Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Appeltje_1 schreef:Ik denk dat ik mijn €240 koptelefoon in de tram ben vergeten
Welke regio reisde je met de tram? Al op Ilost gekeken of andere verloren/gevonden sites?
Roosch schreef:Ik hoop dat jij de ellende er ook op hebt zitten MyWishMax! Ik ben vandaag voor de tweede ronde van de wortelkanaalbehandeling gegaan en het ging goed!
Voel nu alleen m'n neus niet meer omdat ie de verdoving er zo goed in gejast heeft. M'n tandarts moest erom lachen en liet de spuit zien qua verdoving en dat ie hem maar voor de helft gebruikt had. Toen ik die spuit zag ging ik![]()
Roosch schreef:Hier spuiten ze me net zo lang vol verdoving tot ik echt niets meer voel gelukkig!
Wat fijn dat het erop zit in een keer joh! Hoef je niet nog een tweede keer al je moed bij elkaar te schrapen.
Roosch schreef:Ah wat balen zeg!! Ik moet zeggen dat het bij mij alleen wat gevoelig is maar niet pijnlijk. Je merkt wel dat ie er grof geweld heeft toegepast zeg maar.
Als medeschijterdbijdetandarts; we did it!![]()
Ik heb lang gewerkt aan vertrouwen en een volledige renovatie van mn gebit met m'n vorige tandarts. Net toen ie klaar was met de renovatie kondigde die aan dat ie naar Duitsland verhuisde.dat was even slikken. Maar tot nu toe heb ikzelf en deze tandartsen ook alles overleefd wat hier moest gebeuren. Geen garantie voor de toekomst.