Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mandarijnen worden soms erg lang bewaard in koelhuizen, daar wordt het niet lekkerder op. Ook maakt het uit waar hij vandaan komt. Er zijn echt heel veel soorten / types mandarijnen.
Vooral clementine mandarijnen.
Maar tip: Haal het bij een groenteboer en vraag om advies, daar zijn ze lekkerder!
Nicolien schreef:Jumbo heeft zo'n garantie dat een bos bloemen 7 dagen mooi blijft.
Wat als je een bos hebt gekregen en hij is binnen die 7 dagen al weg?
Hoe gaat het dan met die garantie?
(Ik vroeg het me af omdat we zondag een bos van de Jumbo hebben gekregen en die zeker weten niet hier 7 dagen blijft staan. Al vermoed ik dat het al een oudere bos is, dus ik heb geen idee hoeveel dagen hij al mooi is. Ik wil dus niet daadwerkelijk die garantie gaan uitproberen, maar vraag het me gewoon af).
MarlindeRooz schreef:Mandarijnen worden soms erg lang bewaard in koelhuizen, daar wordt het niet lekkerder op. Ook maakt het uit waar hij vandaan komt. Er zijn echt heel veel soorten / types mandarijnen.
Vooral clementine mandarijnen.
Maar tip: Haal het bij een groenteboer en vraag om advies, daar zijn ze lekkerder!
amoj schreef:Mag een schoolarts gegevens opvragen of contact opnemen met je huisarts? Ik heb teveel verzuimd en nu heb ik binnenkort een gesprek met de schoolarts. Maar ik heb er geen zin in dat hij mijn dossier in kan lezen vd huisarts.
silvericathy schreef:Het lijkt me dat je je wel moet kunnen verantwoorden waarom je verzuim hebt. Bij veel ziekteverzuim zal er een goede reden achter moeten zitten. Het lijkt me dat je moet kunnen aantonen dat je bij de dokter bent geweest en wat daar de uitslag van was.
Een schoolarts kan natuurlijk ook bedenken dat jij gewoon geen zin hebt in school en dan kun je geloof ik een boete krijgen.