Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:17

F_Orumster schreef:
Ik wil ook wel een Brit, liefst met een sterk accent uit Whales ofzo, of een Schot <3

We worden oud Forumster.....

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:19

Logisch dat ik het niet ken dus............... :P

Hahah leuk Anne! Ben benieuwd of het wat gaat worden ;)

Yvanka, veel plezier! Enne.. als jullie hapje gaan eten, snel dooreten jij, hij kan retesnel eten :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:32

:') Die 90's he... Ik zong dat dus toen ik 8 was :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:57

DanielleB schreef:
Logisch dat ik het niet ken dus............... :P

Hahah leuk Anne! Ben benieuwd of het wat gaat worden ;)

Yvanka, veel plezier! Enne.. als jullie hapje gaan eten, snel dooreten jij, hij kan retesnel eten :P

Ik ook hoor :+ Maar hij komt na het eten, want ik zou koken haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:58

Toch wel grappig dat jij nu ineens met hem gaat daten :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:00

Haha ik vind dat ook grappig.. ik ben sowieso altijd wel benieuwd of bokkers met dezelfde gedate hebben zonder het te weten van elkaar, of met bekenden van iemand. Soms is het zo'n klein wereldje, voor hetzelfde geld kent iemand uit dit topic mijn date, of date iemand nu met 1 van mijn exen, lijkt me grappig :D (al zou ik mijn laatste ex dan direct heel erg afraden haha :roll: )

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:10

Hmm de Schotten en Ieren die ik ken zijn al voorzien, sorry dames :+
Ééntje met een Nederlandse zelfs _O-

Kijken of ik komende week af kan spreken met Tinder match. Ben dan toch in de buurt :P als ze voor die tijd reageert dan

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:22

anne_bento schreef:
Haha ik vind dat ook grappig.. ik ben sowieso altijd wel benieuwd of bokkers met dezelfde gedate hebben zonder het te weten van elkaar, of met bekenden van iemand. Soms is het zo'n klein wereldje, voor hetzelfde geld kent iemand uit dit topic mijn date, of date iemand nu met 1 van mijn exen, lijkt me grappig :D (al zou ik mijn laatste ex dan direct heel erg afraden haha :roll: )

Namen? :+

Hahah ja heel grappig... Yvanka echt zo van: Oh F... wil dan wel naar LWD komen.. ik uhhhhhhm.... komt hij uit Assen en is hij automonteur.. Ja dus :') Ben benieuwd of ze bij elkaar passen!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:42

Haha echt toevallig! Ik had het met een date paar weken terug, kwam helemaal van de andere kant van Nederland vandaan. Dus ik sta met een vriendin van mijn vriendin te praten in de kroeg over tinder en liet hem zien, bleek ze hem te kennen omdat hij accountmanager is bij een leverancier van het bedrijf waar zij werkt. Echt grappig.

Ik ga geen namen noemen haha. Maar als iemand gaat daten met mannen uit Heerhugowaard/Alkmaar/Den Helder omgeving zou het zomaar een bekende van me kunnen zijn.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:44

Ohh nee, ik hou het een beetje dicht bij huis!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:30

DanielleB schreef:
Ohh nee, ik hou het een beetje dicht bij huis!

De buurman? :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 14:04

Zit jij hier zo dicht in de buurt dan :')? dan kunnen we nog wel wat ervaringen uitwisselen, hahahaha

Was trouwens een geslaagde date dus! Leuk om te horen dat er toch steeds meer relaties ontstaan in dit topic :j!

Ik heb trouwens echt alle symptomen van verliefdheid, verschrikkelijk :') weet me er echt geen raad mee soms, ik ben normaal altijd heel nuchter en stabiel, daar is weinig meer van over. Hij is vorige week 5 dagen bij me geweest, dat was echt heerlijk (kinderen waren ook mee, die zouden eigenlijk maar 2 nachtjes blijven slapen, maar dat werden er 4, was wel erg gezellig. Maarja, nu zit er weer bijna 2 weken tussen voor ik hem weer zie, merk echt dat ik daar heel narrig van word :=. Als ie bij me is, dan is alles goed, maarja, als ie er niet is.... -O-

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:22

Hyppolyte, klinkt errug bekend! Okee, niet in de heftigheid van blijven slapen en dat ik narrig wordt. Maar wel dat als we samen zijn alles prima is, en daarna niet meer :')

Leuk om te lezen idd dat er ook echt serieuze relaties uit tinder voort kunnen komen, had dat eerlijk gezegd nooit gedacht :oo
Ik zondag weer op date, nummer 5 dit keer. We moeten nog even een nieuwe planning maken voor wat we gaan doen, maar denk dat het Scheveningen wordt :j

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 15:28

Ik ben normaal echt echt echt heel stabiel in mijn emoties, maar ik merk echt dat ik er bij vlagen gewoon last van heb als ie niet bij me is :'). En ik heb gisteren mijn symptomen dus maar even opgezocht en ik kom dus echt maar op 1 ding uit, echt heel erg. Alle voornemens (van relaxed doen, niet hysterisch verliefd worden etc.) gaan keihard de deur uit :')

Lekker dagje scheveningen, goed plan!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:33

hyppolyte schreef:
Zit jij hier zo dicht in de buurt dan :')? dan kunnen we nog wel wat ervaringen uitwisselen, hahahaha

Was trouwens een geslaagde date dus! Leuk om te horen dat er toch steeds meer relaties ontstaan in dit topic :j!

Ik heb trouwens echt alle symptomen van verliefdheid, verschrikkelijk :') weet me er echt geen raad mee soms, ik ben normaal altijd heel nuchter en stabiel, daar is weinig meer van over. Hij is vorige week 5 dagen bij me geweest, dat was echt heerlijk (kinderen waren ook mee, die zouden eigenlijk maar 2 nachtjes blijven slapen, maar dat werden er 4, was wel erg gezellig. Maarja, nu zit er weer bijna 2 weken tussen voor ik hem weer zie, merk echt dat ik daar heel narrig van word :=. Als ie bij me is, dan is alles goed, maarja, als ie er niet is.... -O-

Had ik in het begin ook, maar dat is afgenomen gelukkig.
Tuurlijk wil ik hem graag zien, maar ik word niet (meer) narrig als het een langere tijd duurt. Eigenlijk sinds ik van hem het gevoel heb gehad dat het gewoon goed zit heb ik dat niet meer. Ik weet dat hij ook alles op alles probeert te zetten dat we elkaar zoveel mogelijk zien (met natuurlijk wel behoud van onze eigen dingen). Erg fijn!

Nickyyyy schreef:
Hyppolyte, klinkt errug bekend! Okee, niet in de heftigheid van blijven slapen en dat ik narrig wordt. Maar wel dat als we samen zijn alles prima is, en daarna niet meer :')

Leuk om te lezen idd dat er ook echt serieuze relaties uit tinder voort kunnen komen, had dat eerlijk gezegd nooit gedacht :oo
Ik zondag weer op date, nummer 5 dit keer. We moeten nog even een nieuwe planning maken voor wat we gaan doen, maar denk dat het Scheveningen wordt :j

Date 5 met één en dezelfde? Scheveningen, leuk! Staat ook echt op de lijst waar ik weer eens naartoe moet.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:37

Hyppolyte, zo blijkt maar weer dat je niks tegen je gevoelens kan doen. Geniet er lekker van!

Colien, met dezelfde idd :j *\o/*
Lang geleden dat ik daar geweest ben op Scheveningen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:37

Het blijft toch een dingetje, klanten of vrienden van broer tegen komen op tinder :') schrik er altijd van. _O-

Veel plezier Nicky!!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:41

Veel plezier Nicky! Geniet er nog even extra van, maar dan voor mij haha.

Bekende deed ik altijd naar rechts op tinder :') zo heb ik nadat ik net was afgestudeerd mijn leraar naar rechts geswiped en waren we nog een match ook :')

hyppolyte schreef:
Ik ben normaal echt echt echt heel stabiel in mijn emoties, maar ik merk echt dat ik er bij vlagen gewoon last van heb als ie niet bij me is :'). En ik heb gisteren mijn symptomen dus maar even opgezocht en ik kom dus echt maar op 1 ding uit, echt heel erg. Alle voornemens (van relaxed doen, niet hysterisch verliefd worden etc.) gaan keihard de deur uit :')

Lekker dagje scheveningen, goed plan!

Troost je, je bent niet de enige.
Toen ik mijn vriend leerde kennen zei ik ook echt dat ik net hysterisch verliefd ging worden. Kon namelijk echt niet in mijn ogen gezien ik net uit een relatie kwam. Als iemand mij had gezegd dat ik 3 maanden na mijn vorige relatie weer zo diep in een relatie zou zitten zou ik diegene mega-hard in zijn gezicht uitgelachen hebben. En nu, nu ken ik zijn hele familie en ben ik met het vrijgezellenfeest van zijn schoonzus meegeweest (waar mijn vriend zelf niet bij was, dus ik met zijn vrienden alleen :') ). En binnen nu en een maand zit ik op de bruiloft van zijn broer + schoonzus. Waar dus de gehele familie en vrienden zijn (zooooo blij dat ik ze van te voren allemaal al ontmoet heb), en eerlijk ik voel me er super relaxt bij, geen stress of niks! Ooh en ik heb zijn huissleutel gekregen, dus ik ga vanavond voor hem koken voor als hij thuis komt van zijn werk :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 15:50

Hahaha, ja precies, daar was jij ook nog heel stellig in dat je in het topic kwam. Maf hoe dingen kunnen lopen he :').

Bij mij worden die buien ook een beetje veroorzaakt omdat hij toch nog wel behoorlijk wat bagage heeft en omdat ik ook niet echt in een hele fijne situatie zit met een zaak die bijna op de fles gaat. Dus bak stress en dan is dat nog een beetje lastig allemaal. Ik zit niet met twijfels over zijn gevoelens over mij, die zijn duidelijk. Maar meer dat we een beetje in de situatie van de lamme leidt de blinde zitten :').

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:02

hyppolyte schreef:
Hahaha, ja precies, daar was jij ook nog heel stellig in dat je in het topic kwam. Maf hoe dingen kunnen lopen he :').

Bij mij worden die buien ook een beetje veroorzaakt omdat hij toch nog wel behoorlijk wat bagage heeft en omdat ik ook niet echt in een hele fijne situatie zit met een zaak die bijna op de fles gaat. Dus bak stress en dan is dat nog een beetje lastig allemaal. Ik zit niet met twijfels over zijn gevoelens over mij, die zijn duidelijk. Maar meer dat we een beetje in de situatie van de lamme leidt de blinde zitten :').

Daar was ik heeeeeeeeel stellig over :') Maar ach, als het goed voelt dan voelt het goed toch? :D
Oei veel bagage? Als zijnde ex-en of moeilijk verleden?
Lastig zeg! Maar goed, als jullie door zo iets heen komen kan het niet meer stuk zou je zeggen toch?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 16:06

Moeilijk verleden vooral, plus hij is heel lang (15jr) met zijn vrouw geweest en die is 5 jaar geleden overleden. Dus pretty heavy oliebol zeg maar :j.
Ja nou ja, zo is het ook weer, als we dit redden zo dan komt alles goed, en weet je, anders maar niet, dan heb ik in ieder geval een mooie tijd gehad :j

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:14

Oei heftig ja!
Goede insteek, lekker van genieten nu en mocht het mislopen dan heb je het in ieder geval leuk gehad (en geprobeerd)!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 16:26

nou ja precies, en verder gewoon zo verstandig mogelijk doen :j. Hij stuurde me net een foto van vorige week, zo leuk <3

Getver, ik ben echt zo'n stomme zoetsappige muts :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:42

Ik denk dat het zo hoort te zijn Hyppolyte. Heerlijk toch? Al die mensen die daten maar het niet serieus willen maken en niet dit en niet dat willen en rustig aan enzovoorts hebben niet de juiste meid/vent te pakken. Ben ik van overtuigd. Of die moeten eerst eens keihard aan zichzelf gaan werken. Als je echt een de perfecte vent vindt en dus echt verliefd wordt valt dat namelijk allemaal weg is mijn ervaring.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:57

hyppolyte schreef:
nou ja precies, en verder gewoon zo verstandig mogelijk doen :j. Hij stuurde me net een foto van vorige week, zo leuk <3

Getver, ik ben echt zo'n stomme zoetsappige muts :')

Ik kan me zo in jou vinden :')
Ik ga vanavond voor hem koken voor als hij terug komt uit zijn werk, zo huiselijk :')

Jildau schreef:
Ik denk dat het zo hoort te zijn Hyppolyte. Heerlijk toch? Al die mensen die daten maar het niet serieus willen maken en niet dit en niet dat willen en rustig aan enzovoorts hebben niet de juiste meid/vent te pakken. Ben ik van overtuigd. Of die moeten eerst eens keihard aan zichzelf gaan werken. Als je echt een de perfecte vent vindt en dus echt verliefd wordt valt dat namelijk allemaal weg is mijn ervaring.

Jep! Vorige relatie riep ik (en hij ook wel eens) echt dat ik flink aan mezelf moest werken. En nu; Echt niet! Ik was altijd super onzeker, in alles (een van de redenen dat ik nooit kookte voor mijn ex), en nu kan het me allemaal geen reet schelen. Hij neemt me maar zoals ik ben, en zo niet dan is er geen hand vol maar een land vol mannen! En het blijkt dat deze instelling me veel verder brengt dan voorheen.