Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

heerlijk lui dier haha

Fijn he dat je vooruitgang ziet 
lor1_1984 schreef:6m2 voor €500,-?!![]()
Ik had toentertijd 16m2 voor €180,- en later liep dat op naar €225,-, is wel lang geleden al en niet in Amsterdam maar zat toen in het goedkoopste pand van mijn toenmalige woonplaats.
Nu heb ik ong 45m2 voor €650,- inc g/w/e en internet.
Woon hier ook alweer een jaar, moet nog wat dingetjes doen en veranderen maar ben lekker gesetteld inmiddels.
Zithoek:
[ Afbeelding ]
Boven de bank komen tzt nog wat plankjes en ligplekjes voor de katten
Eethoek:
[ Afbeelding ]
De krabpaal wordt vervangen (nieuwe paal is besteld, wordt eind oktober geleverd) en er komen nog wandplankjes naar de hoge kast zodat de katten daarheen kunnen als ze willen
Keuken:
[ Afbeelding ]
het geheel vanuit de gang gezien:
[ Afbeelding ]
Stephanie_M schreef:lor1_1984 schreef:6m2 voor €500,-?!![]()
Ik had toentertijd 16m2 voor €180,- en later liep dat op naar €225,-, is wel lang geleden al en niet in Amsterdam maar zat toen in het goedkoopste pand van mijn toenmalige woonplaats.
Nu heb ik ong 45m2 voor €650,- inc g/w/e en internet.
Woon hier ook alweer een jaar, moet nog wat dingetjes doen en veranderen maar ben lekker gesetteld inmiddels.
Zithoek:
[ Afbeelding ]
Boven de bank komen tzt nog wat plankjes en ligplekjes voor de katten
Eethoek:
[ Afbeelding ]
De krabpaal wordt vervangen (nieuwe paal is besteld, wordt eind oktober geleverd) en er komen nog wandplankjes naar de hoge kast zodat de katten daarheen kunnen als ze willen
Keuken:
[ Afbeelding ]
het geheel vanuit de gang gezien:
[ Afbeelding ]
Nog niet je nek gebroken? haha
Omkoping gewoon
, Ziggo lijkt 60 euro te zijn . Betaal nu 40 euro bij telfort WinSel schreef:Beetje rare reactie idd....
Mandy ik wil wel graag opnemen. Mis teveel haha. Maar heb nog niet echt iets gevonden