Ben je d'r het snelste weer vanaf. Meestal willen ze zo alleen hun stempel op het gesprek zetten en verder niks. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pimaude schreef:John schrijft nu ook dat polunsky on lock down zat, vandaar een late reactie! Hij mocht zelfs niet douchen, bah!
edit: hij waarschuwt dat veel penpals geld kunnen vragen om hun advocaat te betalen, maar ze krijgen een gratis advocaat
Court-appointed attorneys in Texas doen hun werk notoir slecht, hebben een absurde caseload en worden slecht betaald. Als iemand de doodstraf krijgt, is dat niet zelden te danken aan zijn court-appointed attorney. 
was bij mij met een uurtje weg ofzo.
Dank je... was me niet geheel duidelijk
Leuk dat je er een pp bij hebt.
Hoewel ik iedereen interessant vind haha. Maar ik ben er nu wel genoeg tijd aan kwijt, haha! Wel een vette naam... Chad Smoke
eventueel wil ik nog iemand erbij.
Moet ik nu het eerste berichtje sturen, of mijn inmate? Ze had me voor corrlinks uitgenodigd naar aanleiding van een mail via write a prisoner...
(sorry ben behoorlijk nieuw hiermee zeg maar
)
Bij hun is het toch later, dus anders moet je wachten haha. Nu heb je misschieeeennnn nog kans dat-ie het vandaag nog ziet (is nu overdag in amerika) en je antwoord krijgt voor je naar bed gaat hahaha.
Via Corrlinks. Heb al gelijk 3 mailtjes van haar ontvangen, erg leuk. Ze doet onwijs veel om te leren, beter te worden en zodat ze er straks echt voor haar dochtertje kan zijn als ze vrij komt. Ze volgt nu een 'r-dap', een programma waarin ze leert hoe ze straks niet terug valt in haar oude (drugsverslaafde) leven als ze vrij komt. Ze kan daarmee ook wel tot een jaar eerder vrij komen