Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
AmyII schreef:Biecht: ‘ruzie’ met mijn partner dus ik ben naar de kroeg gegaan. Nu is de kroeg dicht dus ga ik ‘naar huis’ of ik met mijn take away ergens in de buurt sta? Misschien.
AmyII schreef:Ik ben uiteindelijk gewoon naar huis gegaan en ben mijn bed in gedoken. Vanmorgen hebben we het uitgesproken/ opgelost, dus de biecht klonk spannender dan hij was.
Ik neem wel de benen omdat we anders echt het slechtst in elkaar naar boven halen. Dus even cool-down en afstand nemen werkt voor ons het best.
E_C schreef:Niet heel spannend, maar mijn vriend heeft het de hele ochtend gehad over de chocolade reep die hij heerlijk gaat verorberen wanneer hij klaar is met klussen bij zijn ouders vanavond. 3 x raden waar die chocolade reep nu is.![]()
Ik ga zo denk ik toch even langs de supermarkt.
E_C schreef:Niet heel spannend, maar mijn vriend heeft het de hele ochtend gehad over de chocolade reep die hij heerlijk gaat verorberen wanneer hij klaar is met klussen bij zijn ouders vanavond. 3 x raden waar die chocolade reep nu is.![]()
Jildau schreef:E_C schreef:Niet heel spannend, maar mijn vriend heeft het de hele ochtend gehad over de chocolade reep die hij heerlijk gaat verorberen wanneer hij klaar is met klussen bij zijn ouders vanavond. 3 x raden waar die chocolade reep nu is.![]()
Oh dit vind ik wel spannend. Je moet wel een nieuwe halen hoor! Haha ik vind dit misschien nog erger dan vreemdgaan als mijn vriend me dit flikt.
Cayenne schreef:Ik was vergeten dat het dorp vanavond Halloween viert en heb dus niets in huis
Dus ik zit nu in het donker tot alle kinderen voorbij zijn