Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pjer schreef:tja ergenis.. meer een egoistisch baalmomentje: paard is al de hele maand ziek, dat abces wil nog niet open gaan en ik had eigenlijk gehoopt op een leuke paardenzomer met mooie ritten door het bos etc.
Maar goed, straks maar even heen om trekzalf te smeren. (tweede kleine ergenis, waarom staat hij nou 30km verderop)
luuntje schreef:De apotheek.
Mijn moeder kreeg nieuwe medicatie van de huisarts.
En over 2 weken afspraak om te kijken off medicatie werkt.
Apotheek, zo ik geef 10 tabletten mee.
Ik, eh is er een herhaalrecept want ze moet 14 dagen proberen.
Apotheek, o . Kijkt nog eens. Moeten 30 tabletten zijn.
Castilja schreef:Menino schreef:Introductie dag voor studie.
Laat me gewoon mn accounts activeren en naar huis gaan. Ben 30. Hoef geen atje kratje meer te spelen met 18-jarige brallende studenten clubjes
Helaas. Heb een heel entertainment programma vandaag.
Oooooh ik heb echt met je te doen, moet er ook niet meer aan denkenWat ga je studeren? Kunnen ze geen uitzondering maken?
MyWishMax schreef:Zorgverzekering is echt blind. Weer melding dat iets niet vergoed wordt, omdat het een dubbele declaratie is. Heb ik al eerder gehad, vergoedden ze 3 van de 4 facturen niet.
Alleen maar omdat zij verkeerd kijken, niet naar de behandeldatum, maar naar de factuurdatum...
1 keer fout snap ik, maar als het nu vaker voorkomt gaat er toch iets niet goed, hoor. Factuur kan echt niet duidelijker gemaakt worden. Ja, ik krijg in 1 keer meerdere facturen, want die zorgverlener maakt 1 keer in de zoveel tijd alle facturen.
fotolijstje schreef:Dat ik over 1 maand alweer 17 word, ik ben er echt dankbaar voor maar het is voor mij ook weer eng.
Over 1 jaar 18 worden, officieel als jongvolwassene gezien worden.
Ik vind de veranderingen gewoon eng en anders.
Mijn jeugd achter laten straks en echt de grote mensen wereld in moeten gaan. Het is zo dubbel.
fotolijstje schreef:Dat ik over 1 maand alweer 17 word, ik ben er echt dankbaar voor maar het is voor mij ook weer eng.
Mijn jeugd achter laten straks en echt de grote mensen wereld in moeten gaan. Het is zo dubbel.
friendly schreef:fjordjes schreef:Logo van mijn auto gejat!
[ [url=m/pXgQAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoop dat ze erin stikken, erover vallen, erop gaan staan met blote voet en dat ze er maar helemaal happy mee zijn
Grrr
Wat moet je ermee? Bijzondere diefstal…