Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:43

Maanlicht schreef:
Mijn ex had ook opeens een Tinder account toen we al ruim 3 jaar een relatie hadden. Had ie niet zelf aangemaakt zei hij, maar was vast zijn ex die jaloers was en een grap met hem uithaalde. Beetje jammer voor hem dat hij app synchronisatie aan had staan op zijn telefoon zodat alle door hem op zijn telefoon gedownloade apps ook op onze gemeenschappelijke iPad kwamen te staan. Hij bleef glashard ontkennen en boos worden als ik erover begon. Ik had toen eigenlijk gelijk weg moeten gaan, maar toch nog 2 jaar langer volgehouden daarna. Liefde maakt echt blind en dom.

Dat had ik hier ook :') Zonde van de tijd achteraf.

xdniesje

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:17

Hoi! Sinds 2 daagjes heb ik ook Tinder, dus het lijkt me leuk om hier mee te kletsen!
Hoelang duurde het bij jullie voordat er een match uit kwam? En hoeveel swipen jullie?

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:23

Relaxed schreef:
Ja we kunnen onszelf enorm voor de gek houden.. Ik heb dat ook met mijn curacao date, al 4 jaar gaat dat op en af en steeds als we elkaar zien vlamt het weer op. Maar nu zit ik op een punt dat ik zie hoe hij echt is, een echte narcist en kan ik wel zeggen dat ik er klaar mee ben (ook al heb ik dat de afgelopen 4 jaar al 86x gezegd :+ )

Zo heb ik een tijdje “gedate” met iemand die een relatie had. Nog steeds geen idee hoe ik al die waarschuwingssignalen heb kunnen missen maar goed dat is altijd achter.

@Relaxed Zorg ervoor dat een 87ste keer niet nodig is... :Y)

@xdniesje Welkom! Ik had binnen een paar uur al een aantal matches. Ik swipe maar heel weinig naar rechts, ben extreem kritisch := . Wel kom ik veel Fransen/Duitsers tegen en die like ik sowieso niet. Dus een groot deel valt dan al af.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:24

xdniesje schreef:
Hoi! Sinds 2 daagjes heb ik ook Tinder, dus het lijkt me leuk om hier mee te kletsen!
Hoelang duurde het bij jullie voordat er een match uit kwam? En hoeveel swipen jullie?

Een paar minuten? :') Ik swipe niet veel naar rechts. Mag van geluk spreken als ik een Nederlander hier tegenkom. Beetje jammer dat ik in een Nederlandse stad woon waar alleen Duitsers op af komen. :Y) Klein-Duitsland noem ik het.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:30

xdniesje schreef:

2 dagen, nu ruim een jaar samen. :')

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:31

-O- na 2 dagen heb ik nog niets, terwijl ik niet heel weinig naar rechts swipe

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:42

Heb je wel leuke / duidelijke / spontane foto's op je profiel? :)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:42

Ja, dacht ik wel...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:47

xdniesje schreef:
Ja, dacht ik wel...

Ik ben benieuwd naar je profiel dan.

Ik had binnen een paar minuten echt al een hoop matches. :)

Misschien kan ik je helpen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:49

Ik ben ook wel benieuwd. Twee dagen lijkt me ook wel erg lang voor een match? Zeker omdat er wel wat mannen zijn die alles naar rechts swipen. :+

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:50

Ik krijg nu ook foutmelding bij het inloggen.. ik ga eens even kijken!

Ook bij het inloggen via facebook of via een SMS krijg ik steeds foutmeldingen.. Help? :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:18

Ik heb maar 5 mensen geliked. := Wel met allevijf een match, maar slechts met één dat er echt contact op gang kwam. Heb 'm alleen nog niet in het echt gezien, heb twee keer initiatief genomen om wat af te spreken maar hij komt er niet echt op terug. Ook na het coronacomplottheorie-gebeuren niet. :')
Dit telefonische contact is ook wel leuk, maar daar doe je het toch niet voor? :') Ik ga er in ieder geval geen derde keer achteraan en hij snapt zelf vast ook wel dat 'ie niet moet mekkeren als ik in zee ga met iemand die wat fanatieker is met afspreken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:21

Pfff. Als hij niet wilt afspreken dat ben ik er ook wel snel weer klaar mee.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:27

Inderdaad. Iemand die jou graag wilt zien doet wel moeite hoor. Hij wilt het duidelijk niet.

Ik zou met je andere vier matches eens kletsen. :7

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:33

Die anderen vond ik gelijk al contactgestoord. :D Ach, ik kom vanzelf wel ergens een fatsoenlijk setje XY-chromosomen tegen hoop ik, en ik heb het ook wel goed in m'n eentje.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:12

Nu de terrassen weer open gaan zit ik te twijfelen om ook weer te gaan swipen.
Tot nu alleen die FWB eruit gehaald, daar nog wel contact mee maar het gaat stroef
en ik ben wel toe aan iets nieuws.
Ik merk alleen dat ik weinig leuks tegenkom.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:31

Ik heb vanochtend een date gehad met een schoolgenoot van 30 jaar geleden _O-.
We kwamen elkaar tegen op Tinder.
Was echt heel gezellig!

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:34

Shaggy09 schreef:
Nu de terrassen weer open gaan zit ik te twijfelen om ook weer te gaan swipen.
Tot nu alleen die FWB eruit gehaald, daar nog wel contact mee maar het gaat stroef
en ik ben wel toe aan iets nieuws.
Ik merk alleen dat ik weinig leuks tegenkom.

Dit probleem heb ik ook wel, kan soms een half uur swipen zonder dat ik denk “jaaaa”. Daarom swipe ik ook niet heel actief, gewoon af en toe even.

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:40

@Silly Haha wat leuk! Ik kom ook wel eens bekenden tegen... Altijd benieuwd welke kant ze hebben opgeswiped :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:10

haha ja inderdaad, maar van sommige wil ik het gewoon echt niet weten.
Ik heb natuurlijk dat abonnement gehad en steeds swipete de Ex van een vriendin van mij naar rechts, terwijl het echt een eikel van een vent is.
Ik heb hem al een keer aangegeven dat ik echt geen interesse heb, maar hij blijft mij maar naar rechts swipen. pffff

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:22

Al een tijd niet meer geswiped, de zin is ook een beetje weg + het feit dat ik de laatste keren geen leuke ben tegen gekomen helaas.
Bekende tegenkomen is soms leuk, ligt er maar net aan wie. :') Iemand heeft mij in totaal wel 8 keer gesuperliked, ken hem half maar geen behoefte aan contact. Om de zo veel tijd kwam ik hem weer als super like tegen..
Zou hij dan elke keer een nieuw account hebben gehad?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 21:07

Nee, maar als jij hem weg swiped komt hij weer in jouw stapel terecht, dus andersom ook.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:23

Ik ben al 7 jaar getrouwd, hen geen tinder geïnstalleerd ik vind dat ook niet kunnen als je in een rekatie zit dus als mijn kerel dat zou doen zal er echt wel een pittig gesprek plaatsvinden. Maar ik vind swipen wel heel erg leuk.

Hoe ik dat nu oplos: we nemen een beste vriendin: Silly hierboven in dit geval. Zij spaart alle likes / matches etc van haar op en dan mag ik de selectie maken. Niet dat er dan veel goed tussenzit, maar hey, het swipen is wel leuk ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:28

Ik snap best dat het kijken leuk is, dat merk ik ook om me heen maar ik zou het absoluut niet accepteren als mijn vriend dat deed. Daar ben ik ook heel helder in.

Mijn ex zat achter mijn rug om met de godganse wereld te sexchatten dus daar ben ik wel een beetje klaar mee.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:39

daffodil schreef:
Ik snap best dat het kijken leuk is, dat merk ik ook om me heen maar ik zou het absoluut niet accepteren als mijn vriend dat deed. Daar ben ik ook heel helder in.

Mijn ex zat achter mijn rug om met de godganse wereld te sexchatten dus daar ben ik wel een beetje klaar mee.

Nee of doe het desnoods samen haha. Leuk avondje vermaak dan samen op de bank