Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoosTinker schreef:RoosTinker schreef:Ik heb eigenlijk teveel gedronken, maar dat ga ik natuurlijk nu niet bekennen tegen mijn man. (Heeft het wel Door denk ik).
Dus ik ga nu heel goed mijn best doen om niet te zwalken (valt niet mee en ben al tegen de deur op gelopen)
Om hierop terug te komen.
Confession: het is niet gelukt, hij betrapte me toen ik naast het bed flikkerde in plaats van erin ging liggen.
sorry suus haha suus_pepper schreef:Ik sta met 4 apparaten in de rij voor Adele. Mijn moeder met 2 en vriendje ook met 2. We willen echt graag heen
.
)
M_D_H schreef:suus_pepper schreef:Ik sta met 4 apparaten in de rij voor Adele. Mijn moeder met 2 en vriendje ook met 2. We willen echt graag heen
Ik zit met de telefoon van mijn vriend al vanaf 7 uur op de site voor 6 juni.
Met mijn eigen telefoon ook (voor 4 juni) , alleen was ik zo blond om tussendoor iets anders te doen, dus nu sta ik daar mee in de rij van 30 tot 60 minuten, maar volgens mij wel aan het begin van de rij, want het cirkeltje is bijna dicht.
met mijn laptop heb ik 6 schermen open, 3 voor de 6de en 3 voor de 4de... en daarmee staan we op een wachtrij van 60 minuten.
Met de laptop van mijn broertje zelfde... ook 6 schermen en ook alles 60 minuten.
Confession: Ik vind Adele wel een hele gave zangeres, maar ik hoef niet percee naar een concert van haar.
Echter wilt mijn vriend wel erg graag, dus probeer ik voor hem kaartjes te bemachtigen, aangezien hij ook voor mij mee gaat naar Coldplay (en altijd heeft geroepen daar nog niet dood gevonden te willen worden![]()
)
Confession: omdat we nog niet op ons zelf zitten (en dat voorlopig vanwege de lange wachttijden op een huur huis er ook nog niet in zit, kunnen we ons dat soort dingen veroorloven.
Ik heb er dan ook een hekel aan als mijn moeder zegt: kan je dat wel betalen dan? ik vind het zoveel geld blablabla... Tjah, ieder zijn prioriteiten, mijn ouders gaan op zakenreis naar Italie en drinken daar vervolgens een cappucino met een taartje wat in totaal een bedrag koste van €50,-![]()
Daar zeur ik ook niet over

. suus_pepper schreef:M_D_H schreef:
Ik zit met de telefoon van mijn vriend al vanaf 7 uur op de site voor 6 juni.
Met mijn eigen telefoon ook (voor 4 juni) , alleen was ik zo blond om tussendoor iets anders te doen, dus nu sta ik daar mee in de rij van 30 tot 60 minuten, maar volgens mij wel aan het begin van de rij, want het cirkeltje is bijna dicht.
met mijn laptop heb ik 6 schermen open, 3 voor de 6de en 3 voor de 4de... en daarmee staan we op een wachtrij van 60 minuten.
Met de laptop van mijn broertje zelfde... ook 6 schermen en ook alles 60 minuten.
Confession: Ik vind Adele wel een hele gave zangeres, maar ik hoef niet percee naar een concert van haar.
Echter wilt mijn vriend wel erg graag, dus probeer ik voor hem kaartjes te bemachtigen, aangezien hij ook voor mij mee gaat naar Coldplay (en altijd heeft geroepen daar nog niet dood gevonden te willen worden![]()
)
Confession: omdat we nog niet op ons zelf zitten (en dat voorlopig vanwege de lange wachttijden op een huur huis er ook nog niet in zit, kunnen we ons dat soort dingen veroorloven.
Ik heb er dan ook een hekel aan als mijn moeder zegt: kan je dat wel betalen dan? ik vind het zoveel geld blablabla... Tjah, ieder zijn prioriteiten, mijn ouders gaan op zakenreis naar Italie en drinken daar vervolgens een cappucino met een taartje wat in totaal een bedrag koste van €50,-![]()
Daar zeur ik ook niet over
Om 10 uur wordt de wachtrij opnieuw ingedeeld. Dus dat maakt niks uit
Ik vind jou niet meer lief Marly
willemlover schreef:Ik ga zometeen op vakantie maar eigenlijk vind ik het verschrikkelijk dat ik mijn hond 10 dagen moet missen. Heb er net zelfs wat tranen om gelaten.
.Maanlicht schreef:Adindaa schreef:Confession: ik ga me straks ziekmelden op stage, maar vind het echt doodeng om te moeten bellen.
Confession: Ik heb de laatste keer een appje gestuurd, durfde ook niet te bellen.
Franciee schreef:Mijn cirkeltje was tot op 1mm na vol, sprong op vol en toen werd ik teruggestuurd naar de voorpagina om 8 over 10! Daar kan ik echt boos om worden....![]()
De wacht rij wordt om 10 uur altijd opnieuw gemaakt volgens ticketmaster zelf
.
.
.
Dus nu maar geaccepteerd
Barbabientje schreef:Stiekem word ik een beetje agressief als mn vriend mij bij mijn voornaam noemt. Iedereen zegt altijd mijn bijnaam (Veer), maar hij blijft Veerle zeggenDus nu maar geaccepteerd
Voel me er echt een kleuter door maar kan het niet helpen