Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:52

Neej

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:55

Ik doe gewoon mijn blogje schrijven en dan ipv "nu publiceren" kies ik voor later inplannen :) Werkt voor mij prima genoeg iig :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:07

Hihi, maar ik vind het net superfijn om te zien dat mijn post zo'n nostalgische reacties oproept :D

Saar, die 50 1.8 is een heeeeerlijke lens, veel plezier ermee! Het is mijn favoriet :+:

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:28

Ik twijfel nog steeds of ik nu wel of niet een 50mm ga kopen.
Denk dat ik dan wel voor de 1.4 ga.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:28

Bedankt! Dat van die andere manier inplannen wist ik al ja, maar via zo'n kalender is toch nog wat overzichtelijker! :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:19

Ik heb nog een fotoblogje gemaakt vandaag, met foto's van de zonsondergang op Brooklyn Bridge in New York vorige maand. Onvergetelijke avond :+: Sunset walk along Brooklyn Bridge

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:10

Emmaa_ schreef:
Je kan voor zover ik weet alleen plugins installeren als je een eigen domein hebt. Wordpress blijft gratis, maar je betaalt wel voor je domein. De versie van Wordpress die op het domein van Wordpress host heeft geen plugins

Dus dat zou betekenen dat ik dan niet via Google Analytics mijn statistieken kan bekijken zolang ik geen domein heb aangeschaft. Dat scheelt me een hoop frustraties om het voor elkaar te krijgen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:12

Ik heb ook een gratis blog en wel een Google Analytics plugin.
Maar ik gebruik Blogger, geen Wordpress...

Iemand een zonnebril?
8-)

Celtic Sun

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:43

Ik doe mee aan een bloggerbattle, mochten jullie tijd over hebben en op me willen stemmen, de link staat in het artikel... O:) BLOGGER BATTLE | A FIRST DATE

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:36

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 12:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:24

Vanessa24 schreef:
Emmaa_ schreef:
Je kan voor zover ik weet alleen plugins installeren als je een eigen domein hebt. Wordpress blijft gratis, maar je betaalt wel voor je domein. De versie van Wordpress die op het domein van Wordpress host heeft geen plugins

Dus dat zou betekenen dat ik dan niet via Google Analytics mijn statistieken kan bekijken zolang ik geen domein heb aangeschaft. Dat scheelt me een hoop frustraties om het voor elkaar te krijgen :-)

Klopt. Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb. Volgens mij kan je helemaal geen plugins installeren op een domein dat je via Wordpress host. Als je het allemaal zelf gaat regelen (wat ik wel kan aanraden, het kost je 20 euro per jaar en je krijgt er zooooo veel opties bij) krijg je er ook een hele hoop opties bij

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:15

De halve ochtend met mn lay out en instellingen zitten klooien. Maar er zijn een paar dingen die ik echt niet snap/niet voor elkaar krijg. Iemand met blogspot/blogger die zin heeft om (via pb) even te helpen? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:19

Ik heb een tijdje Blogger gebruikt, weet de details er niet van maar als je niet al te ingewikkelde vragen hebt kan je ze altijd even sturen, dan probeer ik het voor je!

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:44

Ik weet niet of het niet ingewikkeld is haha. Maar heb je een bericht gestuurd. Iig al superlief dat je even wilt kijken! :)

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:05

Allemachtig jullie gaan elke dag zo snel!
Ik heb mijn blog even een kleine make over gegeven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:07

talievlietie schreef:
Ik heb mijn blog even een kleine make over gegeven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs

Ziet er goed uit! Ik zou denk ik alleen die Taliet wel even centreren, maar ik ben wat dat betreft
ook een zeurpiet en perfectionist. :+

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:56

Bedankt Emmaa_ weer wat wijzer!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:26

talievlietie schreef:
Liefs

Heel leuk! Kleurrijk maar sober, niet te druk. Vind het perfect passen voor jouw blog en waarover je schrijft :j

Supertof trouwens, ik werk voor een uitgeverij van kinderboeken en m'n collega van de communicatiedienst had mijn Harry Potter blog gelezen. Vanmiddag kreeg ze telefoon van een journalist van een grote krant die op zoek was naar mensen uit de boekenwereld die hun mening willen geven over dat nieuwe HP kortverhaal dat gisteren is uitgekomen, en ze heeft mijn naam doorgegeven dus ik word morgen gebeld. :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 19:26

Yasmine schreef:
Omdat het vandaag 3 jaar geleden is dat de laatste Harry Potter film uitkwam een lekker nostalgische post: Hogwarts will always be there to welcome you home :+:

Ik heb tot nu toe Blogspot en Wordpress gebruikt, maar ik vind Wordpress bij verre het makkelijkste en meest overzichtelijke.

*kruipt uit meelees-modus*
Wat een geweldige post! Ik heb echt genoten van het lezen, heel mooi geschreven!
Ik ben ook zóóó gek op Harry Potter, ik ben begonnen op mijn 11e, en ik had alle boeken uit na een half jaar. Ik heb helaas geen enkele première/boek-lancering meegemaakt, dat blijft iets wat ik jammer vind. Ik zou daar enorm graag bij zijn. Er bestaat trouwens ook een HP topic;
[ENT-HK] Harry Potter
Maar weer even on-topic :)

Ik heb mijn blog een beetje ontworpen toen ik mijn laptop nog had, nu is mijn laptop al een aantal maanden stuk, en dat zal hij ook nog voor een aantal maanden zijn. Pas als ik weer een (goed) werkende laptop heb zal ik mijn blog publiceren en beginnen. Tot die tijd schrijf ik alvast wat artikelen, en doe ik wat aan de lay-out.
En nu kruip ik weer in mijn meeleesmodus :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 19:52

Yasmine schreef:
talievlietie schreef:
Liefs

Heel leuk! Kleurrijk maar sober, niet te druk. Vind het perfect passen voor jouw blog en waarover je schrijft :j

Supertof trouwens, ik werk voor een uitgeverij van kinderboeken en m'n collega van de communicatiedienst had mijn Harry Potter blog gelezen. Vanmiddag kreeg ze telefoon van een journalist van een grote krant die op zoek was naar mensen uit de boekenwereld die hun mening willen geven over dat nieuwe HP kortverhaal dat gisteren is uitgekomen, en ze heeft mijn naam doorgegeven dus ik word morgen gebeld. :D

Wat super tof zeg!! Wel ons even updaten tegen die tijd he ;)

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:07

oooh wat gaaf joyce!
Oh en dat taliet was juist de bedoeling zo :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 01:06

Heeft iemand hier een domein gekocht bij Wordpress, die van €15/jaar? Ik wil het op termijn wel doen, maar zit nu te denken om het maar gelijk te doen voor mijn domeinnaam is weggekaapt.

Ik heb nog een post geschreven vandaag, over 5 levenslessen die ik van reizen heb geleerd en hoe je moeilijke momenten tijdens een lange reis overkomt. Zag zo'n post bij iemand anders en leek me boeiend voor mezelf om er eens zo eentje te schrijven :) Universal travel truths and valuable lessons

Manonfleur, bedankt voor het mooie compliment en ik ben blij dat je jezelf er zo in herkent :) Het is inderdaad best anders als je de premières etc. niet hebt meegemaakt, maar dat betekent daarom niet dat je de boeken minder intens beleeft. Integendeel, het lijkt me net heel bijzonder om te weten dat je alle boeken in één ruk kan uitlezen en dat de volgende dan al te wachten staat, want die luxe hadden wij niet :D

En ja Joyce, ik hou jullie op de hoogte! Ben zelf erg benieuwd hihi :)

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 10:03

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 10:11