en polsen gaat meestal wel, maar als ik dan mijn nek ga knakken of mijn rug.. dan ook ff mijn enkels tenen en ellebogen en ik ben weer los.

(Met sommige personen bedoel ik een vriendin of mijn broertje overigens, geen onbekenden ;))

Oh heerlijk, ik kan geloof ik elk lichaamsdeel knakken. Inclusief het middelste deel van mijn borst. Vooral ‘s ochtends even mijn armen strekken en de schouders knakken :):)

Maar sommige stukken gaan ook zonder dat ik er iets aan kan doen, enkels bijvoorbeeld soms als ik van een trap af ga.

Ik doe het ook niet bewust als er mensen in de buurt zijn. Al heb ik weleens de neiging mijn vingers te knakken als ik in gedachten ben en doe ik dat semi onbewust. Met alle opmerkingen van dien (als er mensen in de buurt zijn dan)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 08:01

Vingers knak ik wel eens. Nooit een opmerking over gehad. Ik heb 1 teen die knakt bij elke stap op blote voeten. Kan ik dus niets aan doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:48

Niobe schreef:
Marocje schreef:

Oh heerlijk, ik kan geloof ik elk lichaamsdeel knakken. Inclusief het middelste deel van mijn borst. Vooral ‘s ochtends even mijn armen strekken en de schouders knakken :):)

Maar sommige stukken gaan ook zonder dat ik er iets aan kan doen, enkels bijvoorbeeld soms als ik van een trap af ga.

Ik doe het ook niet bewust als er mensen in de buurt zijn. Al heb ik weleens de neiging mijn vingers te knakken als ik in gedachten ben en doe ik dat semi onbewust. Met alle opmerkingen van dien (als er mensen in de buurt zijn dan)

Naar mens.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:32

Haha, ik zat er vandaag op te letten, maar knak dus wel ‘onbewust’ :+ . In de auto ff ellebogen, is standaard blijkbaar. En als ik ga zitten meestal even mijn rug: bij deze mijn excuses aan alle mensen die hier hinder van hebben O:)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 18:41

Mijn vriend heeft net een unpopulair opinion. Ik vertelde hem dat ik twijfelde om een dekje te kopen, erg mooi dekje maar € 65,- dus best duur := Zijn reactie: "Da's toch geen geld?"
Whut? Hebben we ergens een geldboom in de tuin staan waar ik niet van af weet? :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:45

Balenciaga schreef:
Mijn vriend heeft net een unpopulair opinion. Ik vertelde hem dat ik twijfelde om een dekje te kopen, erg mooi dekje maar € 65,- dus best duur := Zijn reactie: "Da's toch geen geld?"
Whut? Hebben we ergens een geldboom in de tuin staan waar ik niet van af weet? :')

Ik vind dat dubbel. Ja, het is een groot bedrag. Maar als je er vervolgens 10 jaar mee doet, valt het juist weer enorm mee :P.

Ik heb dekjes van 10 - 15 jaar oud die ik nog steeds gebruik, hun geld dubbel en dwars waard dus.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 19:07

Ja eens. Kwaliteitspul houdt gewoon veel langer dan sommig goedkoper spul. Ik heb ook vestjes en dekjes die ik al jaaaaaren aan heb. Waren idd duur, maar zeker de moeite waard.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 12:30

Honden met dwarslaesie moet je in laten slapen en niet in een karretje zetten. Bah wat krijg ik de kriebels van zulke ‘dierenredders’

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 12:34

Mars schreef:
Honden met dwarslaesie moet je in laten slapen en niet in een karretje zetten. Bah wat krijg ik de kriebels van zulke ‘dierenredders’

Echt he. Zou één van mijn honden dat overkomen dan ging er direct een spuit in.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 12:34

Mars schreef:

Eens.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 12:54

Vroeger was dat trouwens helemaal geen unpopulair opinion maar tegenwoordig zie ik dit meer en meer. Die mensen denken aan zichzelf en niet aan het dier.

Beestje is van hun afhankelijk om in dat karretje te komen, kan geen natuurlijk gedrag vertonen zonder. Ik zie blaren op voetjes die over de grond slepen, urinebrand plekken, huidinfecties van het doorhangen, afgeknelde ledematen die beginnen te infecteren etc. En dat noemt zich dierenliefhebber :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:03

Maar hij kijkt nog zo vrolijk uit zijn oogjes!

:n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:28

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:31

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:34

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:38

Dat dier moet om wel meer redenen dan enkel een dwarslaesie ingeslapen worden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 14:00

Rebecca schreef:

Man, dit is toch hartverscheurend... En dan die reacties, onbegrijpelijk.

Hoewel we hebben in noord NL ook zo'n figuur die dit soort dieren in leven houdt tegen wil en dank. Wordt ook heilig verklaard door haar volgers die niet verder nadenken... De dood is niet de slechtste optie wanneer je middelen erger zijn dan de kwaal die je te lijf gaat.