Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:common name "strawberry" stems from the fact the plant is most often mulched with straw during the winter. Although the exact origin of its common name is uncertain, the name strawberry probably is a corruption of "strewn berry". The latter was an early designation for the plant which made reference to the fact that, as a strawberry plant produced runners and spread, its berries were strewn about the ground. Other sources suggest its name stems from the fact that English youth picked wild strawberries and sold them impaled on grass straws to the public.
Benoite schreef:Mijn vriend maakte een grapje over strawbeer.. Een drankje met aardbei en bier. Vervolgens vroeg k oh waar komt de naam strawberry vandaan? Van een straw(rietje). Mijn muntje viel. Kneiter hard toen hij uitlegde dat het straw van stro is omdat aardbeien vroeger op stro groeide..
assie schreef:There may come a day when the courage of men fails...
Ooh wat erg dit.
Film 3 haha.
assie schreef:Film 2. Vlak voor de battle van helms deep, als Theoden zich aankleed voor het gevecht. Geloof ik.
Ik heb de films pas 100 keer (in stukjes) gezien haha(voordeel van in een bioscoop werken), en ik kan ze van A tot Z meepraten maar toch twijfel ik nu even, want Theoden heeft 2 van die momenten waarin hij belangrijke dingen zegt