MarlindeRooz schreef:Ik kan mijn jas gewoon nergens vinden.
Heb je m al aan soms?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:MarlindeRooz schreef:Ik kan mijn jas gewoon nergens vinden.
Heb je m al aan soms?
Frummels schreef:MyLittleLove schreef:Ik heb zelf eentje van de C&A... kindercollectieMaat 176 en hij is me nog een beetje te groot, die was 30 euro en lekker warm!
Echt waar??Welke maat draag je normaal, en hoe lang ben je als ik vragen mag?
(even ter inschatting haha).
Emmaa_ schreef:Ik vind onder skater dresses eigenlijk bijna alle schoenen wel kunnen. Hakken maken het chique, stoere leren laarsjes maken het echt heel stoer, en Vans maken het echt een beetje skater-girl achtig.
Ik draag zelf onder jurkjes vaak en graag laarsjesBallerina's draag ik uit principe niet
MyLittleLove schreef:Ik draag normaal toch wel een m omdat ik lange slungelarmen hebIk ben 1.74! Maat 164 was iets te klein en 176 past perfect. Geen idee of ze die nog hebben
Dirndl schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind onder skater dresses eigenlijk bijna alle schoenen wel kunnen. Hakken maken het chique, stoere leren laarsjes maken het echt heel stoer, en Vans maken het echt een beetje skater-girl achtig.
Ik draag zelf onder jurkjes vaak en graag laarsjesBallerina's draag ik uit principe niet
Wat zijn wij het toch weer eens heerlijk met elkaar eens. Had dit ook geschreven kunnen hebben