Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:31

Erop gaan zitten en zeggen “sorry ik heb geen ogen in m’n kont” :')

Gianti

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:46

Zou zo die tas in rek smijten "Ooh dacht dat je hem aangaf omdat ik hier bezig was"

Wat een asos zijn er zeg

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 19:08

Er stinkt iemand zo erg naar zweet in bus.. word echt helemaal misselijk van :r

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:38

Niet echt een ergernis, wel opmerkelijk. Ik zit in een vierzits met een andere vrouw. Komt er een oudere vrouw met verstandelijk gehandicapte dochter die erbij komen zitten. Daarachter volgt een man met stok die er blijkbaar bijhoort, dus ik bied aan dat hij wel op mijn plek mag, maar dat hoefde niet. Toen ik uitstapte ging hij er meteen zitten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 15:05

Ergernisje erbij! In de stiltecoupé, een koppel met hond. Die hond piept al de hele reis. Snap dat je daar niet zoveel aan kan doen, maar misschien moet je dan even verkassen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:30

Love de situatie tussen Tilburg - Eindhoven. Wat is uberhaupt de reden.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 22:31

sureido schreef:
Love de situatie tussen Tilburg - Eindhoven. Wat is uberhaupt de reden.

Werkzaamheden? :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 23:03

Hier hebben we 20 januari werkzaamheden aan de brug dus rijdt de bus niet. Een pendelbus is niet nodig volgens Arriva ookal wonen er veel ouderen in het dorp waarvoor de vervangende halte echt te ver lopen is, maargoed.

Deze reden werd aangegeven op de website:

Afbeelding

Dus ik Twitter naar Arriva, krijg ik terug “dat lijkt niet te kloppen nee, bedankt voor het doorgeven”

Ik stuurde maar terug “nee lijkt mij ook niet” :=

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 08:20

Zo typisch hé iemand had met iemand in trein afgesproken zitten in stilte coupé wijst de vrouw van t stel op en zegt dat ze misschien beter beneden kunnen gaan zitten en man wuift t meteen weg en van nee joh " je mag toch wel praten " "fluisteren" (op nog best een harde toon). En die man heeft ook nog is zo'n enorm zware harde stem. Vrouw vindt t duidelijk ook niet leuk en voelt zich enorm bezwaard. :') trein is rustig niet alsof ze beneden geen plekje kunnen krijgen. Man zit nu ook nog is hele tijd uit te dagen expres gaan grinikken al helemaal als vrouw even wat zachter iets zegt of aan hem duidelijk maakt dat ie wat zachter moet doen. Even naar beneden lopen lijkt mij echt een stuk minder vermoeiend. :')
Achja t valt gelukkig wel mee is teminste niet 4 Zits vol met vrouwen die opweg zijn naar lekker dagje uit haha het kan stukken erger

Ja je mag heus wel af en toe wat fluisteren in de stilte coupé maar heeft gespreken pls no

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 08:47

Pabie schreef:
Zo typisch hé iemand had met iemand in trein afgesproken zitten in stilte coupé wijst de vrouw van t stel op en zegt dat ze misschien beter beneden kunnen gaan zitten en man wuift t meteen weg en van nee joh " je mag toch wel praten " "fluisteren" (op nog best een harde toon). En die man heeft ook nog is zo'n enorm zware harde stem. Vrouw vindt t duidelijk ook niet leuk en voelt zich enorm bezwaard. :') trein is rustig niet alsof ze beneden geen plekje kunnen krijgen. Man zit nu ook nog is hele tijd uit te dagen expres gaan grinikken al helemaal als vrouw even wat zachter iets zegt of aan hem duidelijk maakt dat ie wat zachter moet doen. Even naar beneden lopen lijkt mij echt een stuk minder vermoeiend. :')
Achja t valt gelukkig wel mee is teminste niet 4 Zits vol met vrouwen die opweg zijn naar lekker dagje uit haha het kan stukken erger

Ja je mag heus wel af en toe wat fluisteren in de stilte coupé maar heeft gespreken pls no

Wacht maar tot de Huishoudbeurs weer start, dan zitten de treinen weer propvol met tuttende dagjesmensen. :=

Enne, het is toch veel leuker om je medereizigers te pesten dan 10 meter te lopen naar een plek waar je wel mag praten? ;)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:21

Ik was even vergeten hoe druk de bus is in de spits.
Echt super tof, ik werd gebruikt als steunpunt van een vrouw terwijl ik ook al moeite had met mezelf staande houden :')

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 10:23

Jolien87 schreef:
Pabie schreef:

Wacht maar tot de Huishoudbeurs weer start, dan zitten de treinen weer propvol met tuttende dagjesmensen. :=

Enne, het is toch veel leuker om je medereizigers te pesten dan 10 meter te lopen naar een plek waar je wel mag praten? ;)

Vond t vooral zo sneu voor de vrouw die schaamde zich overduidelijk.
Ze stapten al snel uit dus weinig echt last van gehad maar wel weer lekker typisch

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 20:46

Wij zijn ooit eens een stiltecoupé uit gegaan. M'n vader heeft veel hoestbuien en wilde de medereizigers niet tot last zijn.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:51

Oké sommige hebben ze echt niet allemaal op een rijtje meer... je gaat toch niet uitgebreid allemaal jointjes rollen in de bus???? |o

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 00:16

Gianti schreef:
Oké sommige hebben ze echt niet allemaal op een rijtje meer... je gaat toch niet uitgebreid allemaal jointjes rollen in de bus???? |o

Waarom niet?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:50

Ik haat ze... die figuren die in eerste klas gaan zitten en uitgebreide filmpjes zonder oortjes gaan luisteren. Fijn als je aan het werk ben. Betaal mij blauw aan eerste klas reizen wou dat er eens goed op gecontroleerd werd

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:08

Kneiterdrukke trein weer. Geen treinen tussen Zaandam en Amsterdam, iedereen moet via mijn traject. Conducteur probeerde er nog het beste van te maken door omroepen, nou ja prima kan gebeuren. Gaat er iemand een broodje salami eten, echt die geur is niet chill in combinatie met mensen als sardientjes ;(

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:40

Gianti schreef:

Vet stoer man! :roll:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 10:15

Nou ik heb wel het plekje in de trein gevonden. Bij de wc. Kan iedereen uitleggen hoe die wc werkt. Zijn nu al 8 geweest, 8x uitgelegd :')
Om vervolgens een defecte wc te hebben. Of eigenlijk, allemaal :')
Ennnn die verstopping loopt naar de gangen toe.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 10:49

Gianti schreef:

Rollen zou ik niet zo'n probleem mee hebben, zolang ze ze buiten maar opsteken :+

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:35

Flying_Angel schreef:
Kneiterdrukke trein weer. Geen treinen tussen Zaandam en Amsterdam, iedereen moet via mijn traject. Conducteur probeerde er nog het beste van te maken door omroepen, nou ja prima kan gebeuren. Gaat er iemand een broodje salami eten, echt die geur is niet chill in combinatie met mensen als sardientjes ;(

Oh ik ben vandaag vrij, maar dat verklaart dat mijn vader vroeg of ik met de trein moest. Anders had ik niet op school aangekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:06

SavannahNx schreef:
Gianti schreef:

Waarom niet?

Waarom wel?
Je gaat je kip toch ook niet alvast in stukjes snijden in de bus voor het avondeten of spruitjes schoonmaken?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:10

_O-

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:32

Anoniem schreef:
SavannahNx schreef:

Waarom niet?

Waarom wel?
Je gaat je kip toch ook niet alvast in stukjes snijden in de bus voor het avondeten of spruitjes schoonmaken?

Oh dat is dus de reden dat iedereen in de bus me zo raar aankijkt, als ik de kruiden alvast over de karbonade heen doe -O-

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:35

Ik heb echt al heel vaak mensen in de bus een shagje zien rollen. Waarom dan geen joint?