Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:51

Ik post elke dag wel 1 en soms 2 foto's. Ik krijg de laatste dagen vaak een berichtje van mensen of ik iets voor hun merk wil doen en ze gek zijn op mijn content. 10 foto's van mijn hond. :') nu zien de meeste er ook niet echt legit uit op 1 of 2 na maar ik vraag mij af wat ik daarmee moet. Is dat een soort spam ding dat ik gewoon moet vermijden?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:40

Shanna schreef:
Weer even een vraagje van mij voor het account van mn dochtertje, ik plaats nu enkel foto’s door mij gemaakt en het zou denk ik wel goed zijn (voor haar zelf ook) om ook voor andere fotografen te staan. De fotografen die haar via Insta aanspreken zijn ehm.. bijzonder te noemen dus dat gaan we maar niet doen.. Ik zit nu te denken om een TFP oproepje te plaatsen, maar haal ik me daarmee niet meer discutabele reacties op de hals? Iemand daar ervaring mee via instagram?

(Ik zit dus niet te wachten op de dikke-tieten-in-string-accounts..)

Er zijn op facebook groepen waar fotografen en modellen oproepen kunnen plaatsen. Ik kom vaak genoeg een oproep tegen voor kindmodellen.

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:52

xU_Blinghx schreef:
Shanna schreef:
Weer even een vraagje van mij voor het account van mn dochtertje, ik plaats nu enkel foto’s door mij gemaakt en het zou denk ik wel goed zijn (voor haar zelf ook) om ook voor andere fotografen te staan. De fotografen die haar via Insta aanspreken zijn ehm.. bijzonder te noemen dus dat gaan we maar niet doen.. Ik zit nu te denken om een TFP oproepje te plaatsen, maar haal ik me daarmee niet meer discutabele reacties op de hals? Iemand daar ervaring mee via instagram?

(Ik zit dus niet te wachten op de dikke-tieten-in-string-accounts..)

Er zijn op facebook groepen waar fotografen en modellen oproepen kunnen plaatsen. Ik kom vaak genoeg een oproep tegen voor kindmodellen.

Dit ja, ik zou inderdaad niet zo snel erom vragen op instagram omdat je daar al minder vertrouwen bij hebt.

Zijn er trouwens hier ook al pods opgericht voor niet fotograven instagrams?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:26

Daar ben ik ook wel naar benieuwd Eclare. Ik ben namelijk echt geen fotograaf, maar zou het wel leuk vinden om wat meer reacties op die manier te krijgen en wellicht wat hoger te komen staan. :o

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:30

Kaitlyn schreef:
Daar ben ik ook wel naar benieuwd Eclare. Ik ben namelijk echt geen fotograaf, maar zou het wel leuk vinden om wat meer reacties op die manier te krijgen en wellicht wat hoger te komen staan. :o

Hier ook :D

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:34

Ik kreeg gisteren de vraag van iemand of ik haar tweede account wilde ruilen met die van mij. Die had zeker wel meer volgers dan ik (wel minder likes per foto) maar ik heb het afgewezen.

Misschien denken sommigen er anders over maar ik vond het maar een raar aanbod. Dan ben je al je 'eigen' volgers kwijt en ook al je foto's die al op je account staan

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:36

ninaphilo schreef:
Ik kreeg gisteren de vraag van iemand of ik haar tweede account wilde ruilen met die van mij. Die had zeker wel meer volgers dan ik (wel minder likes per foto) maar ik heb het afgewezen.

Misschien denken sommigen er anders over maar ik vond het maar een raar aanbod. Dan ben je al je 'eigen' volgers kwijt en ook al je foto's die al op je account staan

Ik zou het niet eens vertrouwend eigenlijk >;)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:38

Wat een raar aanbod idd..

Ik kreeg zojuist de vraag van een fotograaf of ik interesse had in een stoere shoot :P

Had gisteren met hem gesproken op een wedstrijd waar hij foto's maakte. Dus ben benieuwd wat z'n plan is.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:41

Sterre98 schreef:
Wat een raar aanbod idd..

Ik kreeg zojuist de vraag van een fotograaf of ik interesse had in een stoere shoot :P

Had gisteren met hem gesproken op een wedstrijd waar hij foto's maakte. Dus ben benieuwd wat z'n plan is.

Tof zeg :D

ninaphilo schreef:

Euhh das apart, daarnaast hou je toch altijd je eigen e-mail dus zelf kan je altijd je wachtwoord weer veranderen na het ruilen? :Y)

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:59

Het account wat ze wilde ruilen bestaat denk ik niet meer. Als ik nu op de naam klik dan blijft de pagina wit. Goed dat ik het niet heb gedaan.

Toen ik het aanbod afwees vroeg ze trouwens ook nog of ik een sponsorruiter zocht. Ook afgewezen :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:02

ninaphilo schreef:
Het account wat ze wilde ruilen bestaat denk ik niet meer. Als ik nu op de naam klik dan blijft de pagina wit. Goed dat ik het niet heb gedaan.

Toen ik het aanbod afwees vroeg ze trouwens ook nog of ik een sponsorruiter zocht. Ook afgewezen :+

Zoek je nog een sponsor ruiter? <<)
:+

Apart zeg haha

Even contact gehad met de fotograaf. Zijn idee is wel vet. Eens kijken of we met een datum uit kunnen komen.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:29

Wij werden benaderd door zo'n shady bedrijf die wel een samenwerking wilde. Inkomsten van de verkochte sierraden zouden naar zo' n horse rescue iets gaan, super mooi idee natuurlijk. Ik zou een kortingscode krijgen die anderen dan zouden kunnen gebruiken.. Maar toen kwam de vraag: Ja stuur ff je bankgegevens door dan... uhh how about no! Hier ook mensen die door dit soort bedrijven benaderd worden?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:37

Grafische kunst/design, ik sta wel open voor een dergelijke pod +:)+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:50

Loes1996 schreef:
Wij werden benaderd door zo'n shady bedrijf die wel een samenwerking wilde. Inkomsten van de verkochte sierraden zouden naar zo' n horse rescue iets gaan, super mooi idee natuurlijk. Ik zou een kortingscode krijgen die anderen dan zouden kunnen gebruiken.. Maar toen kwam de vraag: Ja stuur ff je bankgegevens door dan... uhh how about no! Hier ook mensen die door dit soort bedrijven benaderd worden?

Ja soortgelijk. Equiaccesories :7

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:51

Benaderen die ook nog mensen? :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:58

Ik ben ze nu systematisch aan het blokkeren. Irritant volk

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:00

Loes1996 schreef:

Ik had wel een soortgelijk bedrijf die mij benaderde, Horserescuering. Ik mocht dan met korting iets kopen om te promoten. Ik vond alles niet zo mooi dus heb het niet gedaan. Zag later precies dezelfde producten + foto's op aliexpress voorbij komen voor een heel veel voordeliger prijsje..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:15

Equiaccessoires heeft het bij mij opgegeven. _O-

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:26

Kaitlyn schreef:

Dat dacht ik ook, tot ze gisteren nog weer een land hadden wat ik nog niet had geblokkeerd 8)7 .

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:27

Sharani schreef:
Kaitlyn schreef:

Dat dacht ik ook, tot ze gisteren nog weer een land hadden wat ik nog niet had geblokkeerd 8)7 .

Ik blokkeer ze niet, volg niet terug en negeer hun berichten. Eerder had ik na elke foto 15 volgers ofzo van hun erbij, en nu proberen ze het niet meer. :=

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:44

Nayomie schreef:
Benaderen die ook nog mensen? :')

Jup, helaas wel :+

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:53

Equiaccessoires heb ik ook gehad idd en horseresqueing was waar ik het in mijn vorige post over had! Zijn er ook mensen die echte sponsorcontracten hebben? Of is t echt alleen dit soort kul wat er rond loopt?:’)

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:58

Kaitlyn schreef:

Als geïnteresseerde anders hun nummer pben kan ik wel een app groepje oprichten?
@Wieneke jouw nummer heb ik al :+ .

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 15:58

Loes1996 schreef:
Equiaccessoires heb ik ook gehad idd en horseresqueing was waar ik het in mijn vorige post over had! Zijn er ook mensen die echte sponsorcontracten hebben? Of is t echt alleen dit soort kul wat er rond loopt?:’)

Dat vraag ik mij ook af. Ben ook benaderd door een bedrijf maar ben huiverig.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 16:03

Eclare schreef:
Kaitlyn schreef:

Als geïnteresseerde anders hun nummer pben kan ik wel een app groepje oprichten?
@Wieneke jouw nummer heb ik al :+ .

Wat voor pod gaat het dan zijn?
Ik heb interesse want ik heb geen paardenaccount/fotografie-account. Eerder een sport account.