Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 09:46

Confession: Ik vind het vreselijk om Sinterklaasviering te doen bij mijn moeder, omdat zij alleen cadeautjes koopt voor de kleinkinderen en niet voor de kinderen. Ik wil ook cadeautjes krijgen. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 09:48

RoosTinker schreef:
RoosTinker schreef:
Ik heb eigenlijk teveel gedronken, maar dat ga ik natuurlijk nu niet bekennen tegen mijn man. (Heeft het wel Door denk ik).
Dus ik ga nu heel goed mijn best doen om niet te zwalken (valt niet mee en ben al tegen de deur op gelopen :'))

Om hierop terug te komen.

Confession: het is niet gelukt, hij betrapte me toen ik naast het bed flikkerde in plaats van erin ging liggen. :')

dat doet mij heel erg denken aan dat facebook filmpje van die engelsman die dronken thuis komt en dat zijn vrouw hem betrapt: ýou are dronk'
Man: 'I'am not fiets dronk!'
vrouw: 'can you tell the time?'
Man: 'yes'!
wend zich tot de klok en verteld de klok vervolgens dat hij niet dronken is :') _O-

Confession: Ik heb gister geweldige bakspulletjes van de Sint gekregen en ik ben nu wanhopig op zoek naar een reden om ze te kunnen gebruiken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 09:49

Als ik bijna slaap vergeet ik waar mijn arm is. Dan denk ik eerst heel diep na waar hij zou kunnen zijn. Weet ik het dan nog niet, til ik hem even op om te voelen waar bij was gebleven.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:01

Ik sta met 4 apparaten in de rij voor Adele. Mijn moeder met 2 en vriendje ook met 2. We willen echt graag heen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:10

Van dat soort berichten krijg ik van die sadistische trekjes om ook kaartjes te proberen te bestellen terwijl ik Adele echt jankmuziek vind. :') sorry suus haha

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:11

suus_pepper schreef:
Ik sta met 4 apparaten in de rij voor Adele. Mijn moeder met 2 en vriendje ook met 2. We willen echt graag heen :')

Ik zit met de telefoon van mijn vriend al vanaf 7 uur op de site voor 6 juni.
Met mijn eigen telefoon ook (voor 4 juni) , alleen was ik zo blond om tussendoor iets anders te doen, dus nu sta ik daar mee in de rij van 30 tot 60 minuten, maar volgens mij wel aan het begin van de rij, want het cirkeltje is bijna dicht :+.
met mijn laptop heb ik 6 schermen open, 3 voor de 6de en 3 voor de 4de... en daarmee staan we op een wachtrij van 60 minuten.
Met de laptop van mijn broertje zelfde... ook 6 schermen en ook alles 60 minuten.

Confession: Ik vind Adele wel een hele gave zangeres, maar ik hoef niet percee naar een concert van haar.
Echter wilt mijn vriend wel erg graag, dus probeer ik voor hem kaartjes te bemachtigen, aangezien hij ook voor mij mee gaat naar Coldplay (en altijd heeft geroepen daar nog niet dood gevonden te willen worden :') :+ )

Confession: omdat we nog niet op ons zelf zitten (en dat voorlopig vanwege de lange wachttijden op een huur huis er ook nog niet in zit, kunnen we ons dat soort dingen veroorloven.
Ik heb er dan ook een hekel aan als mijn moeder zegt: kan je dat wel betalen dan? ik vind het zoveel geld blablabla... Tjah, ieder zijn prioriteiten, mijn ouders gaan op zakenreis naar Italie en drinken daar vervolgens een cappucino met een taartje wat in totaal een bedrag koste van €50,- >;)
Daar zeur ik ook niet over :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:20

kjoetie schreef:
ik heb soms een lichtbundel precies door t keukenraam, en dan steek ik altijd mijn kat in de lucht terwijl ik 'the circle of life' zing :Y)

Dat doet me aan deze scene uit Modern family denken. :')
(Een homostel maakt bekend aan hun familie dat ze een kindje hebben geadopteerd)

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:31

M_D_H schreef:
suus_pepper schreef:

Met mijn eigen telefoon ook (voor 4 juni) , alleen was ik zo blond om tussendoor iets anders te doen, dus nu sta ik daar mee in de rij van 30 tot 60 minuten, maar volgens mij wel aan het begin van de rij, want het cirkeltje is bijna dicht :+.
met mijn laptop heb ik 6 schermen open, 3 voor de 6de en 3 voor de 4de... en daarmee staan we op een wachtrij van 60 minuten.
Met de laptop van mijn broertje zelfde... ook 6 schermen en ook alles 60 minuten.

Confession: Ik vind Adele wel een hele gave zangeres, maar ik hoef niet percee naar een concert van haar.
Echter wilt mijn vriend wel erg graag, dus probeer ik voor hem kaartjes te bemachtigen, aangezien hij ook voor mij mee gaat naar Coldplay (en altijd heeft geroepen daar nog niet dood gevonden te willen worden :') :+ )

Confession: omdat we nog niet op ons zelf zitten (en dat voorlopig vanwege de lange wachttijden op een huur huis er ook nog niet in zit, kunnen we ons dat soort dingen veroorloven.
Ik heb er dan ook een hekel aan als mijn moeder zegt: kan je dat wel betalen dan? ik vind het zoveel geld blablabla... Tjah, ieder zijn prioriteiten, mijn ouders gaan op zakenreis naar Italie en drinken daar vervolgens een cappucino met een taartje wat in totaal een bedrag koste van €50,- >;)

Om 10 uur wordt de wachtrij opnieuw ingedeeld. Dus dat maakt niks uit :)

Ik vind jou niet meer lief Marly :n

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:34

Ik ga zometeen op vakantie maar eigenlijk vind ik het verschrikkelijk dat ik mijn hond 10 dagen moet missen. Heb er net zelfs wat tranen om gelaten :o.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:41

suus_pepper schreef:
M_D_H schreef:

Om 10 uur wordt de wachtrij opnieuw ingedeeld. Dus dat maakt niks uit :)

Ik vind jou niet meer lief Marly :n

Met Coldplay was dat helaas niet zo :n

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:51

Ik heb zo geen zin in vandaag dat ik echt als een tokkie naar school ga, joggingsbroek, haar vast, weinig make up op.
Iedereen mag zien dat ik geen zin in de maandag heb :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:16

willemlover schreef:
Ik ga zometeen op vakantie maar eigenlijk vind ik het verschrikkelijk dat ik mijn hond 10 dagen moet missen. Heb er net zelfs wat tranen om gelaten :o.

Begrijpelijk :(:)
Ben van de zomer voor het eerst 7 dagen op vakantie geweest en moest ook echt wat traantjes laten, omdat mijn kat natuurlijk niet mee kon.
Was wel een leuke vakantie, maar ik miste mijn kat elke dag ontzettend en was blij dat ik hem na 7 dagen weer kon zien :o.

Confession: ik ga me straks ziekmelden op stage, maar vind het echt doodeng om te moeten bellen.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:24

Adindaa schreef:
Confession: ik ga me straks ziekmelden op stage, maar vind het echt doodeng om te moeten bellen.

Confession: Ik heb de laatste keer een appje gestuurd, durfde ook niet te bellen.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:27

Mijn cirkeltje was tot op 1mm na vol, sprong op vol en toen werd ik teruggestuurd naar de voorpagina om 8 over 10! Daar kan ik echt boos om worden.... |(

De wacht rij wordt om 10 uur altijd opnieuw gemaakt volgens ticketmaster zelf ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:31

Maanlicht schreef:
Adindaa schreef:

Confession: Ik heb de laatste keer een appje gestuurd, durfde ook niet te bellen.

Doet me denken aan een confession: ik werkte ergens op een station, maar vond mijn baantje echt niks en de leidinggevenden waren ook echt onaardig. Toen werd in ingepland op een dag waarop ze wisten dat ik niet kan en ik had een bruiloft, dus dat kon ik niet echt afzeggen. Dus meldde ik me ziek, maar durfde niet te bellen.. Heb toen een berichtje gestuurd dat ik keelontsteking had en niet kon bellen, maar dus enorm ziek was :+

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:45

Ik was met 2 apparaten door, niet gelukt. Gelukkig mijn moeder wel! 6 juni!
Confession: ik ben heel erg blij dat het gelukt is, maar stiekem baal ik dat het mij niet gelukt is.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:11

Ik zie dat troye sivan in Amsterdam komt en ik wil er echt heel graag heen maar niemand wil mee, word er echt hopeloos van :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:16

Franciee schreef:
Mijn cirkeltje was tot op 1mm na vol, sprong op vol en toen werd ik teruggestuurd naar de voorpagina om 8 over 10! Daar kan ik echt boos om worden.... |(

De wacht rij wordt om 10 uur altijd opnieuw gemaakt volgens ticketmaster zelf ;)

Ja en daar geloof ik niks van, want ik heb altijd hetzelfde :).

Je logt in op ticketmaster en daarna selecteer je de artiest en de datum... en vanaf dat moment ga je refreshen tot je in de wachtrij komt :).
En dan gaat het goed :+.
Altijd behalve met Coldplay want toen moest ik werken :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:16

Confession: Ik ben nu al klaar met kerstmuziek.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:29

Stiekem word ik een beetje agressief als mn vriend mij bij mijn voornaam noemt. Iedereen zegt altijd mijn bijnaam (Veer), maar hij blijft Veerle zeggen :') Dus nu maar geaccepteerd _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:31

Hahaha ik vond het in het begin juist irritant dat m'n vriend me Nadi(e) noemde in plaats van Nadia. Bijna niemand noemt me zo :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:34

Barbabientje schreef:
Stiekem word ik een beetje agressief als mn vriend mij bij mijn voornaam noemt. Iedereen zegt altijd mijn bijnaam (Veer), maar hij blijft Veerle zeggen :') Dus nu maar geaccepteerd _O-

Ik vond het juist zo lief dat mijn ex dat bleef doen. Iedereen noemde me Sjaan. Was makkelijker. Hij werd zelfs een beetje boos wanneer z'n vader dat zei en dan ging hij het verbeteren.

Maar eigenlijk vind ik het jammer dan bijna niemand me nog Sjaan noemt. Ik vind een bijnaam cool.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 15:42

Ik ben stiekem stikjaloers dat m'n broertje zaterdag wel een kneiterduur PS4 spel heeft gekregen met Sinterklaas (ik zat zelfs nog in het complot om uit te zoeken welk spel hij wilde) en ik helemaal niks -O- Voel me er echt een kleuter door maar kan het niet helpen :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 15:47

Maar waarom heeft hij wel iets gekregen en jij niets?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 15:53

Geen idee, dat durfde ik niet te vragen :=