Ik probeer kaartjes te winnen voor een feest van Carnaval van de lokale omroep, maar lukt nog niet. Wil graag gaan, alleen wordt er wel onnodig onrustig van nu al
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-26 09:43
Josien_ schreef:
Ik probeer kaartjes te winnen voor een feest van Carnaval van de lokale omroep, maar lukt nog niet. Wil graag gaan, alleen wordt er wel onnodig onrustig van nu al
Drie Uurkes Vurraf?
Haha jep!
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 03-02-26 12:25
Snoraly schreef:
Het is verdorie koud
Dit!
wyoming
Geplaatst: 03-02-26 12:26
Ik rijd op een weg. Links staat een auto geparkeerd. Er komen 2 auto’s tegenliggend aan. De voorste auto stopt netjes achter de geparkeerde auto. De 2de auto bedenkt in plaats van te stoppen om dan beide auto’s maar in te halen. Ik kon dus vol op mijn rem.
Klanten die niet gewoon op tijd betalen. Zoveel extra werk met herinneringen sturen e.d. De meesten zijn ook nog bekenden en zo. De oudste factuur is van augustus.
Gefeliciteerd, toch fijn na de tegenvaller van je laatste sollicitatie.
black_kelpie
Geplaatst: 03-02-26 15:33
Mooi Dog Copenhagen tuigje gekregen van een vriendin als "kraamcadeautje", is puppedup er in 2 weken tijd uit gegroeid. Echt zo zonde
xPabloBokt schreef:
Ik mag op gesprek
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 03-02-26 15:38
xPabloBokt schreef:
Ik mag op gesprek
Yes wat leuk! Succes!
Mijn kruipruimte onder de woonkamer blijkt vol te liggen met puin, onbekend is of dat alleen toevallig op de plekken is waar ze hebben gekeken of onder het hele oppervlak. Daar waar ik zelf heb kunnen kijken ligt het letterlijk tot de vloer toe vol met puin, heel veel puin dus. En morgen gaan ze dat uit mijn huis verwijderen, lees: voordeur wagenwijd open, kamerdeur wagenwijd open, constant mensen en puin over de vloer en freaking koud. Waarom doen ze dit in de winter. Joy of joys.
fleurtjeuh
Hooikoorts en mijn pufjes zijn op en neusspray niet mee. Nou duurt lang tot ik thuis ben vandaag
Zebrastreep
Geplaatst: 03-02-26 16:23
Ik wil graag even met iemand bellen, maar niemand neemt op
Alja
Geplaatst: 03-02-26 16:32
Zebrastreep schreef:
Ik wil graag even met iemand bellen, maar niemand neemt op
Ik ben telefoniste en dat had ik vandaag ook 6 mensen van 1 kantoor bellen en niemand nam op….
Ilovemyjob
Sansevieria
Geplaatst: 03-02-26 16:44
En alweer de volgende, of eigenlijk nog steeds dezelfde ergernis. Na het plotselinge overlijden van mijn (lievelings) broer het gedoe rondom de erfenis.
Familieleden die niet duidelijk/wispelturig zijn, steeds wat anders willen, maar zelf ziek, zwak en misselijk zijn. En dan nu (terwijl we zelf beiden ook niet topfit zijn) verwachten dat wij de woning leeg halen en schoonmaken (lees, de dure spullen willen ze wel hebben) de rest verwachten ze blijkbaar dat wij dat allemaal leeghalen en wegbrengen Ach, het is immers maar een beetje poetsen
Zebrastreep
Geplaatst: 03-02-26 16:45
Op werk kan ik daarvan ook chagrijnig worden haha. Maar nu wil ik mijn hart gewoon even luchten.
Oh en wat een rot week is dit. Gisteren een hele emotionele dag , vandaag tref ik mijn oude paardje aan met een gehavend en dik oog door een trap. Gelukkig viel het mee, maar ik ben klaar met deze week. Bah bah bah.
xSagan
Geplaatst: 03-02-26 16:48
Wachten bij de fysio. Hun stoelen zitten niet lekker