Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_high

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 23:47

Mannen die ten alle tijden in mansplaining modus zitten en er van uitgaan dat hun persoonlijke mening overal toe doet omdat :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 00:01

Iets? Iemand? Zorgde er voor dat onze stoelen steeds trilden/schudden tijdens de film. Fúcking irritant.

Maar wát een film. Gaat dat zien. Oppenheimer. _O_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 00:10

Ben alleen thuis en lees een eng boek.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 00:22

Rijden in het donker met sporadisch regen is vermoeiend :z
Maar ben nog te aan om nu naar bed te gaan

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 00:24

Appeltje_1 schreef:
Ik denk dat ik mijn €240 koptelefoon in de tram ben vergeten ;(

Welke regio reisde je met de tram? Al op Ilost gekeken of andere verloren/gevonden sites?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 00:57

fohadie schreef:
Appeltje_1 schreef:
Ik denk dat ik mijn €240 koptelefoon in de tram ben vergeten ;(

Welke regio reisde je met de tram? Al op Ilost gekeken of andere verloren/gevonden sites?

Het was in Den Haag, heb ze al een mail gestuurd met exacte info maar ze hebben geen melding gehad van een koptelefoon.
Ik ga in de ochtend nog een keer hier thuis zoeken en hopen dat het hier ligt…

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 01:19

Dit is hem niet?

Afbeelding

Is vandaag gevonden

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 06:38

Fly_high schreef:
Mannen die ten alle tijden in mansplaining modus zitten en er van uitgaan dat hun persoonlijke mening overal toe doet omdat :')

Mannen _O_!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 07:58

Mijn jonge Fjord die gisteren even liet zien hoe goed geschikt ze zou zijn als rodeo paard.

Kon het gelukkig uitzitten , maar ze was heel jolig aan het doen.

Ze stopte wel direct toen ik zei dat ze even normaal moest doen :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 08:09

Roosch schreef:
Ik hoop dat jij de ellende er ook op hebt zitten MyWishMax! Ik ben vandaag voor de tweede ronde van de wortelkanaalbehandeling gegaan en het ging goed!

Voel nu alleen m'n neus niet meer omdat ie de verdoving er zo goed in gejast heeft. M'n tandarts moest erom lachen en liet de spuit zien qua verdoving en dat ie hem maar voor de helft gebruikt had. Toen ik die spuit zag ging ik %) %)
:')

Hier de hele spuit van niet standaard, maar sterkere verdoving. Helaas niet genoeg, voelde alsnog meer als normaal en het was zo goed als uitgewerkt toen ik thuis was... Niet heel fijn dus.
En de hele behandeling in 1 keet, dus kan niet meer eten. Napijn, maar vooral kaak die dat niet aankan :=

Maar we hebben het gehad! Wel nog op controle om te kijken of de ontsteking bij de wortel nog goed wegtrekt...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 09:02

Hier spuiten ze me net zo lang vol verdoving tot ik echt niets meer voel gelukkig!

Wat fijn dat het erop zit in een keer joh! Hoef je niet nog een tweede keer al je moed bij elkaar te schrapen. +:)+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 09:20

MwM fijn dat het ergste achter de rug is :knuffel:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:17

Roosch schreef:
Hier spuiten ze me net zo lang vol verdoving tot ik echt niets meer voel gelukkig!

Wat fijn dat het erop zit in een keer joh! Hoef je niet nog een tweede keer al je moed bij elkaar te schrapen. +:)+

Mijn normale tandarts ook, maar die kreeg die wortelkanaal behandeling niet voor elkaar de vorige keer. Dus eigenlijk wel in 2en? Tenminste, die kon vorige keer maar 1 zenuw open krijgen oid en daarna tijdelijke vulling erin. Al het andere werd gisteren gedaan. Ik zou in 2en moeten, omdat mijn kaak niet zolang en ver open kan zonder problemen, maar werd nu toch in 1 keer afgemaakt ipv in 2 keer. Maar deze moest ik zelf al aangeven dat ik andere verdoving nodig had en daarvan nog extra. Gaf wel aan dat ik mocht aangeven als ik nog wat voelde, maar dat gaat zo lastig als er van alles in je mond zit. Wel hand opgestoken en hij stopte wel, assistente raadde wel dat ik nog wat voelde, maar kreeg niks extra.
Niet heel blij mee dus. Vooral niet omdat het dus in dossier staat aangegeven allemaal. Nu deed het geen zeer, maar nog wel gevoelig en dat helpt niet voor angst. Ik verstijf ook of ga enorm shaken, dus voordat ik wat aangeef is het al vrij ver. Zal volgende keer wel aangeven dat het te weinig was en dat er echt standaard meer gegeven moet worden. Maar ja, dat staat dus ook in dossier... Hij had wel gelezen dat ik enorm angstig ben en hij was voor de rest wel heel fijn, alleen dus geen ervaring met mensen die zo slecht te verdoven zijn helaas.

Eigen tandarts gaat nog zitten porren voordat ze echt begint om te kijken of ik echt niks meer voel. De hoeveelheid die ik normaal krijg zorgt bij normale mensen voor de hele dag verdoofd blijven :') bij mij maximaal 1,5 uur.

Maar nu kan ik dus niet eten, doet flink pijn :=

Gelukkig bij jou ook goed gegaan!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:20

Ah wat balen zeg!! Ik moet zeggen dat het bij mij alleen wat gevoelig is maar niet pijnlijk. Je merkt wel dat ie er grof geweld heeft toegepast zeg maar.

Als medeschijterdbijdetandarts; we did it! *\o/*

Ik heb lang gewerkt aan vertrouwen en een volledige renovatie van mn gebit met m'n vorige tandarts. Net toen ie klaar was met de renovatie kondigde die aan dat ie naar Duitsland verhuisde. := dat was even slikken. Maar tot nu toe heb ikzelf en deze tandartsen ook alles overleefd wat hier moest gebeuren. Geen garantie voor de toekomst. :+

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:23

Niobe schreef:
Dit is hem niet?

[ [url=m/PF2DuM.png]Afbeelding[/url] ]

Is vandaag gevonden

Nee helaas niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:38

Roosch schreef:
Ah wat balen zeg!! Ik moet zeggen dat het bij mij alleen wat gevoelig is maar niet pijnlijk. Je merkt wel dat ie er grof geweld heeft toegepast zeg maar.

Als medeschijterdbijdetandarts; we did it! *\o/*

Ik heb lang gewerkt aan vertrouwen en een volledige renovatie van mn gebit met m'n vorige tandarts. Net toen ie klaar was met de renovatie kondigde die aan dat ie naar Duitsland verhuisde. := dat was even slikken. Maar tot nu toe heb ikzelf en deze tandartsen ook alles overleefd wat hier moest gebeuren. Geen garantie voor de toekomst. :+

We did it! *\o/*

Ik heb hier in het begin ook van alles moeten laten doen. Ging een tijd goed, maar nu holt gebit ineens bizar snel achteruit dus elke keer weer nieuwe dingen. Ik ga huilen als zij stopt :') snap dat het even slikken was zeg! Nu is deze hele praktijk ook voor angstige mensen, maar je hecht je toch aan die ene vertrouwde haha.

Hiervoor ook echt gezocht naar een tandarts die me serieus nam en speciaal voor bange mensen, maar die hadden 1e helft van wkb gedaan en daarna niet meer te bereiken. Kreeg op doordeweekse dag echt extreme pijn en kloppingen, maar telefoon werd niet opgenomen en spoednummer wat zij meldden ook niet, want doordeweekse dag. Heb dus dagen met pijn rondgelopen, want kon nergens terecht. Pas in het weekend bij de spoed en was echt heftig volgens die tandarts. Ben daar meteen weg gegaan := En Dat was zogenaamd ook een echte angsttandarts.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:46

Ik heb dus wat online betaalt met ApplePay, ging goed. Heb dr order confirmation alleen het wordt niet van mijn bankrekening afgeschreven.
Het probleem is nu wel stel ik heb 100 euro en wil iets kopen van 80 bijvoorbeeld dan weigert die wel omdat het bedrag geblokkeerd is dus zegt die dat ik maar 50 euro heb. Nu weet ik mijn officiële banksaldo gewoon niet omdat ik het afgeschreven bedrag niet kan zien |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 10:56

Ik kreeg net een bericht dat mijn oude merrie blijkbaar al elite kan worden zonder dat ik nog een zadelproef moet rijden :')

Zit ik mijzelf al aantal jaar druk op te leggen omdat ik dat graag wil behalen is het blijkbaar al gebeurd

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 11:10

Een monteur die niet luistert, en nu 2.5 uur verderop staat zonder materiaal dat donderdag al voor hem is klaargezet.
Ik vertik het, ga het niet brengen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 12:29

Een kamer vinden is zo lastig, vooral omdat ik 1 oktober ''pas'' wil intrekken.
En vooral in Utrecht is het zo moeilijk, en ik ben ook net 18 dan en ze willen altijd wel wat ouder -O-.
Ik hoef niet eens in Utrecht, zolang het er maar dichtbij is.

Als er lieve bokkers zijn die wat weten dan zou het heel fijn zijn <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 12:33

Mijn cracotte met Duo Penotti is in het water gewaaid :').

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 12:49

_San87_ schreef:

Waait het zo erg of had je hem niet goed vast?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 13:01

Alja schreef:
_San87_ schreef:

Waait het zo erg of had je hem niet goed vast?

Beide :+. Er kwam ineens een windvlaag en ik had m met twee vingers meer naar t uiteinde vast. Floep.

Oh well.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 13:08

Heb er niets van gemerkt.....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 13:16

Daar moest ik op mijn luie zaterdag net wat te lang over nadenken. :D :D