Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:15

Schoonvader en zwager. Doe niet zo ongelooflijk entitled.

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:19

Dat ik maar 15 minuten van het top2000 café vandaan woon en dat er iets is wat me tegenhoud

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:23

Dat er bepaalde soort mensen zijn, vooral volwassen mensen, die het maar nodig vinden via facebook om je af te snauwen. En dan vooral omdat je in een positie staat waar in je netjes moet blijven...

#($W(R(SFS#)$(!($JSOJ#$I!@$@$ :l

theadora99

Berichten: 3644
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:27

Benthhh schreef:
Dat ik maar 15 minuten van het top2000 café vandaan woon en dat er iets is wat me tegenhoud

De wachttijd van 5 uur? :')

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:29

Dat ik aan 't rond waggelen ben, wachtend tot ik na de huisartsenpost kan... Auw auw waggel waggel.... Werkt ook goed voor m'n duizeligheid dit

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:29

Niet zo zeer geërgerd maar ik vind het toch apart ofzo dat weekend tussen kerst en nye :P

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:31

Aaaaarghhhghggggh. Noise cancelling Headphones op inmiddels maar ze schreeuwen er gewoon doorheen. En we moeten zo nog ‘leuk’ uit eten. Mag ik slapen? :+

Edit: Ik snap dus echt niet waarom je ZO grof en ondankbaar kan doen tegen je ouders die je alleen maar helpen met je applicatie voor je studie omdat je loopt te schreeuwen ‘mama je moet me NU helpen’. En vervolgens is t allemaal niet goed.

Youri123
Berichten: 363
Geregistreerd: 21-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:40

Youri123 schreef:
Dat ik hoe erg ik er ook van baal. Het uit wil maken met me vriendin omdat het gewoon niet meer werk. En we beter als vrienden verder kunnen gaan. Maar ze heefd zogenaand de hele vakantie geen tijd. En ik het wel face to face uitmaken. En niet via een apje ofzo. Maar het zit me niet lekker dat ik het pas over 3 weken ofzo kan uitmaken omdat ze dan waarscheinlijk weer een keertje tijd heefd. En ik weet echt niet wat ik nu moet doen


Ze appte net ineens dat ze sowiso t/m dinsdag niet kon. En dat het er dan aan lag hoe ver ze was met leren of ze wel of niet kan afspreken ergens deze vakantie. Ik betwijfel of ze uiteindelijk toch de overige dagen ineens ook niet kan. Maar idk wat ik nou moet doen. Want ik maak het toch liever face to face uit. Maar met dit gevoel waarmee ik nu zit.

Horseloverl
Berichten: 2233
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:42

Mn vriend

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:51

Dat ik nu voor de derde avond op rij migraine Heb, mijn nek die gezellig mee doet met vastzitten en daardoor mn schouders ook lekker vastzitten wat er waarschijnlijk dus weer voor zorgt dat er hoofdpijn al dan niet migraine wordt getriggered. En dan is het echt fantastisch wanneer al die #$%€¥£ mensen even fijn vuurwerk gaan lopen afsteken hier in de wijk...

Ik ga even een potje huilen in bed

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:00

theadora99 schreef:
De wachttijd van 5 uur? :')



Hm, dat zou best een reden kunnen zijn ja :Y)

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:01

Benthhh schreef:
Dat ik maar 15 minuten van het top2000 café vandaan woon en dat er iets is wat me tegenhoud

Wat dan? Ik ben er 2de kerstdag geweest. Wij hadden kaartjes dus dan hoef je niet te wachten.

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:02

theadora99 schreef:
De wachttijd van 5 uur? :')



Hm, dat zou best een reden kunnen zijn ja :Y)

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:03

Ineke2 schreef:
Benthhh schreef:
Dat ik maar 15 minuten van het top2000 café vandaan woon en dat er iets is wat me tegenhoud

Wat dan? Ik ben er 2de kerstdag geweest. Wij hadden kaartjes dus dan hoef je niet te wachten.


Nee ik heb geen kaartjes dus moet er heen en dan hopen dat ik niet te lang hoef te wachten haha

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:06

Wauw... hallloooo.. dat vuurwerk mag NU nog wel een beetje minder hoor....

Mijn hond zonder vuurwerkangst houd ik liever zonder vuurwerkangst...

Lestrange01

Berichten: 2831
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:10

Hier heeft niemand er last van, zelfs onze 10 honden en onze 4 pups niet. Wij fokken al tien jaar honden en hebben daar altijd honden verkochten, èn we hebben een honden pension, we hebben nog nooit een hond gehad ongeacht ras die bang was voor vuurwerk. Zelfs van honden waarvan hun baasjes bij hoog en laag zweerde dat ze doodsbang waren en dat we kalmeringspillen mee kregen :+

Ik vraag me altijd af waar al die hordes honden die bang zijn voor vuurwerk vandaan komen op bokt :=

Op oud en nieuw krijgt elke hond een mergpijpje als afleiding maar dat is het dan ook wel

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:16

Mijn hond is ook niet bang, en dat wil ik graag zo houden :) Maar hier wordt gewoon op de fietspaden en in de wijk al flinke knallen afgestoken. Rotterdam it is ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:16

Die van ons was de eerste 2 jaar ook niet bang, tot er tijdens een wandeling een knal zo hard afging dat er ook 4 auto alarmen aansloegen...
Sindsdien is ze als de dood voor vuurwerk, en daardoor ook voor onweer :n

Zolang ze gewoon naast je mag liggen blijft het inmiddels wel bij een beetje piepen, maar de eerste jaren na die enorme knal waren gewoon echt zielig zo bang ze was :(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-12-18 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Lestrange01

Berichten: 2831
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:21

Hier maken ze er een spelletje van om vuurwerk in de metro pal naast ons huis te gooien, en zelfs in onze tuin :+

We hebben wel een hond gehad die bang was voor onweer, maar dat negeerde we gewoon en na de eerste paar onweersbuien was dat gelukkig ook weer over

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:22

Wat fijn voor jullie honden! Helaas werkt dat overduidelijk niet voor vele andere honden. Hier net ook op straat een hond die continu aan sloeg op het geknal. Die van mij bleef vrij easy, maarja … er hoeven maar een paar rotjong langs te komen en vlak achter je te gooien en het is gedaan ….

Maar goed. Ik kwam hier om mijn ergernis te uiten :)

lenaa_tje

Berichten: 10351
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:23

Lestrange01 schreef:
Hier heeft niemand er last van, zelfs onze 10 honden en onze 4 pups niet. Wij fokken al tien jaar honden en hebben daar altijd honden verkochten, èn we hebben een honden pension, we hebben nog nooit een hond gehad ongeacht ras die bang was voor vuurwerk. Zelfs van honden waarvan hun baasjes bij hoog en laag zweerde dat ze doodsbang waren en dat we kalmeringspillen mee kregen :+

Ik vraag me altijd af waar al die hordes honden die bang zijn voor vuurwerk vandaan komen op bokt :=

Op oud en nieuw krijgt elke hond een mergpijpje als afleiding maar dat is het dan ook wel

Die van ons is niet bang maar als het knalt slaat hij wel aan.. ook heel irritant.
Hij is een luidende hond (jacht...) en hij meld dus heel keurig dat er wat is.. tja
Van mij mag het dus nog wel even wachten tot maandag. Gedeelde ergernis dus.

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:25

Mijn hondje was toch echt als de dood voor vuurwerk. Om 18 uur uitlaten ging al niet meer.
In huis was het wel prima trouwens dan ging hij gewoon liggen.

Merexa

Berichten: 1169
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:32

Lieszje schreef:
Dat ik echt op mijn breekpunt zit door alles met de verhuizing.
Weet gewoon niet waar ik alles straks kwijt moet en hoe ik het nog moet redden om alles klaar te hebben voor morgen.
Laat ik ook nog eens de schroeftol van de trap afvallen, knalt de onderkant van mijn ps4 doos eruit (gelukkig doet hij het nog)..
Wil eigenlijk een potje hard janken maar heb gewoon geen energie nog ervoor :(


:(:)
Hier heb ik precies hetzelfde gehad. Ischias in mijn rug door te veel sjouwen maar ook 2 huishoudens in 1. Hoop dat het alsnog lukt/gelukt is.

Ook hier erger ik mij aan vuurwerk. Paardjes wennen er zo wel aan zo en heb ze redelijk achteraf staan in een rustig dorpje. Maar toch, het mag nog niet en sommige zijn echt beste knallen.

Vandaag heb ik mij ook vooral geërgerd aan één van mijn Shetlanders. Heb haar halster om laten zitten omdat ze nog niet makkelijk te pakken is op het land, maar deze was dus half af. Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet.. Maar kreeg haar dus echt niet te pakken terwijl ik haar en de ander al maanden heb en ze gewoon nog steeds schuw is. De ander komt wel gewoon naar mij toe. In het nieuwe jaar toch maar meer oefenen..

Bloemetje75
Berichten: 2004
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:47

Mijn eigen uitstelgedrag

Lestrange01

Berichten: 2831
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:54

lenaa_tje schreef:
Lestrange01 schreef:
Hier heeft niemand er last van, zelfs onze 10 honden en onze 4 pups niet. Wij fokken al tien jaar honden en hebben daar altijd honden verkochten, èn we hebben een honden pension, we hebben nog nooit een hond gehad ongeacht ras die bang was voor vuurwerk. Zelfs van honden waarvan hun baasjes bij hoog en laag zweerde dat ze doodsbang waren en dat we kalmeringspillen mee kregen :+

Ik vraag me altijd af waar al die hordes honden die bang zijn voor vuurwerk vandaan komen op bokt :=

Op oud en nieuw krijgt elke hond een mergpijpje als afleiding maar dat is het dan ook wel

Die van ons is niet bang maar als het knalt slaat hij wel aan.. ook heel irritant.
Hij is een luidende hond (jacht...) en hij meld dus heel keurig dat er wat is.. tja
Van mij mag het dus nog wel even wachten tot maandag. Gedeelde ergernis dus.


Ja daar hebben wij er een van, maar die is onderhand 10 en begint lichtelijk doof te worden, dus tot nu toe heeft ze het nog niet gehoord dit jaar :D , de jaren daarvoor wel. Maar als het dan echt begon om 12 uur snachts was het zoveel lawaai dat ze het niet meer bij kon houden en zich maar stil hield