Collega's die denken "dat snapt ze wel, want dat werk heeft ze eerder gedaan", maar voor het gemak even vergeten dat het systeem veranderd is en ik het nieuwe systeem dus nauwelijks ken.
Dat niemand in mijn nieuwe klas met me wil praten. Dat ik me enorm waardeloos voel. Dat de les met mijn bijrijdpaard enorm klote ging. En dat ik niet kan stoppen met huilen.
Iemand op facebook die in een groep een instructrice zoek. Opzich prima.... Maar deze meid is naar mijn mening te zwaar voor haar fjord. Het zadel is sowieso te klein voor haar.
Ik was bezig met haar een bericht te sturen, en toen dacht ik laat maar.... Hoewel het echt pijn aan mijn ogen deed moet deze persoon dat eigenlijk zelf inzien en anders mensen in haar omgeving
Dat ik al 3u de slaap probeer te vatten, maar dat klaar en duidelijk niet lukt.
Faline
Geplaatst: 17-12-16 03:32
En ik sliep lekker, tot ik met een aantal enorme knallen klaar wakker werd. Blijkbaar zijn ze ook nog niet klaar met knallen ook. Gaat hier door t jaar heen regelmatig zo eens midden in de nacht. Heb al eens melding gedaan dus nu maar weer. Als ze rond de jaarwisseling willen knallen prima, maar normaal wil ik rond deze tijd wel slapen.
Dat ik vanavond om 19u een appje krijg van mijn leidinggevende dat er voor mijn team morgenochtend om 8u15 een ontbijt geregeld is. En dat terwijl ik de laatste week al twijfels heb in hoeverre ik wel geaccepteerd wordt binnen het team.
Britta31
Aan de mentor van onze dochter.Donderdag is er kerstviering in de klas en iedereen maakt iets.Onze dochter 2 kwarktaarten.Maar nu moeten de taarten eerst 5 uur in haar kluisje staan.Dus dat gaat niet.Ook leuk voor wraps met zalm.Nu dus iets anders bedenken.Iemand een idee wat wel goed blijft.