[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 10:35

Anthea schreef:
Lau schreef:
Waarom als ik vragen mag? Het is een vrij normale outfit in mijn ogen.

Nee serieus, kan je dit zelf niet bedenken? :P Ga jij naar je werk in een croptop?

Dit is een leuke outfit voor naar het strand of terras ofzo, maar school, nee, vind ik niet.

Naja ik niet iig daar doe ik niemand een plezier mee :')
Maar ik heb er gewoon geen problemen mee. Het is een stukje blote buik oeioeioei. Op je werk is een ander verhaal, maar ook daar tja wat is je functie. En op school, ze loopt niet naakt of aanstoot gevend erbij. Dus nee ik zie dat probleem echt niet. Vroeger struikelde iedereen over een rokje die net boven de knie kwam. en nu is een stukje blote buik een probleem. En over 5 jaar is het misschien wel je linker teen. En zo gaat het generaties verder. De mode veranderd, normen en waarden veranderen. De tijd gaat gewoon heel snel. Wat nu normaal is in het mode beeld is dit. En wat veel al zeggen dit is het enige aanbod op het moment in de winkels. Je kan je kind ook moeilijk thuis houden omdat dit niet gedoogd word. Maar ze ook niks anders heeft pf aangeboden word.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 10:48

Marjon staat je hartstikke leuk, niet zo onzeker jij want je ziet er prima uit! *\o/*

Ik heb weer een ander jurkje uit de kast getrokken, ik hou van dit weer {:} Zit thuis en hoef alleen even de kittens bij m’n moeder de fles te geven en in haar tuin te zitten in de zon.

Afbeelding

Ik vind de outfits voor school overigens trouwens best prima hoor, niks mis mee... Ze kunnen het goed hebben en als het nou echt mega crop top was tot net onder de borsten oké maar vind dit nog best netjes hoor.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 11:28

MarlindeRooz schreef:
Ik ben docent in opleiding en ik had je gezegd dat ik het niet vind kunnen. En bij een volgende keer had je terug kunnen gaan naar huis. :P

en ik ben zeker niet enorm conservatief maar vind niet dat kinderen zich zo hoeven te kleden. :P In je vrije tijd prima maar school is geen terras of club. :P

Zou ik wel even met je teamleider kort sluiten ;)
Ik werk op een vo school en natuurlijk speelt de kleding discussie bij ons ook. Dit mag bij ons. We sturen leerlingen wel naar huis als ze inderdaad te veel laten zien. Op de middelbare school leer je jezelf ontwikkelen en daar hoort kleding ook bij.

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 11:32

Ik ben groot voorstander van meisjes laten dragen wat ze zelf graag willen. Kledingvoorschriften voor vrouwen vind ik echt enorm conservatief en middeleeuws, maar dat is persoonlijk. Waarom zou een klein reepje buik laten zien niet mogen? Wat is daar precies zo gek aan op de middelbare school?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 11:36

Ik zie het probleem ook niet zo met die tshirtjes op deze manier.
Wat me de laatste dagen wel opvalt is hoe sommige basisschool meisjes er bij lopen (woon vlakbij 2 basisscholen) mini hotpants, doorschijnende shirtjes, neon bhtjes er onder met n soort sport topje er over. En dat zit dan in groep 8...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:04

Ik ben voorstander van dat je moet kunnen dragen waar jij je lekker in voelt,

Maar...

Anderen moeten er tegen aan kijken > :') < (en dat wordt vaak vergeten).

Hoe hoe sexy jij je voelt in een netpanty met een kort rokje, hoe zelfverzekerd jij je bent in een naveltruitje of hoe jij denkt de wereld aan te kunnen met een decollete tot aan de knieen, helemaal prima. Maar vergeet niet dat jij er op wordt beoordeeld (veroordeeld!)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:12

eenitraM schreef:

Maar...

Hoe hoe sexy jij je voelt in een netpanty met een kort rokje, hoe zelfverzekerd jij je bent in een naveltruitje of hoe jij denkt de wereld aan te kunnen met een decollete tot aan de knieen, helemaal prima. Maar vergeet niet dat jij er op wordt beoordeeld (veroordeeld!)

Maar je kan je moeilijk gaan kleden op bekrompenheid of judgementalheid van anderen toch?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 12:21

Sky schreef:
eenitraM schreef:

Maar...

Maar je kan je moeilijk gaan kleden op bekrompenheid of judgementalheid van anderen toch?

Precies ;)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:23

eenitraM schreef:

Maar...

Dit is dus wat er nu gebeurt. Ja iedereen zijn mening. Maar hoe trots ik was op Mn outfit vandaag, zo onzeker ben ik nu. Denkende wat jullie ervan vinden want dat zullen anderen er dus ook van vinden, als je me nog volgt. Hoe zelfverzekerd ik eerst was, zo onzeker ben ik nu. Dit js niet voor de aandacht maar moest het toch even kwijt. Ik ben gepest en het is voor mij al heel wat dat ik dit aan heb. En daar ben ik best wel trots op :j

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:26

Niet doen trui! Het staat je super goed en het is hartstikke van nu!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:30

Trui schreef:
eenitraM schreef:

Maar...

Dit is dus wat er nu gebeurt. Ja iedereen zijn mening. Maar hoe trots ik was op Mn outfit vandaag, zo onzeker ben ik nu. Denkende wat jullie ervan vinden want dat zullen anderen er dus ook van vinden, als je me nog volgt. Hoe zelfverzekerd ik eerst was, zo onzeker ben ik nu. Dit js niet voor de aandacht maar moest het toch even kwijt. Ik ben gepest en het is voor mij al heel wat dat ik dit aan heb. En daar ben ik best wel trots op :j

Het gaat niet om jou, het gaat om het algemeen :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:32

pru
[quote="Trui schreef:
eenitraM schreef:

Maar...

Het gaat niet om jou, het gaat om het algemeen :)[/quote]

Maar als mensen het over het algemeen niet vinden kunnen, kan dat bij mij dus ook niet ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:45

Qua lijf kan je het prima hebben! Maar zelf houd ik er ook niet van, blote buiken hoeven van mij niet zo. Evenals die korte broekjes waar je iemand z'n kont bijna in ziet. Gewoon mijn persoonlijke mening :o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 12:48

Misschien kunnen we een apart topic openen voor deze discussie? :)
(Ik dacht dat er super veel outfits waren gepost, maar de teleurstelling was daar :') )

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 12:54

Frummels schreef:
Misschien kunnen we een apart topic openen voor deze discussie? :)
(Ik dacht dat er super veel outfits waren gepost, maar de teleurstelling was daar :') )

Same :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 13:04

Vandaag weer een jurkje! Ik ga de stad in. Nog meer zomerkleding kopen! :)

Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 13:07

Trui schreef:

Kijk, en dan is het aan jou om te beslissen of je er wat van aantrekt (om even in de kledingstijl te blijven :') ) of niet.

prugelpiet schreef:
Het gaat niet om jou, het gaat om het algemeen :)

Dat.

Skessa_ schreef:
Qua lijf kan je het prima hebben! Maar zelf houd ik er ook niet van, blote buiken hoeven van mij niet zo. Evenals die korte broekjes waar je iemand z'n kont bijna in ziet. Gewoon mijn persoonlijke mening :o

Soms is het beter om te zwijgen, als zou ik het ook niet dragen. Maar dat betekent niet dat het misstaat of (on)gepast is. :)

Maar 90% van de gevallen trek je wat aan omdat je het mooit vindt, niet omdat het moet (uitzonderingen daargelaten bijv. werkkleding/verplichte sportkleding blabla) Waarom zou je iets dragen als je er niet fijn in voelt? Who cares dat iemand judged. Dat gebeurt, het is aan diegene die oordeelt/veroordeelt of het nodig is om die mening te delen of niet. Tenzij er om wordt gevraagd. Maar onthoud gewoon: je wordt altijd bekeken, positief of negatief beoordeelt en het wordt medegedeelt (verbaal of non-verbaal) of niet.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 13:14

eenitraM schreef:
Soms is het beter om te zwijgen, als zou ik het ook niet dragen. Maar dat betekent niet dat het misstaat of (on)gepast is. :)

Daarom zeg ik dat ze het prima kan hebben, alleen dat ik er persoonlijk niet van hou!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 13:19

Dit heb ik vandaag aan:
Afbeelding
Afbeelding
Broekje en top van de Primark, schoenen zijn favoriet van allemaal en zijn Vans.
Top is overigens ook een croptop, heb hem alleen in een XL gekocht dus hij is voor mij nu gewoon een shirt :+.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 13:36

Ik mocht geen croptops, hotpants en soms zelfs geen topje aan (mouwloos). Dan moest je naar huis om iets normaal aan te doen.

Ik vind het wel een superleuke outfit Trui! Van allebei!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 13:45

SavannahNx schreef:
Ik mocht geen croptops, hotpants en soms zelfs geen topje aan (mouwloos). Dan moest je naar huis om iets normaal aan te doen.

Ik vind het wel een superleuke outfit Trui! Van allebei!

Geen hemdje serieus..... wat is dat voor achterlijk gedoe.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 14:01

Afbeelding

Eindelijk weer voor wit *\o/*! Nu mijn witte benen nog gekleurd krijgen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 14:03

Trui schreef:
Denk ook nu ik eens goed kijk, het beeld vertekend veel. De ‘knot’ zit echt net boven mijn navel en hangt er zelfs gedeeltelijk voor :) dus Tis echt alleen strookje navel[ [url=m/00cLwh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: op die eerste foto is shirt dus inderdaad beetje opgetrokken door houding denk ik

Hartstikke leuk en sportief. Lekker doen *zegt zij met decolleté tot op de navel.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 14:03

Leuke outfit trui, staat goed hoor!

Dit ben ik vandaag, simpel jurkje van c&a
Afbeelding

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 14:25

Hier is het helaas nog niet zo warm. Ik ga deze outfit combineren met een dunne winterjas

Word wel een beetje jaloers op al jullie zomerse jurkjes. Ik leef al 5 maanden uit een koffer, dus veel keus heb ik ook niet.

Afbeelding