Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Weer even een vraagje van mij voor het account van mn dochtertje, ik plaats nu enkel foto’s door mij gemaakt en het zou denk ik wel goed zijn (voor haar zelf ook) om ook voor andere fotografen te staan. De fotografen die haar via Insta aanspreken zijn ehm.. bijzonder te noemen dus dat gaan we maar niet doen.. Ik zit nu te denken om een TFP oproepje te plaatsen, maar haal ik me daarmee niet meer discutabele reacties op de hals? Iemand daar ervaring mee via instagram?
(Ik zit dus niet te wachten op de dikke-tieten-in-string-accounts..)
xU_Blinghx schreef:Shanna schreef:Weer even een vraagje van mij voor het account van mn dochtertje, ik plaats nu enkel foto’s door mij gemaakt en het zou denk ik wel goed zijn (voor haar zelf ook) om ook voor andere fotografen te staan. De fotografen die haar via Insta aanspreken zijn ehm.. bijzonder te noemen dus dat gaan we maar niet doen.. Ik zit nu te denken om een TFP oproepje te plaatsen, maar haal ik me daarmee niet meer discutabele reacties op de hals? Iemand daar ervaring mee via instagram?
(Ik zit dus niet te wachten op de dikke-tieten-in-string-accounts..)
Er zijn op facebook groepen waar fotografen en modellen oproepen kunnen plaatsen. Ik kom vaak genoeg een oproep tegen voor kindmodellen.
ninaphilo schreef:Ik kreeg gisteren de vraag van iemand of ik haar tweede account wilde ruilen met die van mij. Die had zeker wel meer volgers dan ik (wel minder likes per foto) maar ik heb het afgewezen.
Misschien denken sommigen er anders over maar ik vond het maar een raar aanbod. Dan ben je al je 'eigen' volgers kwijt en ook al je foto's die al op je account staan
Sterre98 schreef:Wat een raar aanbod idd..
Ik kreeg zojuist de vraag van een fotograaf of ik interesse had in een stoere shoot![]()
Had gisteren met hem gesproken op een wedstrijd waar hij foto's maakte. Dus ben benieuwd wat z'n plan is.
ninaphilo schreef:Euhh das apart, daarnaast hou je toch altijd je eigen e-mail dus zelf kan je altijd je wachtwoord weer veranderen na het ruilen?Ik kreeg gisteren de vraag van iemand of ik haar tweede account wilde ruilen met die van mij. Die had zeker wel meer volgers dan ik (wel minder likes per foto) maar ik heb het afgewezen.
Misschien denken sommigen er anders over maar ik vond het maar een raar aanbod. Dan ben je al je 'eigen' volgers kwijt en ook al je foto's die al op je account staan
ninaphilo schreef:Het account wat ze wilde ruilen bestaat denk ik niet meer. Als ik nu op de naam klik dan blijft de pagina wit. Goed dat ik het niet heb gedaan.
Toen ik het aanbod afwees vroeg ze trouwens ook nog of ik een sponsorruiter zocht. Ook afgewezen
Loes1996 schreef:Wij werden benaderd door zo'n shady bedrijf die wel een samenwerking wilde. Inkomsten van de verkochte sierraden zouden naar zo' n horse rescue iets gaan, super mooi idee natuurlijk. Ik zou een kortingscode krijgen die anderen dan zouden kunnen gebruiken.. Maar toen kwam de vraag: Ja stuur ff je bankgegevens door dan... uhh how about no! Hier ook mensen die door dit soort bedrijven benaderd worden?
Loes1996 schreef:Wij werden benaderd door zo'n shady bedrijf die wel een samenwerking wilde. Inkomsten van de verkochte sierraden zouden naar zo' n horse rescue iets gaan, super mooi idee natuurlijk. Ik zou een kortingscode krijgen die anderen dan zouden kunnen gebruiken.. Maar toen kwam de vraag: Ja stuur ff je bankgegevens door dan... uhh how about no! Hier ook mensen die door dit soort bedrijven benaderd worden?
Sharani schreef:Kaitlyn schreef:Equiaccessoires heeft het bij mij opgegeven.
Dat dacht ik ook, tot ze gisteren nog weer een land hadden wat ik nog niet had geblokkeerd.
Kaitlyn schreef:Daar ben ik ook wel naar benieuwd Eclare. Ik ben namelijk echt geen fotograaf, maar zou het wel leuk vinden om wat meer reacties op die manier te krijgen en wellicht wat hoger te komen staan.
Loes1996 schreef:Equiaccessoires heb ik ook gehad idd en horseresqueing was waar ik het in mijn vorige post over had! Zijn er ook mensen die echte sponsorcontracten hebben? Of is t echt alleen dit soort kul wat er rond loopt?:’)
Eclare schreef:Kaitlyn schreef:Daar ben ik ook wel naar benieuwd Eclare. Ik ben namelijk echt geen fotograaf, maar zou het wel leuk vinden om wat meer reacties op die manier te krijgen en wellicht wat hoger te komen staan.
Als geïnteresseerde anders hun nummer pben kan ik wel een app groepje oprichten?
@Wieneke jouw nummer heb ik al.