[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:03

Rok van yaya is idd jaja!

Ivanka en Bibi ook gerokt haha :D

Dewi, wat een cute retro cardigannetje

Vaj, ik vind de witte Doc' s eronder heftig. Ik vind witte schoenen sowieso heftig, maar wil wel graag van die fobie af.

Happy, mooi zo en die riem is ook perfect!

Ik ben vandaag als Miss Moneypenny aan het werk. Met nieuwe ballerina' s van Scapa.

Afbeelding

Afbeelding

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:04

Afbeelding

Outfitje van vandaag!

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:47

Afbeelding

En deze is van vandaag!

@foxy80, je hebt altijd je kleding en assesoires zo goed op elkaar afgestyled! :j

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 13:03

Foxy80, stijlvol setje en zo ook vast een beetje van de witte schoenenfobie afkomend ;)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 07:22

Vaj, kicke die schoenen! Superstoer.

Seven leuk shirt met die ster erop :j

Foxy ik vind deze outfit persoonlijk niet zo, sorry :o. Gelukkig; smaken verschillen, dus trek het je vooral niet aan :Y)

Todayyyy:
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:39

Vajramani schreef:
Ik zie nog steeds lekker zomerse kleding voorbij komen. Van mij mag de zomer wel blijven
Gisteravond bruiloft van een vriendin
[ [url=m/Iv3r5J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was toch wel heel koud op de avond, was buiten

Gaaf dit!!

Yvanka mooi dat koraal!

On Wednesdays we wear pink :))

Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:40

_Friemel schreef:
Vajramani schreef:
Ik zie nog steeds lekker zomerse kleding voorbij komen. Van mij mag de zomer wel blijven
Gisteravond bruiloft van een vriendin
[ [url=m/Iv3r5J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was toch wel heel koud op de avond, was buiten

Gaaf dit!!

Yvanka mooi dat koraal!

On Wednesdays we wear pink :))

[ [url=m/nDlVmE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh you a mean girl ~~}>

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:57

Seven, bedankt voor het compliment! Ik ben fan van jouw broek en nonchalante pony!

Sans, anders was het topic maar saai. Bedoeling van het topic is toch ook inspiratie te bieden en elkaar niet klakkeloos na te doen.

Alhoewel... Ik ben ook in een roze bui vandaag Friemel. Vinted schoenen en broek, topje outlet, vestje heb ik al eeuwen.

Afbeelding
Afbeelding

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:19

Thnx Foxy80!

Vandaag in een makkelijk kloffie. Rotzooien in huis en het is toch niet echt lekker weer.

Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:24

martine0503 schreef:
Foxy80, stijlvol setje en zo ook vast een beetje van de witte schoenenfobie afkomend ;)

Ze zijn beige :D

Om wit-fobie frontaal te tackelen: ik twijfel serieus over deze. Ik twijfel omdat de hak bruin is, in combi met wit en zwart.

Afbeelding

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:33

Eh.. eerlijk?

Voor mij duidelijk zo een Nee! Maar dat is mijn smaak.

Ik moet ze zien bij een outfit.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:01

Ofwel gaan ze bij een schattige witte jurk
Afbeelding

Of dit zwart velours jurkje (al afgekeurd door Lau trouwens, maar ik denk maar aan Paulien Riemis en haar catwalk cool)

Afbeelding

Ofwel onder een donkerblauwe jeans. Legio voorbeelden op internet te vinden van die combo, maar daar zijn de laarsjes wel wit wit wit over het algemeen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 15:10

Ik blijf het lastig vinden om dat velours te zien met die laarsjes. Ik zou er zelf namelijk een wat luchtiger stofje bij doen :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:15

foxy80 schreef:
Ofwel gaan ze bij een schattige witte jurk
[ [url=m/C9vE8l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Of dit zwart velours jurkje (al afgekeurd door Lau trouwens, maar ik denk maar aan Paulien Riemis en haar catwalk cool)

[ [url=m/hP2ZGz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ofwel onder een donkerblauwe jeans. Legio voorbeelden op internet te vinden van die combo, maar daar zijn de laarsjes wel wit wit wit over het algemeen.

Ik zie heel erg bij jou dat je een eigen stijl hebt. Uitgesproken kledingstukken die ieder voor zich spreken. Maar ook heb ik het idee dat je zoekende bent naar wat je draagt. Ik zou investeren in dingen die je kunt combineren. De combinatie van hierboven met die jurkjes (beiden uitgesproken en bepaalde stijl) met die (opnieuw) uitgesproken schoenen is een heftig statement.

Ik heb het idee dat je zoekende bent naar je eigen stijl en elk uitgesproken item draagt omdat is uitgesproken - óf het heeft een bepaald merk, of bepaald prijskaartje, of bepaald materiaal is. Maar kledingstukken maken niet jou. De drager maakt het kledingstuk.

Overigens wil ik niet zeggen dat er iets mis mee is!!! In tegendeel!!! Maar het is gewoon zonde om iets uitgesproken te dragen wat onder doet voor een ander uitgesproken item.

Die schoenen zijn prachtig (ik zou ze ook dragen) maar dan afgestijld met een simpele (lichtere) skinny, zwarte coltrui knop oorbellen en that's it. Geen velvet, kant felle (neon)kleuren (of roze op roze op grijs). Laat de schoenen het werk doen.

Hetzelfde geldt voor het kanten vestje (met kraag en lint), knierok en flatjes. Maar het vestje is al een item zo'n mooi item!!! Nu in combinatie met een kraagje en lint én de schoenen met gestikte belijning wordt het een overflow van statements.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben jaloers op sommige kledingstukken, maar ik zou ze kaler kleden om zo je tas/schoenen/broek/oorbellen/kraagje een eigen podium te geven. Minimalisme met één statement item.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:23

Stille meelezer maar ik denk dat EenitraM hele goede dingen zegt :j op die manier zou ik die schonen ook wel leuk vinden inderdaad :j Laat echt het item zelf stralen, zoals met je vorige outfit met die wit-zwarte schoentjes was best heftig maar tegelijk ook een beetje oubollig, zonde want als je hem anders combineert zijn het denk ik echt hele leuke items!
Overigens die kokerjurk die je laatst plaatste was echt prachtig en stond je ook geweldig!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 17:15

Natuurlijk ben ik zoekende. Ik moest tot 5 jaar geleden nooit over mijn outfit nadenken: ik zat 12 jaar op een strenge uniformschool en daarbuiten creëerde ik mijn eigen uniform: jeans, shirt, sweater. Ik kon mijn hele kleerkast kwijt in 1 reiskoffer. De frivolere items kocht mijn moeder (ongevraagd en onaangekondigd, maar damn wat mis je die verrassingen als ze er niet meer is). Een bloemetjesprint vond ik al heel wat.

Ik heb me never nooit verdiept in wat ik kon dragen. Hoefde ook niet, want ik stond me alles (jeugdige glow maakt dat je er zelfs aantrekkelijk uitziet in een jute zak!).

Tot je dan 40 bent, de fashion police van je huishouden er niet meer is (mama was trouwens van de deux pieces, parels, hoeden en Delvaux), je werkt en een kind hebt. Je kan niet alles meer dragen maar je wil niet in de val lopen van gemakkelijk en fleece en lycra. Je ziet moeders in huispak of gele panties/paarse corduroy tuinbroek aan de schoolpoort staan en je denkt: "OMG, dat wil ik NIET!". Waarna je je dus in tracht te lezen en ik nu dus de fouten maak die pubers normaliter maken: te heftig, te veel, miskopen. Maar ik leer alle dagen bij (ook dankzij het topic) dus we ploeteren vrolijk verder.

Wat de opmerking over merk/prijs betreft, ik val nooit puur voor de naam, maar wel voor de kwaliteit, en ja die kost geld. Ik hou echt heel lang aan de dingen die me passen. Laatst een paar converse sneakers weggegaan die ik van 1998 had. Ze waren helaas kapot.

Oh ja, de zwarte cardigan van gisteren met strikjes gaat in de verkoop, want ik draag hem nooit. En de paarse (geen roze) blazer van vandaag ook. En al mijn shirts en sweaters met print. Wegwegweg.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:01

Ik kan me daar helemaal bij aansluiten :j bij een statement artikel hou je het verder neutraal, ik ben zelf ook graag een beetje extra maar ook erg voorzichtig ermee, denk aan mijn aparte rood/zwarte kanten jurk:

Afbeelding

Gekozen voor zwarte pumps want de rode variant die ik heb zijn te heftig, verder ook neutrale sierraden
want anders sla je de plak volledig mis.

Die laarsjes dus onder een zwarte skinny met een neutrale blouse/trui, mega gaaf dan!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:10

foxy80 schreef:
Natuurlijk ben ik zoekende. Ik moest tot 5 jaar geleden nooit over mijn outfit nadenken: ik zat 12 jaar op een strenge uniformschool en daarbuiten creëerde ik mijn eigen uniform: jeans, shirt, sweater. Ik kon mijn hele kleerkast kwijt in 1 reiskoffer. De frivolere items kocht mijn moeder (ongevraagd en onaangekondigd, maar damn wat mis je die verrassingen als ze er niet meer is). Een bloemetjesprint vond ik al heel wat.

Ik heb me never nooit verdiept in wat ik kon dragen. Hoefde ook niet, want ik stond me alles (jeugdige glow maakt dat je er zelfs aantrekkelijk uitziet in een jute zak!).

Tot je dan 40 bent, de fashion police van je huishouden er niet meer is (mama was trouwens van de deux pieces, parels, hoeden en Delvaux), je werkt en een kind hebt. Je kan niet alles meer dragen maar je wil niet in de val lopen van gemakkelijk en fleece en lycra. Je ziet moeders in huispak of gele panties/paarse corduroy tuinbroek aan de schoolpoort staan en je denkt: "OMG, dat wil ik NIET!". Waarna je je dus in tracht te lezen en ik nu dus de fouten maak die pubers normaliter maken: te heftig, te veel, miskopen. Maar ik leer alle dagen bij (ook dankzij het topic) dus we ploeteren vrolijk verder.

Wat de opmerking over merk/prijs betreft, ik val nooit puur voor de naam, maar wel voor de kwaliteit, en ja die kost geld. Ik hou echt heel lang aan de dingen die me passen. Laatst een paar converse sneakers weggegaan die ik van 1998 had. Ze waren helaas kapot.

Oh ja, de zwarte cardigan van gisteren met strikjes gaat in de verkoop, want ik draag hem nooit. En de paarse (geen roze) blazer van vandaag ook. En al mijn shirts en sweaters met print. Wegwegweg.

Ach joh, die fouten maak ik ook nog steeds en ik heb, zonder een uniformschool, ook nog steeds géén idee wat mijn stijl is, alleen wat het niet is :')

We've all been there, en genoeg zijn er nog steeds. Stukje bij beter leer je je stijl beter kennen zoals jij kennelijk doet ook met je shirts en sweaters. Lekker experimenteren hoor!

@Fiemel: Zo mooi weer! Staat geweldig zo gecombineerd

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 21:16

Foxy80: je bent echt niet de enige. Mijn kleding bestond de laatste jaren uit rijkleding (tig jaar in de paarden gezeten) en daarna uit een spijkerbroek, shirt en sweater (magazijnwerk). Vond kleding altijd wel leuk maar zonde geld omdat ik het te weinig droeg en misschien ook wel onzekerheid omdat ik niet wist of het me stond. Nu een volledige carrière switch maar ook een complete kleding switch. Misschien scheelt het ook dat niemand op het werk mij kent van vroeger. Tot voor de zomer droeg ik nooit rokje en nu hangen er meerdere in de kast. Jurkjes ben ik nog steeds geen fan van, probeer het wel maar 9 van de 10 keer is het niets. Dit topic geeft mij ook wel inspiratie, ik heb een favoriete winkel hier in de buurt en daar vraag ik gerust of ze een leuk setje heeft. Zo weet ik wat bij me past en waar ik me goed bij voel. Maar ook geeft ze tips hoe ik het nog meer kan combineren. Ik leer mezelf steeds beter kennen en kom meer uit mijn comfortzone.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 07:38

Idd herkenbaar hoor Foxy. Ik ben (net ala een paar anderen hier) dmv een gastric bypass 55kg afgevallen en moest niet alleen mijn lijf, maar ook mijn stijl opnieuw uitvinden.
Vóór ik te zwaar werd werkte ik in de paarden, dus idd: rijbroek of spijkerbroek met een shirt of trui en klaar. Daarna vooral verhullende shirts en broeken.
En tegenwoordig ga ik los op 50's jurkjes en ander leuks; althans... IK vind het leuk ;)

Jasje is een beetje denim kleur, slecht te zien op de foto.

Ennieweejjj.... vandaag:Afbeelding

Mijn jurkje van de AH :') , pumps van Tamaris en jasje van Street One :)

Jasje is trouwens mooier van kleur dan op de foto hierboven:

Afbeelding

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 08:55

Oh wat een leuke combi Sans6! Staat je prachtig :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:39

Aight, je onderschrift is niet compleet denk ik :D

Sans, dat vestje is super, creëert mooi wat taille

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:43

Mooi jasje Sans6 en het setje wat je nu draagt staat je goed!

Foxy80 ik vind het bovenste jurkje erg mooi. Maar inderdaad niet met die laarsjes, zou ze met een rustiger schoentje combineren.

Ik zie jou de laarsjes overigens wel dragen. Maar ga daarin mee met de anderen. De schoenen zijn uitgesproken zou dan de rest van je kleding rustiger houden zodat de schoenen de echte eyecatcher zijn!

Mijn outfit vandaag.
Afbeelding

Ja met corona kapsel. Het zit tegenwoordig altijd in een knut op mijn hoofd. :')

Hondjes uitlaten en boodschappen doen. Verder rommelen in huis.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:04

Sans dat korte staat je goed!!! benen!!! :9

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 11:41

Seven, top dat rood!

Vandaag zo de deur uit: navy trench Esprit, gloednieuw van vinted voor 25 incl. Top van Hale Bob, jeans SevenFAM, heels Tods en tas YSL. Top gaat ook weg, draag hem zelden

Afbeelding