Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Mijn scootmobiel begaf het midden op de weg, en de haal- en breng service ofwel de pechhulp is gesloten op zondag. Gelukkig gebeurde het op zo'n 500m van mijn huis en hij staat gelukkig alweer thuis in de schuur. Maar mijn god joh, mijn armen vonden dat duwen echt niet grappig, ik ben kapot.
En nee ik was hem niet vergeten op te laden, er zou nog zo'n 40% batterij in moeten zitten.
Daphne__ schreef:Ik wil vanmiddag super graag naar de Re-release van Toy Story in de bios... Ik weet dat ik spijt krijg als ik niet ga. Maar ik lig zo lekker op de bank met een dekentje en mijn hond...
Little_Gift schreef:Daphne__ schreef:Ik wil vanmiddag super graag naar de Re-release van Toy Story in de bios... Ik weet dat ik spijt krijg als ik niet ga. Maar ik lig zo lekker op de bank met een dekentje en mijn hond...
En Daphne? Heeft de bank, hondje, dekentje gewonnen of ben je alsnog in de bios geraakt?
chanicha schreef:MarlindeRooz schreef:Iemand uit de buurt heeft hem recht gekregen dus ik ben binnen.
Gelukkig Marlinde maar ik zou wel een nieuwe laten maken want de kans is groot dat de sleutel af gaat breken en dan ben je verder van huis![]()
Hier hebben mijn dochters een sleutel.
Daphne__ schreef:Little_Gift schreef:
En Daphne? Heeft de bank, hondje, dekentje gewonnen of ben je alsnog in de bios geraakt?
Heb mezelf los kunnen krijgen van de bank en de hond![]()
Was het weer helemaal waard. Die film verveeld me nooit en de zaal zat bomvol kinderen, maar deze waren gewoon allemaal opgevoed