Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:26

Ik heb gelukkig ook genoeg grappige situaties met klanten of dat ze goed reageren op als dingen niet kunnen :') t is niet mijn droombaan maar vind de klantenservice wel leuk. En ach, als dat betekent even een oudere klant helpen met zijn beltegoed opwaarderen, meekijken met geld pinnen bij de geldmaat omdat ze het niet zo goed weten, even snel meelopen naar de auto omdat ze niet goed kunnen tillen, dan zorgen die dankbare klanten er ook wel voor dat ik de paar slechten vergeet.

Ach vandaag nog, klant had een vrij jong zoontje en die had heel enthusiast het bonnetje al gescand bij het poortje terwijl zn moeder nog aan het inpakken was, dus het hekje was alweer dicht. Ja dan ik het hekje gewoon openen, of even door mn knieen en dat jochie op het knopje voor het hekje openen op mn terminal laten drukken. Kind zn dag was echt gemaakt daarmee

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 00:53

Lief Polarize <3

Ik ben in mijn supermarkt ook goed geholpen met een hele andere vraag als voor boodschappen. Ik kreeg de simkaart niet in mijn telefoon en ik heb de medewerker bij de service balie gevraagd of die ajb kon helpen hiermee. Deed hij gelukkig, was ik heel erg blij mee *\o/* :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 01:09

Ahh dat verhaal met dat kindje vind ik lief <3

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 01:40

Ik zou zelf niet zo snel kinderen nemen, maar zo af en toe zijn ze wel leuk O:)

Denk wel dat ik weer iets the enthousiast aan het werk ben gegaan vandaag..maar zit gewoon net op dat punt tussen wel/niet ziek dus het voelt ook niet goed om telkens af te bellen

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 08:38

Dat verhaal van dat kindje is echt schattig <3

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 08:57

Om 02u pas in slaap gevallen en om 05u alweer wakker.Daarna geen oog meer dicht gedaan.
Ik lijk wel high van die pijnstilling.Draaierig en ik mompel alsof ik dronken ben.Mijn maag doet er ook al pijn van en ben misselijk.
Maar ik kon wel direct rechtop gaan zitten in bed.

Edit:Ik heb dus geen sterke maag.Pijnstilling is eruit.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 17-01-24 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:13

Imanda: mensen herkennen heel vaak vaste klanten. Als jij dus vaak laat binnenkomt kan ik mij heel goed voorstellen dat men je er een keer op aanspreekt. Bovendien: de meeste mensen in een supermarkt worden na sluitingstijd niet meer betaalt en willen dus ook graag naar huis. Als jij de kans hebt om misschien 10 minuten eerder in de winkel te zijn help je hen ook een beetje.

Ik heb vandaag een dag lang overleg waar ik nog even energie voor moet zoeken :O
En ik voel mij mega opgeblazen -O-
Mag ik alweer gewoon terug naar mijn bank? :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:15

Dat is nog steeds zo lang donker is sochtends.. ik wil na 8 uur 's ochtends gewoon daglicht.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:23

Winged schreef:
Imanda: mensen herkennen heel vaak vaste klanten. Als jij dus vaak laat binnenkomt kan ik mij heel goed voorstellen dat men je er een keer op aanspreekt. Bovendien: de meeste mensen in een supermarkt worden na sluitingstijd niet meer betaalt en willen dus ook graag naar huis. Als jij de kans hebt om misschien 10 minuten eerder in de winkel te zijn help je hen ook een beetje.

Ik heb vandaag een dag lang overleg waar ik nog even energie voor moet zoeken :O
En ik voel mij mega opgeblazen -O-
Mag ik alweer gewoon terug naar mijn bank? :+

Wilgerd, ik ga niet te laat de winkel uit, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?? In een kwartier kun je best boodschappen doen en dan ga ik op mijn gemakje kijken. Het is niet zo dat ik om 5 minuten voor sluitingstijd binnenkom. Voor 1 boodschappen misschien.
Las trouwens in een review dat ze met openingstijd nog dicht waren. Stond iemand voor de dichte deur :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:25

Meliaforever schreef:
Dat is nog steeds zo lang donker is sochtends.. ik wil na 8 uur 's ochtends gewoon daglicht.

De sneeuw verlicht het wat :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:26

Ja zeker vele klanten zijn bekend.

Ik stond als beveiliging bij een winkelcentrum.
En je hebt daar altijd een paar bekende. Die zijn ook bekend bij de winkels.
1 was gerust 3 uur boodschappen aan het doen. Elke dag.

Die ging alles zitten vergelijken en weet ik wat meer. Dus had je die binnen was hij ook zo een uur binnen.
Hij was precies van de regels en daar moest je niet proberen aan te tornen. Sloeg hij net niet op tilt.

Elke dienst maakte ik een praatje met hem en dat maakte hem blij.

Hij komt 7 minuten voor sluitingstijd bij de aldi.
En de meiden daar. Laat hem niet binnen aub.

Maar ik wist hem weigeren was heibel.
Dus heb hem gevraagd snel te pakken wat hij wilde want de jeugd stond te popelen om naar huis te gaan en gezellig uit te gaan enz. En na een lange werkdag ze dat ook verdient hadden.
5 minuten later stond hij aan de kassa met verbaasde meiden :D

Lang verhaal kort.
Ben je klant die vaak laat is is het heel terrecht dat eens te horen. Ben je altijd op tijd buiten niet. Maar als het kan eerder is dat wel relaxter af sluiten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:27

Nou en? Dan heeft die persoon net pech. Misschien was degene die moest openen wel ziek, weet jij veel?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:27

Jaren geleden in een postkantoor gewerkt. Kwamen er ook mensen 5 minuten voor sluitingstijd met een pakket dat nog naar het buitenland moest, en waarvoor allerlei documenten ingevuld moesten worden. Dat is echt heel vervelend. Ik hou er echt rekening mee met hoe laat een winkel sluit, ik weet dat de mensen die er werken na een lange dag ook gewoon graag naar huis willen. Als ze alvast wat klusjes kunnen doen voordat de winkel echt dicht gaat, is dat gewoon een stuk fijner.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:46

Ik heb jaren in een slagerij gewerkt en het waren altijd dezelfde mensen die nog net even voor sluitingstijd binnen kwamen.
Mensen snappen niet of willen niet snappen dat de verkoopsters ook graag op tijd naar huis gaan en vinden het gewoon een recht om zo laat nog binnen te komen, heel ergerlijk.

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 09:59

Jaren in een dierenspeciaalzaak gewerkt en daar kwamen ze dan om 16.50 binnen op zaterdag om een bepaalde goudvis te kopen die zich niet liet vangen. Ook altijd leuk. Ik probeer dus altijd ruim voor sluitingstijd mijn boodschappen / aankopen binnen te hebben.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:02

zodadelijk een tussenuur van 3 uur en een kwartier. En ik mag niet van de school af

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:15

chanicha schreef:
Ik heb jaren in een slagerij gewerkt en het waren altijd dezelfde mensen die nog net even voor sluitingstijd binnen kwamen.
Mensen snappen niet of willen niet snappen dat de verkoopsters ook graag op tijd naar huis gaan en vinden het gewoon een recht om zo laat nog binnen te komen, heel ergerlijk.

Ja, dat recht hebben ze. De winkel is open.
Klanten hebben ook een leven, een agenda; werk bijvoorbeeld. Dat is nu echt zo iets waardoor je niet op de favoriete tijd van de verkoopster naar de winkel kan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:19

Snap ik en mensen die even snel uit hun werk kwamen waren het probleem ook niet als je begrijpt wat ik bedoel.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:23

Het is koud in huis (14,5 graden in woonkamer) dus wilde de airco’s aandoen (die ook verwarmen)… zij ze in onderhoud! Dus doen het niet… de hele dag waarschijnlijk. Dus dan toch maar de centrale verwarming aan (luchtverwarming, dus veel warmte gaat “verloren” in bijv de hal etc.)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 10:46

Ik ben jarig maar het is niet zoals ik gehoopt had.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 17-01-24 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 10:56

Verkoopadvertenties die vanuit het paard geschreven zijn. Doe toch normaal :')

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 11:20

Gefeliciteerd PabloBokt!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 11:24

Ik hoop dat je toch een fijne dag zal hebben Pablo! In ieder geval gefeliciteerd :j

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 11:28

rien10 schreef:
chanicha schreef:

Ja, dat recht hebben ze. De winkel is open.
Klanten hebben ook een leven, een agenda; werk bijvoorbeeld. Dat is nu echt zo iets waardoor je niet op de favoriete tijd van de verkoopster naar de winkel kan.

Ach, wij gingen eerst op zondag om 18:00 dicht, altijd dezelfde klant die 10 minuten voor sluit binnen kwam en uitgebreid boodschappen ging doen waardoor we echt pas 20 minuten later dicht konden (en dat neemt weer andere problemen met zich mee, want mensen zien een klant in de winkel na sluit > oh dan kan ik ook wel even naar binnen!).
Op een gegeven moment gingen we om 19:00 dicht, en welke klant stond weer elke week 10 minuten voor sluit in de winkel??

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 11:45

gefeliciteerd Pablobokt!