Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Je kan voor zover ik weet alleen plugins installeren als je een eigen domein hebt. Wordpress blijft gratis, maar je betaalt wel voor je domein. De versie van Wordpress die op het domein van Wordpress host heeft geen plugins
Vanessa24 schreef:Emmaa_ schreef:Je kan voor zover ik weet alleen plugins installeren als je een eigen domein hebt. Wordpress blijft gratis, maar je betaalt wel voor je domein. De versie van Wordpress die op het domein van Wordpress host heeft geen plugins
Dus dat zou betekenen dat ik dan niet via Google Analytics mijn statistieken kan bekijken zolang ik geen domein heb aangeschaft. Dat scheelt me een hoop frustraties om het voor elkaar te krijgen
talievlietie schreef:Allemachtig jullie gaan elke dag zo snel!
Ik heb mijn blog even een kleine make over gegeven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs
talievlietie schreef:Allemachtig jullie gaan elke dag zo snel!
Ik heb mijn blog even een kleine make over gegeven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs
Yasmine schreef:Omdat het vandaag 3 jaar geleden is dat de laatste Harry Potter film uitkwam een lekker nostalgische post: Hogwarts will always be there to welcome you home
Ik heb tot nu toe Blogspot en Wordpress gebruikt, maar ik vind Wordpress bij verre het makkelijkste en meest overzichtelijke.
Yasmine schreef:talievlietie schreef:Allemachtig jullie gaan elke dag zo snel!
Liefs
Heel leuk! Kleurrijk maar sober, niet te druk. Vind het perfect passen voor jouw blog en waarover je schrijft
Supertof trouwens, ik werk voor een uitgeverij van kinderboeken en m'n collega van de communicatiedienst had mijn Harry Potter blog gelezen. Vanmiddag kreeg ze telefoon van een journalist van een grote krant die op zoek was naar mensen uit de boekenwereld die hun mening willen geven over dat nieuwe HP kortverhaal dat gisteren is uitgekomen, en ze heeft mijn naam doorgegeven dus ik word morgen gebeld.