Ik vind tumble erg wisselend. Soms heel leuk en soms echt helemaal niks. Kwaliteit is ook wisselend. Dingen die heel mooi blijven en dingen die na 2x wassen echt de gaten er in en pillig
Klopt. Beetje wat ik bij Feetje en Z8 ook vindt trouwens. Feetje had ik vorige collectie een aantal donkerblauwe dingen die na een keer wassen echt vaal waren. Had er eigenlijk mee terug moeten gaan want het was zo erg dat het daardoor bleef liggen.
M_i_R
Geplaatst: 29-03-18 14:08
Oh dan hebben we tot dusver denk ik gewoon mazzel gehad. Echt veel spul van TnD maar het blijft allemaal mooi. Fijne stretch (en dan niet alleen uit maar ook qua in), lekkere zachte stof, mooie kwaliteit ook (niet van dat dunne slappe katoen).
Vanmiddag bij de H&M nog een leuk truitje gescoord en wat sokken. en ik hoop dat de rest van de bestelling vanmiddag afgeleverd wordt.
Het hertenpak zit hem nu als gegoten btw! lekker nu ipv dekentjes. Hij wil toch de hele tijd dingen pakken dus dan zitten die dekentjes hem 9/10 in de weg.
Die trui heb ik bij B zoveel aan gehad, vind hem echt superleuk Mir! Vond het een beetje een Bert en Ernie trui Heerlijk hertenpakje ook
Van Feetje heb ik idd een paar kledingstukken die hele goede kwaliteit zijn en die na een aantal keer dragen nog als nieuw zijn. Maar helaas ook een trui die er niet meer uit ziet, vaal, uitgelubbers bij het mouw elastiek, etc. Heel jammer. Tumble blijft vooralsnog heel mooi hier.
Wat een grappig pakje Michelle!
Ik heb ook flink geshopt bij de H&M voor de zomer. Zou vandaag binnen komen, dus als de buren het aannemen ga ik vanavond eens kijken of het iets is.
pmarena
Geplaatst: 29-03-18 14:49
Ojee, het is weer bijna 1 april natuurlijk, heel de Briel in rep & roer Je zal wel bekijks hebben met zo'n moppie, geniet er maar van (oppassen dat de Spanjaarden d'r niet meenemen )
Laatst bijgewerkt door pmarena op 29-03-18 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Er zit een aantal dames het hele jaar door te naaien... Voor baby's, kinderen, volwassenen. Simpele rokken, gehaakte omslagdoeken, mutsjes, jurken etc.
Mega druk altijd, is vanaf eind februari open, in een oud bastion in het dorp.
Feetje blijft idd ook wisselend goed. Z8 is drama vaak. Irriteer mij daar dan altijd aan en koop het niet meer. Bij Zara weet je dat en is de prijs er naar.
Hier kunnen we weer op schoenenjacht. Dr bunnies zijn nog maar net aan.
Hier zijn de shoesme ook alweer krap aan het worden. De zomerschoentjes zullen maatje groter mogen. Eigenlijk hoop ik stiekem dat ze ze tot eind mei nog past
Tof is die inderdaad. Helaas te klein geworden (eigenlijk te klein gekocht)
Nee los stro mag niet ivm brandveiligheid. Balen mogen wel, maar tal van regels erbij... Braderie is er ook niet meer bij. En eerlijk daar is het meestal ook echt te druk voor.
Melia
Geplaatst: 30-03-18 20:17
Hier een nieuwe zomerjas besteld met korting, altijd leuk. Ook nog een korte broek. Laat het mooie weer maar komen!
Hier even door de kast heen geweest en het meeste 62 weg gelegd. Ze gaan nu in 68. Kwam er achter dat ik hele stapels tshirts met lange mouwen Heb, maar bijna geen broekjes. Morgen maar even gaan kopen. Denk dat het de Zeeman ofzo gaat worden, want heb wel n stuk of 10 broekjes nodig.....