Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Papegara schreef:Ik had Gohya netjes een berichtje gestuurd dat het zadel écht écht niet past en over het hoe en wat (wat ik absoluut heel jammer vind). Als ik dan gelijk dreigberichten ga krijgen en noem het maar op, is het voor mij klaar. Dan ga ik er niet eens mee in zee. Ik verwacht dan een normale reactie (dat ze het minder leuk vind, tot daar aan toe), maar ik hoef geen dreigementen te ontvangen. Dan is het voor mij direct klaar.
Papegara schreef:Roxiie:
Ik heb niks gezegd over de afspraken, heb de persoon allang een bericht gestuurd.
graag pas oordelen als het hele verhaal bekend is (ja dat is lastig).
Ik ga inderdaad in PB verder met de andere 'ruiler'.
HTM schreef:Papegara schreef:Ik had Gohya netjes een berichtje gestuurd dat het zadel écht écht niet past en over het hoe en wat (wat ik absoluut heel jammer vind). Als ik dan gelijk dreigberichten ga krijgen en noem het maar op, is het voor mij klaar. Dan ga ik er niet eens mee in zee. Ik verwacht dan een normale reactie (dat ze het minder leuk vind, tot daar aan toe), maar ik hoef geen dreigementen te ontvangen. Dan is het voor mij direct klaar.
Sorry, maar als ik met iemand afspreek tegelijk iets te verzenden, en de ene doet dit niet zou ik ook boos zijn.
Dat jij dan het zadel past, en aangeeft dat dit niet past, oke.
Maar zou dan wel vragen wat zij wil, want officieel heb je een ruil gedaan waarbij jij je nog niet aan de verplichtingen hebt voldaan.
En ja, het heeft jou nu geld gekost (ow wat erg) dat zou het zowiezo, en dat is altijd bij kopen/ruilen via internet.
Of je moet er naar toe rijden, maar dan kost het ook geld.
De kosten die je nu moet maken om het zadel terug te sturen had je ook moeten maken als je de spullen gewoon verzonden had, dus extra kosten maak je niet.
Dat het zadel niet past, is eigenlijk jou probleem, en niet die van Gohya.
Als zij niks had opgestuurd, en jij wel, en de deken had niet gepast, dan zou jij toch ook boos zijn dat jij niks hebt, maar wel kosten hebt gehad om het te verzenden.
Als ik jou was zou ik wel zo netjes zijn om te zorgen dat het zadel in de zelfde staat bij haar terug komt, en haar de 6,75 euro verzendkosten terug te geven, of de spullen waar ze recht op heeft toe te zenden, en het zadel zelf weer verder te verkopen.
Papegara schreef:Ik ben de moeilijkste niet, en ik maak me niet druk om die 6.75, die kan ze zo van me terug krijgen.
Ik kan het alleen niet accepteren, dat als ik een nette mail stuur met het verhaal erin, ik een boze mail terug krijg met dreigementen. Dan ben ik er echt klaar mee.
Papegara schreef:Stond duidelijk in mijn advertentie dat ik het zadel wel wil passen op mijn paard, en mocht dit niet passen het terug gestuurd zou worden (en mijn spullen terug naar mij) . Dus niks onwetendheid.
Nu reageer ik hier niet meer.
Papegara schreef:Stond duidelijk in mijn advertentie dat ik het zadel wel wil passen op mijn paard, en mocht dit niet passen het terug gestuurd zou worden (en mijn spullen terug naar mij) . Dus niks onwetendheid.
Nu reageer ik hier niet meer.
joann123 schreef:LinSa schreef:Wat een discussie...![]()
Maar ik heb een tijdje geleden toch iets raars meegemaakt op marktplaats, kan er wel hard om lachen gelukkig.
Ik had namelijk een advertentie geplaatst waar ik mijn 16inch zadel te koop aanbood. Een aantal dagen later krijg ik een mail van een mevrouw met een foto erbij van haar derrière met de vraag of haar achterwerk in mijn zadel zou passen....
Wat
Heb je gereageerd