Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:05

poes schreef:
Echt nog nooit gezien... Het is zeker geen 'regel' in België.

Dit, echt raar. :') Plus als je toetsenbord op 'Vlaams' zou staan, of Belgisch Nederlands, dan staan je toetsen ook op een andere plaats. Toetsenborden van NL en BE hebben een andere indeling.

Ik erger me aan mijn uitstelgedrag om even bij het onderwerp te blijven. :') Heb morgenmiddag examen maar die realisatie komt hier precies niet binnen. En dan nog het punt dat het morgen tegen de 30 graden wordt en ik die kl*te berg op moet fietsen... Weet niet wat ik erger vind, dat of mijn examen.

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 19:40

De auto die het voor elkaar kreeg om 3 parkeerplaatsen in te nemen terwijl het mega druk was bij de winkel

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 19:56

Dat ik door de intense poedersuiker van vandaag een (leuke) afspraak ben vergeten |o Is het al morgen?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 19:59

Collega die gereden schade niet meld aan de planners en ook mij niet laten weten dat hij een krasje gereden heeft.
Als t goed is komt hij eind oktober van de auto af

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 20:59

Staartzakken maken, gaat super en is superleuk! Alleen, ben bezig aan de laatste en die rot spoel blijft niet zitten :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:45

Correctie: mensen die hun eigen mening doordrammen zodra er een nieuw iemand mee komt praten.

Excuses modjes.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:50

Dat blijkbaar de hond steeds geblaft heeft toen ik weg was, maar dat niet doet als ik binnen hoorafstand blijf voor mezelf (dus ver buiten zicht, maar dusdanig op afstand dat ik hoor wat de buren horen). Ik wist niet beter dan dat ze een paar keer piept en dan gewoon gaat liggen. En de andere buren hebben d'r ook niet eerder gehoord want die heb ik nog gesproken. Vind het lastig om er nu op te trainen als ik niet kan ervaren wat ze dan doet of wat haar triggert om te blaffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:50

Dat ik aan mijn man vroeg of ie vlees voor 't avond eten wou halen, speklappen oid. Komt ie met dit aanzetten

Afbeelding

Bedankt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:52

Mandarijn schreef:
Dat blijkbaar de hond steeds geblaft heeft toen ik weg was, maar dat niet doet als ik binnen hoorafstand blijf voor mezelf (dus ver buiten zicht, maar dusdanig op afstand dat ik hoor wat de buren horen). Ik wist niet beter dan dat ze een paar keer piept en dan gewoon gaat liggen. En de andere buren hebben d'r ook niet eerder gehoord want die heb ik nog gesproken. Vind het lastig om er nu op te trainen als ik niet kan ervaren wat ze dan doet of wat haar triggert om te blaffen.

Wij hebben hiervoor zo'n wifi camera gekocht met 2 way sound, dus we horen 'm blaffen en de hond hoort me wanneer ik zeg dat ie stout is :+ Misschien een idee?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:54

Anthea schreef:
Mandarijn schreef:

Wij hebben hiervoor zo'n wifi camera gekocht met 2 way sound, dus we horen 'm blaffen en de hond hoort me wanneer ik zeg dat ie stout is :+ Misschien een idee?

Dat is misschien wel een idee ja, welke heb jij?

Ik hoop dat het een sporadisch iets is, maar vind het ook vervelend voor de buren dus wil wel iets doen als preventie oid.

Heb net weer 2x 20 minuten zo gestaan dat ik voor haar weg was, maar ze is niet eens van d'r plaats geweest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:11

Wij hebben er eentje van Amcrest en ik ken iemand die tevreden is over Wyze.
Ik geloof dat de Amcrest ongeveer 4 tientjes was, weet niet of ze in Nederland ook te koop zijn :o

Zo ziet het beeld van de Amcrest er uit, let niet op de troep :=

Afbeelding

Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:14

Is het toevallig deze?
Afbeelding
Anthea schreef:
Wij hebben er eentje van Amcrest en ik ken iemand die tevreden is over Wyze.
Ik geloof dat de Amcrest ongeveer 4 tientjes was, weet niet of ze in Nederland ook te koop zijn :o

Zo ziet het beeld van de Amcrest er uit, let niet op de troep :=

[ [url=m/Zk9tVT.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OddNSw.png]Afbeelding[/url] ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:18

Nee, dit is ie. Maar ik gok dat ze in deze prijsklasse wel allemaal ongeveer hetzelfde zijn :))

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:19

Kom echt elke dag meerdere keren dezelfde sukkel tegen op Tinder. Maar daar houdt het niet op. Hij werkt ook nog een naast mijn werk. Dus kan er tijdens mijn werk ook nog eens tegenaan kijken. Ugh. :=

Hij is ook heeeel dun en pezig van het hardlopen dus dat is echt naar om te zien. En dat heeft hij als Tinder foto. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:45

Anthea schreef:
Dat ik aan mijn man vroeg of ie vlees voor 't avond eten wou halen, speklappen oid. Komt ie met dit aanzetten

[ [url=m/unl28x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt :')

_/-\o_ _/-\o_ mannen en vlees hij vind dit vast een speklap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 23:33

Aan mijn moeder. Oliebol zeg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 00:31

Te weinig uren op een dag. :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 00:34

Dat ik direct ga miepen als ik een groot bedrag voor mezelf uit geef, maar zonder problemen een godsvermogen uit geef om het mijn hamster naar z'n zin te maken :') Ergeren is een groot woord natuurlijk, maar was wel even een realisatie(tje).

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 00:49

Mijn kat die denkt dat ze de baas is over iedereen hier in huis. Als mijn vriend en ik apart thuis zijn doet ze niks, als we er allebei zijn loopt ze constant te miauwen en te jammeren en moet de andere kat het ontgelden. Is ze eindelijk 's nachts stil, nu gebeurt er dit weer.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 07:14

De mannen die al ruim een kwartier buiten staan te praten met elkaar onder mijn slaapkamerraam. Het is 7 uur op zaterdag, doe normaal en ga weg :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 09:56

Aan mijn lelijke benen..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 09:58

Meliaforever schreef:
Aan mijn lelijke benen..

Ik mag vandaag weer iedereen verblinden met deze melkflessen :(:)

Afbeelding

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:05

Mensen die hun hele avondje uit op het internet zetten in video. Wat boeit mij het in welke club jij bent geweest?
En dat gisteren de pin leeg was en ik nu weer 25 moet bijpinnen voor het stalgeld. En dat dat dan natuurlijk weer niet kan waardoor ik weer met een briefje van 50 zit.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:19

xPabloBokt schreef:
Meliaforever schreef:
Aan mijn lelijke benen..

Ik mag vandaag weer iedereen verblinden met deze melkflessen :(:)

[ [url=m/xYcWsh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zien er beter uit dan mijn woolly mammoth benen :(

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:47

MarlindeRooz schreef:
Kom echt elke dag meerdere keren dezelfde sukkel tegen op Tinder. Maar daar houdt het niet op. Hij werkt ook nog een naast mijn werk. Dus kan er tijdens mijn werk ook nog eens tegenaan kijken. Ugh. :=

Hij is ook heeeel dun en pezig van het hardlopen dus dat is echt naar om te zien. En dat heeft hij als Tinder foto. :=

Je kent hem dus persoonlijk? Echt als in gesprekken mee gevoerd? Misschien is het wel een hele aardige jongen.