Pech pech, tijgershirtje alleen in maat 34 gezien en de harry potter shirts helemaal niet.. Was in Zaandam maar wellicht dat ikdaar ook overheen gekeken heb.. Sorry meiden!!
Eindhoven hadden ze helaas alleen nog HP shirts van zwadderich in het groen, erg jammer! Had griffoendor (bordeaux rode) graag gehad...
Wel twee leuke shirtjes van een tafel geplukt van 3 euro, een warme hoodie in het donker blauw van 10 euro en twee paar knie kousen van 2 euro per stuk. Totale schade was 20 euro, alles is trouwens voor bij de paarden...
Paste net de shirtjes (geen zin om in de Primark zelf te doen, haha), maar moet zeggen dat ik best verbaasd was over hoe ze zaten! Best netjes eigenlijk.
De trui ga ik denk ik nog een aantal halen, ook voor "gewoon". Heerlijke stof en zitten ook erg mooi. En de sokken ga ik uit proberen als rij sokken. Ze zitten in ieder geval wel mooi hoog en voor 2 euro... Wat anders dan bij de ruitersportzaak...
Hmmm, misschien dat ik morgen ook even naar de Primark ga. Zit in Utrecht op school en ben om 12u uit, en moet rond 18u weer in Utrecht zijn. Maar naar welke zal ik gaan, want kwa reistijd maakt het allemaal niet zoveel uit.. Zal het morgen een beetje te doen zijn met de drukte?
Ik denk dat het nu overal wel druk is, weet alleen niet of de middelbare scholen in het noorden al vakantie hebben? In het zuiden in ieder geval wel, dus mochten ze dat in het noorden nog niet hebben zou ik naar een Primark in het noorden gaan.
Verder ben ik alleen nog maar in Eindhoven geweest, dus daar kan ik niks over zeggen
Een uur in de rij staan, dat heb ik er echt niet voor over.. Ik stond afgelopen zaterdag 10 minuutjes in de rij in Nijmegen en als dat veel langer had geduurd, was ik al weer gegaan haha.