poes schreef:Echt nog nooit gezien... Het is zeker geen 'regel' in België.
Dit, echt raar.

Ik erger me aan mijn uitstelgedrag om even bij het onderwerp te blijven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Echt nog nooit gezien... Het is zeker geen 'regel' in België.
Mandarijn schreef:Dat blijkbaar de hond steeds geblaft heeft toen ik weg was, maar dat niet doet als ik binnen hoorafstand blijf voor mezelf (dus ver buiten zicht, maar dusdanig op afstand dat ik hoor wat de buren horen). Ik wist niet beter dan dat ze een paar keer piept en dan gewoon gaat liggen. En de andere buren hebben d'r ook niet eerder gehoord want die heb ik nog gesproken. Vind het lastig om er nu op te trainen als ik niet kan ervaren wat ze dan doet of wat haar triggert om te blaffen.
Anthea schreef:Mandarijn schreef:Dat blijkbaar de hond steeds geblaft heeft toen ik weg was, maar dat niet doet als ik binnen hoorafstand blijf voor mezelf (dus ver buiten zicht, maar dusdanig op afstand dat ik hoor wat de buren horen). Ik wist niet beter dan dat ze een paar keer piept en dan gewoon gaat liggen. En de andere buren hebben d'r ook niet eerder gehoord want die heb ik nog gesproken. Vind het lastig om er nu op te trainen als ik niet kan ervaren wat ze dan doet of wat haar triggert om te blaffen.
Wij hebben hiervoor zo'n wifi camera gekocht met 2 way sound, dus we horen 'm blaffen en de hond hoort me wanneer ik zeg dat ie stout isMisschien een idee?
Anthea schreef:Wij hebben er eentje van Amcrest en ik ken iemand die tevreden is over Wyze.
Ik geloof dat de Amcrest ongeveer 4 tientjes was, weet niet of ze in Nederland ook te koop zijn
Zo ziet het beeld van de Amcrest er uit, let niet op de troep
[ [url=m/Zk9tVT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OddNSw.png]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Kom echt elke dag meerdere keren dezelfde sukkel tegen op Tinder. Maar daar houdt het niet op. Hij werkt ook nog een naast mijn werk. Dus kan er tijdens mijn werk ook nog eens tegenaan kijken. Ugh.
Hij is ook heeeel dun en pezig van het hardlopen dus dat is echt naar om te zien. En dat heeft hij als Tinder foto.