Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melanie0906 schreef:Oh ik heb die ervaring totaal niet bij het UWV ik heb een heel fijne contact persoon die echt meedenkt!
Nyaleti schreef:Fijn dat jullie goed contactpersoon hadden!![]()
Ik kreeg in de laatste maanden ziektewet pas een contactpersoon en dat is nu al 3x veranderd en weet niet wie het nu is![]()
Fleurtje begin met een budget.
Auto is leuk maar voor maar 4 dagen rij je niet naar Zuid Europa.
Vliegen > waar woon je ergens? Kun je vanaf een kleiner vliegveld vliegen zoals Eindhoven of Rotterdam? Scheelt weer kwa tijd en tegelijkertijd beperkt het ook je opties waar je heen kan.
Kunnen jullie goed tegen de hitte? Zo niet, hoef je in de zomer ook niet naar Rome te gaan bijvoorbeeld. In de stad gaat de hitte niet weg en is het na een paar dagen helemaal heet.
Malaga of Marbella is leuk. Lekker aan het strand , beetje sangria drinken en dagje auto huren naar Ronda. Maar niet echt cultuur snuiven.
Dan is Griekenland weer top vind ik
Snoraly schreef:Dit vind ik sowieso bij zóooveel (kantoor)banen, mensen zijn vaak maar aanwezig om aanwezig te zijn (voornamelijk in rustige periodes). Blijf dan ook 40 uur werken a.k.a. aanwezig zijn echt de grootste onzin vinden in veel gevallen. Werken kan soms echt tijdverspilling zijn i.m.o. hoor, had dan liever het huis schoongemaakt o.i.d. dan dat ik nutteloos zit te scrollen en de tijd uitzit.
sterregoud schreef:marleen_88 schreef:Rioleringsbedrijf is eindelijk geweest, moesten €855,- betalen.
Zijn volgens mij hartstikke opgelicht.
Tjemig !! Dat is wel heel veel. Als je googlet op het bedrijf verschijnen er dan ook klachten ?
DuoPenotti schreef:Wat erg marleen... Klinkt inderdaad als de oplichting zoals die slotenmakers.