F_Orumster schreef:Ik wil ook wel een Brit, liefst met een sterk accent uit Whales ofzo, of een Schot
We worden oud Forumster.....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anne_bento schreef:Haha ik vind dat ook grappig.. ik ben sowieso altijd wel benieuwd of bokkers met dezelfde gedate hebben zonder het te weten van elkaar, of met bekenden van iemand. Soms is het zo'n klein wereldje, voor hetzelfde geld kent iemand uit dit topic mijn date, of date iemand nu met 1 van mijn exen, lijkt me grappig(al zou ik mijn laatste ex dan direct heel erg afraden haha
)
hyppolyte schreef:Zit jij hier zo dicht in de buurt dan? dan kunnen we nog wel wat ervaringen uitwisselen, hahahaha
Was trouwens een geslaagde date dus! Leuk om te horen dat er toch steeds meer relaties ontstaan in dit topic!
Ik heb trouwens echt alle symptomen van verliefdheid, verschrikkelijkweet me er echt geen raad mee soms, ik ben normaal altijd heel nuchter en stabiel, daar is weinig meer van over. Hij is vorige week 5 dagen bij me geweest, dat was echt heerlijk (kinderen waren ook mee, die zouden eigenlijk maar 2 nachtjes blijven slapen, maar dat werden er 4, was wel erg gezellig. Maarja, nu zit er weer bijna 2 weken tussen voor ik hem weer zie, merk echt dat ik daar heel narrig van word
. Als ie bij me is, dan is alles goed, maarja, als ie er niet is....
Nickyyyy schreef:Hyppolyte, klinkt errug bekend! Okee, niet in de heftigheid van blijven slapen en dat ik narrig wordt. Maar wel dat als we samen zijn alles prima is, en daarna niet meer![]()
Leuk om te lezen idd dat er ook echt serieuze relaties uit tinder voort kunnen komen, had dat eerlijk gezegd nooit gedacht![]()
Ik zondag weer op date, nummer 5 dit keer. We moeten nog even een nieuwe planning maken voor wat we gaan doen, maar denk dat het Scheveningen wordt
hyppolyte schreef:Ik ben normaal echt echt echt heel stabiel in mijn emoties, maar ik merk echt dat ik er bij vlagen gewoon last van heb als ie niet bij me is. En ik heb gisteren mijn symptomen dus maar even opgezocht en ik kom dus echt maar op 1 ding uit, echt heel erg. Alle voornemens (van relaxed doen, niet hysterisch verliefd worden etc.) gaan keihard de deur uit
Lekker dagje scheveningen, goed plan!
hyppolyte schreef:Hahaha, ja precies, daar was jij ook nog heel stellig in dat je in het topic kwam. Maf hoe dingen kunnen lopen he.
Bij mij worden die buien ook een beetje veroorzaakt omdat hij toch nog wel behoorlijk wat bagage heeft en omdat ik ook niet echt in een hele fijne situatie zit met een zaak die bijna op de fles gaat. Dus bak stress en dan is dat nog een beetje lastig allemaal. Ik zit niet met twijfels over zijn gevoelens over mij, die zijn duidelijk. Maar meer dat we een beetje in de situatie van de lamme leidt de blinde zitten.
hyppolyte schreef:nou ja precies, en verder gewoon zo verstandig mogelijk doen. Hij stuurde me net een foto van vorige week, zo leuk
![]()
Getver, ik ben echt zo'n stomme zoetsappige muts
Jildau schreef:Ik denk dat het zo hoort te zijn Hyppolyte. Heerlijk toch? Al die mensen die daten maar het niet serieus willen maken en niet dit en niet dat willen en rustig aan enzovoorts hebben niet de juiste meid/vent te pakken. Ben ik van overtuigd. Of die moeten eerst eens keihard aan zichzelf gaan werken. Als je echt een de perfecte vent vindt en dus echt verliefd wordt valt dat namelijk allemaal weg is mijn ervaring.