Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:07

Ben benieuwd of er morgen al de eerste pakketten binnen komen! De leuke tijd breekt aan, waar we met zijn allen zo naar uitgekeken hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:24

Als mijn lootje er nu mee zou kappen zou ik in een hoekje gaan huilen ;( Dat vind ik niet stijlvol.

Al heb ik je altijd een fijne bokker gevonden, pimaude, in dit topic en nooit iets van wat je gezegd hebt, ook over desbetreffende onderwerp als partypoop of aanstootgevend of opdringerig ervaren.

Als mensen baby's posten, mag iemand ook posten wat het met hem/haar doet. Wat de rest er mee doet is tussen hen en god.

Snap dat de lol er zo een beetje vanaf is, maar zie je pakje als een steunbetuiging van iemand die het wel leuk vond om iets voor jou te kopen en niets als het verlengde van een boktbeleid-ding :knuffel: . Kun je daarna nog kijken wat je met de rest van bokt wil.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:29

*\o/* Oké ander onderwerp?

Wie gaat nog meer zijn pakket binnenkort versturen maar zeg lekker niet wanneer?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:31

Menino schreef:
Als mijn lootje er nu mee zou kappen zou ik in een hoekje gaan huilen ;( Dat vind ik niet stijlvol.

Al heb ik je altijd een fijne bokker gevonden, pimaude, in dit topic en nooit iets van wat je gezegd hebt, ook over desbetreffende onderwerp als partypoop of aanstootgevend of opdringerig ervaren.

Als mensen baby's posten, mag iemand ook posten wat het met hem/haar doet. Wat de rest er mee doet is tussen hen en god.

Snap dat de lol er zo een beetje vanaf is, maar zie je pakje als een steunbetuiging van iemand die het wel leuk vond om iets voor jou te kopen en niets als het verlengde van een boktbeleid-ding :knuffel: . Kun je daarna nog kijken wat je met de rest van bokt wil.

Dit lijkt me een mooie afsluiting van dit onderwerp zodat we hier weer gezellig verder kunnen gaan over Secret Santa . {:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:34

MarlindeRooz schreef:
*\o/* Oké ander onderwerp?

Wie gaat nog meer zijn pakket binnenkort versturen maar zeg lekker niet wanneer?

Ik! Of niet... :D
Sowieso binnen nu en 1,5 week.

Het is gewoon over 16 dagen kerst *\o/*

MarlindeRooz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:39

:oo

Ik moet nog bedenken wat ik precies met kerst ga doen joh haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:42

Voor jaffa liggen op de bank met een volle buik denk ik :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:42

Ik heb mijn pakket verstuurd!
Of ben ik het vergeten?

Mijn lootje weet het morgen.
Of niet.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:46

Ik ben met kerst alleen, met oud en nieuw ook. Dus van mij hoeven die stomme feestdagen allemaal niet. Alleen eerste kerstdag naar m'n zusje. Ik vind het altijd dagen om snel te vergeten. Als je vrienden allemaal een partner hebben, dan blijf je als alleenstaande alleen achter. En zo gaat het elk jaar. Die vent van m'n leven ben ik gewoon nog niet tegengekomen. Maar ook dat is een voorbeeld van wat wel pijn doet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:48

Zullen we het een beetje positief houden?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:54

germie schreef:
Ik ben met kerst alleen, met oud en nieuw ook. Dus van mij hoeven die stomme feestdagen allemaal niet. Alleen eerste kerstdag naar m'n zusje. Ik vind het altijd dagen om snel te vergeten. Als je vrienden allemaal een partner hebben, dan blijf je als alleenstaande alleen achter. En zo gaat het elk jaar. Die vent van m'n leven ben ik gewoon nog niet tegengekomen. Maar ook dat is een voorbeeld van wat wel pijn doet.

Joe, probeer je het zelf dan ook gezellig te houden in dit topic?
Je laatste berichten stralen niet bepaald positiviteit uit en bevatten vooral moppers op andere mensen.
Even uit pure belangstelling: waarom doe je toch mee aan SS als je kerst zo verschrikkelijk vindt?
Ik krijg bij je berichten het gevoel dat je het één en ander dwars hebt zitten en ik vind het jammer voor je dat, dat je feestvreugde zo beïnvloedt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:55

Hier worden de vrienden zonder partner gewoon meegenomen hoor, vroeger bij mijn ouders al. Altijd zoete inval.

Eerste kerstdag naar mijn ouders, daar logeren en in de ochtend kerstontbijt met m'n broer en gezin.

Tweede kerstdag naar Bergen, borrelen met vrienden en blauwbekken bij het hertenkamp.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:57

Snap het ergens wel hoor Germie :(:) Gelukkig (hopelijk) geeft meedoen met SS je wel wat positiviteit tijdens deze donkere dagen!

Ik ben iig heel benieuwd naar alle pakketen :):)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 10:59

Jolien87 schreef:
germie schreef:

Joe, probeer je het zelf dan ook gezellig te houden in dit topic?
Je laatste berichten stralen niet bepaald positiviteit uit en bevatten vooral moppers op andere mensen.
Even uit pure belangstelling: waarom doe je toch mee aan SS als je kerst zo verschrikkelijk vindt?
Ik krijg bij je berichten het gevoel dat je het één en ander dwars hebt zitten en ik vind het jammer voor je dat, dat je feestvreugde zo beïnvloedt.

Omdat ik het wel leuk vind om wat leuks voor iemand te bedenken. En zelf hoop ik ook wat leuks terug te krijgen. Maar ik haal wel plezier uit het vinden van een kado voor iemand, ook al is het soms niet simpel. Ik ben niet creatief ofzo, kan echt niet fatsoenlijk iets inpakken, maar probeer echt wat leuks te vinden. En hoop dat mijn lootje er dan ook blij mee is. Als ik het niet leuk zou vinden zou ik ook niet meedoen. Ik vind het ook altijd jammer als mensen afhaken.

De doos staat klaar. Nu nog bedenken wanneer deze 'Marlinde' het gaat versturen. :P

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:04

Nou de kerstgedachte gaat toch wat mank in dit topic he, hopelijk lukt het Pimaude toch om weer wat positiviteit in dit topic te vinden. Trap na was ook zeker niet nodig geweest, t is al moeilijk genoeg voor haar. Sterkte ermee Pimaude, hopelijk lukt het toch nog om mee te blijven doen, dat zou voor je lootje en je santa anders ook wel sneu zijn. :(:)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:04

Pakketten tijd!!! *\o/* :):) *\o/* :):)

Ik heb de mijne klaar staan voor verzending *\o/*

Of niet -O-

Of toch wel *\o/*

O nee, toch nieeet
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:06

Dat is een mooie gedachte, Germie.
Zolang je er maar plezier uit haalt, dat is het belangrijkste.

Dat vind ik ook jammer, vooral wanneer ze niets meer van zich laten horen en een lootje met lege handen laten zitten.
Gelukkig zijn er dan altijd weer bonus Santa's die ervoor zorgen dat iedereen iets mag ontvangen. Dat is een mooie kerstgedachte.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:08

Pakket is bijna klaar om verzonden te worden. Zo leuk, kijk er al naar uit hier allemaal mooie pakketten te zien.

Het puzzelen vind ik zelf altijd wel moeilijk, maar Santa geloof me ik doe mijn best.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:17

Ik heb al een paar keer wat getypt maar ik denk dat we gewoon-met z'n allen en dan iedereen- beter energie kunnen steken in de voorpret.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:21

Hihih, ik wil hier zo graag dingen plaatsen over mijn pakketproces. Maar het mag niet....

Misschien had ik hem al klaar staan omdat ik nu in een heel drukke periode zit. Of misschien komt 'ie pas op het laatste. Omdat ik in een heel drukke periode zit....

:D

En telkens als ik mijn lootje hier iets zie posten moet ik een beetje giebelen als een klein meisje van binnen :)) Helemaal als ze iets over haar SS zegt .....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:24

Giebelen nog wel :))

Wij zijn gisteren teruggekomen van vakantie. Ik heb een topic gemaakt!
[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!
Onze bagage is helaas achtergebleven in Finland en zou een dezer dagen bezorgd worden. Er zit nog wat in voor m'n lootje dus het zou fijn zijn als dat niet al te lang op zich laat wachten :')

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:35

Menino schreef:
En telkens als ik mijn lootje hier iets zie posten moet ik een beetje giebelen als een klein meisje van binnen :)) Helemaal als ze iets over haar SS zegt .....

Dan kan ik jou al afstrepen nu als SS. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:47

Ik wilde net iets uitprinten en ik kon niet eens de aanknop van de printer van mijn vriend vinden. :') Had mijn SS bijna geen pakketje gekregen. {:) }:)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:48

Santa hou je de hint blonT proof? Heb net mijn haar weet laten blonderen en dan zakt mijn vermogen om hints te snappen naar een dieptepunt

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 11:51

Oh ik heb bruin haar, dan toch maar een moeilijke hint :+