Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Als mijn lootje er nu mee zou kappen zou ik in een hoekje gaan huilenDat vind ik niet stijlvol.
Al heb ik je altijd een fijne bokker gevonden, pimaude, in dit topic en nooit iets van wat je gezegd hebt, ook over desbetreffende onderwerp als partypoop of aanstootgevend of opdringerig ervaren.
Als mensen baby's posten, mag iemand ook posten wat het met hem/haar doet. Wat de rest er mee doet is tussen hen en god.
Snap dat de lol er zo een beetje vanaf is, maar zie je pakje als een steunbetuiging van iemand die het wel leuk vond om iets voor jou te kopen en niets als het verlengde van een boktbeleid-ding. Kun je daarna nog kijken wat je met de rest van bokt wil.
germie schreef:Ik ben met kerst alleen, met oud en nieuw ook. Dus van mij hoeven die stomme feestdagen allemaal niet. Alleen eerste kerstdag naar m'n zusje. Ik vind het altijd dagen om snel te vergeten. Als je vrienden allemaal een partner hebben, dan blijf je als alleenstaande alleen achter. En zo gaat het elk jaar. Die vent van m'n leven ben ik gewoon nog niet tegengekomen. Maar ook dat is een voorbeeld van wat wel pijn doet.
Jolien87 schreef:germie schreef:Ik ben met kerst alleen, met oud en nieuw ook. Dus van mij hoeven die stomme feestdagen allemaal niet. Alleen eerste kerstdag naar m'n zusje. Ik vind het altijd dagen om snel te vergeten. Als je vrienden allemaal een partner hebben, dan blijf je als alleenstaande alleen achter. En zo gaat het elk jaar. Die vent van m'n leven ben ik gewoon nog niet tegengekomen. Maar ook dat is een voorbeeld van wat wel pijn doet.
Joe, probeer je het zelf dan ook gezellig te houden in dit topic?
Je laatste berichten stralen niet bepaald positiviteit uit en bevatten vooral moppers op andere mensen.
Even uit pure belangstelling: waarom doe je toch mee aan SS als je kerst zo verschrikkelijk vindt?
Ik krijg bij je berichten het gevoel dat je het één en ander dwars hebt zitten en ik vind het jammer voor je dat, dat je feestvreugde zo beïnvloedt.