Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik schudde net een pak havermelk over het aanrecht heen omdat de dop niet dichtzat.
MarlindeRooz schreef:Ik heb heel vaak dat ik in mijn kantoor zie en dan denk ik "loopt daar nu een muis".
En dan bedenkt mijn hersencel die even weg was zich weer "oh ja ik heb muizen in een glazen hok die zie je".![]()
Ik kan zo dom zijn.
maralyn schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb heel vaak dat ik in mijn kantoor zie en dan denk ik "loopt daar nu een muis".
En dan bedenkt mijn hersencel die even weg was zich weer "oh ja ik heb muizen in een glazen hok die zie je".![]()
Ik kan zo dom zijn.
Blijf zo! Heerlijk is dat!
Zo heb ik eens mijn moeder gebeld, omdat ik mijn telefoon kwijt was.
En... Ook gewoon niks zeggen maar keihard lachen.
Tja.
rien10 schreef:MyWishMax schreef:Ja, die telefoon herken ik. Of geïrriteerd rondlopen om telefoon of sleutels te zoeken. Of bril. En dan heb je ze in hand of bril gewoon op...
Waar voor de duivel is mijn leesbril?
"Bovenop je hoofd mam"
maralyn schreef:Ik appte ooit een vriend terwijl hij college had: “Je hebt je telefoon hier laten liggen.” En drie minuten later: “Oh.”MarlindeRooz schreef:Ik heb heel vaak dat ik in mijn kantoor zie en dan denk ik "loopt daar nu een muis".
Ik kan zo dom zijn.
Blijf zo! Heerlijk is dat!
Zo heb ik eens mijn moeder gebeld, omdat ik mijn telefoon kwijt was.
En... Ook gewoon niks zeggen maar keihard lachen.
Tja.