Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Wel nee, je kunt ook prima sausjes maken met een gewone handmixer in een maatbeker. Is allemaal commercieel ge*piep*.
Urbanus schreef:Shenavallie schreef:Wel nee, je kunt ook prima sausjes maken met een gewone handmixer in een maatbeker. Is allemaal commercieel ge*piep*.
Maar met een handmixer kan ik geen sausjes maken met basilicum, dan heb ik wel iets met messen nodig.
Wij hebben een foodprocessor, ideaal ding. Als ik thuis ben zoek ik 'm even op.
Urbanus schreef:Shenavallie schreef:Wel nee, je kunt ook prima sausjes maken met een gewone handmixer in een maatbeker. Is allemaal commercieel ge*piep*.
Maar met een handmixer kan ik geen sausjes maken met basilicum, dan heb ik wel iets met messen nodig.
Wij hebben een foodprocessor, ideaal ding. Als ik thuis ben zoek ik 'm even op.
Shenavallie schreef:Ook niet als je de kruiden vooraf ¹heel fijn snijdt/hakt met de hand? Ik dacht overigens bij sausjes aan de standaard sausjes.
Nyaleti schreef:Laatst een goede blender gekocht maar kan er geen hol mee. Nu zit er weer vanalles in voor een lekkere dressing (basilicum, spinazie maar ook voldoende vocht) en hij doet gewoon niks. Alleen het onderste maar niks zakt naar beneden zegmaar.
Alles er weer uitpulken en dan maar met de 25 kaar oude staafmixer ofzo?
Ik wil gewoon eten