Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Vanwege de schade door het onweer?
Iris82 schreef:NatasjavE schreef:Vanwege de schade door het onweer?
Precies. Bij sommige mensen is alles verwoest. Ruiten kapot, glazen lichtstraten die naar beneden kwamen, liters water die naar binnen stroomden, auto's die spontaan een cabrio geworden zijn, een mevrouw zei zelfs dat ze geen planten in haar tuin meer had staan. Alles was afgebroken en stuk.
Agossie schreef:Dat je niet moet douchen als het onweert is tegenwoordig echt onzin. Buiten hoost het van de regen en dan zou je niet mogen douchen binnen? Nee hoor... Ik heb een heel bang vriendinnetje (in Luxemburg) die me meldt dat ik meteen alles uit moet doen, alle stroom overal af en vooral geen kraan aan moet zetten. Dat is zo'n onzin! Als hier de bliksem inslaat in het electriciteitsnet, gaat gewoon je stroom eraf, er zal echt geen kortsluiting op elk huis in de straat zijn. (Helemaal in nieuwbouwhuizen) Douchen kan echt wel, hoor. Gewoon bangmakerij.
Precies. Bij sommige mensen is alles verwoest. Ruiten kapot, glazen lichtstraten die naar beneden kwamen, liters water die naar binnen stroomden, auto's die spontaan een cabrio geworden zijn, een mevrouw zei zelfs dat ze geen planten in haar tuin meer had staan. Alles was afgebroken en stuk.
slimmerik schreef:Agossie schreef:Dat je niet moet douchen als het onweert is tegenwoordig echt onzin. Buiten hoost het van de regen en dan zou je niet mogen douchen binnen? Nee hoor... Ik heb een heel bang vriendinnetje (in Luxemburg) die me meldt dat ik meteen alles uit moet doen, alle stroom overal af en vooral geen kraan aan moet zetten. Dat is zo'n onzin! Als hier de bliksem inslaat in het electriciteitsnet, gaat gewoon je stroom eraf, er zal echt geen kortsluiting op elk huis in de straat zijn. (Helemaal in nieuwbouwhuizen) Douchen kan echt wel, hoor. Gewoon bangmakerij.
Als ik jou was zou ik me er eerst in verdiepen voor ik zo'n uitspraak doe. Heb helaas ervaringen hiermee. Less dit eens: http://www.brandweereibergen.nl/veiligh ... ie/onweer/