Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:32

Heftig zeg... Ik snap zusje wel, maar het is toch zonde. Ik kwam op 29e alleen ervoor te staan en is toch beter haha

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:39

Pittig snippergroen!!!

Nou! Voor de liefhebbers!!!

Afbeelding
Afbeelding

Hij moet nog wel even helemaal vast. Maar dan issie klaar!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:46

Krijgen we ook een foto van je vriend zijn gezicht als ie dit ziet en met de auto weg moet? :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:50

Robijntjah schreef:
Krijgen we ook een foto van je vriend zijn gezicht als ie dit ziet en met de auto weg moet? :')

Ik ga het proberen. :')

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:03

@snippergroen: dat is erg heftig. Het is heel naar om op de zijlijn te staan en niet actief iets te kunnen veranderen.

Mijn zusje heeft jaren in zo'n relatie gezeten. Zag pas licht nadat er een smurf was. Hoewel ze uit de relatie is, zit ze voor altijd aan hem vast.
Ik heb mijn mening nooit onder stoelen of banken gestoken, maar verliefdheid maakt blind.

Biecht:
Mijn grootste spijt is nog altijd dat ik hem bij de eerste kennismaking niet op zijn bek geslagen heb. Had het hopelijk toen laten escaleren en was er jaren rommel gespaard gebleven. Ze zeggen niet voor niets dat je later altijd spijt krijgt van de dingen die nooit gedaan hebt :Y)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:07

Die matjes zijn heerlijk!

Als mn auto door de apk komt en ik nog niet failliet ben ga ik mijn auto ook maar zo doen. Al denk ik wel in het paars <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:02

maralyn schreef:
Pittig snippergroen!!!

Nou! Voor de liefhebbers!!!

[ [url=m/YLZFW9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uXHPGW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij moet nog wel even helemaal vast. Maar dan issie klaar!!!

Yess! Love it!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 03:36

Biecht: ‘ruzie’ met mijn partner dus ik ben naar de kroeg gegaan. Nu is de kroeg dicht dus ga ik ‘naar huis’ of ik met mijn take away ergens in de buurt sta? Misschien.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 10:54

AmyII schreef:
Biecht: ‘ruzie’ met mijn partner dus ik ben naar de kroeg gegaan. Nu is de kroeg dicht dus ga ik ‘naar huis’ of ik met mijn take away ergens in de buurt sta? Misschien.

Oeh, interessant... Hoe is dit afgelopen?

Ik zou bij een meningsverschil/ruzie nooit de benen nemen, maar ik word ijskoud en ga negeren. Geen idee wat beter is overigens. :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 11:01

Ik ben uiteindelijk gewoon naar huis gegaan en ben mijn bed in gedoken. Vanmorgen hebben we het uitgesproken/ opgelost, dus de biecht klonk spannender dan hij was.

Ik neem wel de benen omdat we anders echt het slechtst in elkaar naar boven halen. Dus even cool-down en afstand nemen werkt voor ons het best.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 11:59

Ik heb net iemand voor de tweede keer afgewezen en voel me echt een heks nu.

Vorig jaar een paar keer afgesproken, was wel leuk maar ik voelde geen aantrekkingskracht. Heb hem dus toen laten weten dat ik een vervolg niet zag zitten.

Onlangs kwam ik hem opnieuw tegen, en omdat de gesprekken vorig jaar wel leuk waren, dacht ik waarom niet, een connnectie kan toch komen als je het de tijd geeft.
Nu gingen we vandaag voor de tweede keer afspreken (we hadden nog geen concreet uur vastgelegd dus hij vroeg er deze ochtend naar) en ik keek er de laatste dagen al zo tegenop om te moeten afspreken... :x dus heb hem net weer laten weten dat ik het toch niet zie zitten...

Op papier matchen we heel goed en hij is ook heel tof, maar ik word gewoon niet warm van hem :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 13:16

AmyII schreef:
Ik ben uiteindelijk gewoon naar huis gegaan en ben mijn bed in gedoken. Vanmorgen hebben we het uitgesproken/ opgelost, dus de biecht klonk spannender dan hij was.

Ik neem wel de benen omdat we anders echt het slechtst in elkaar naar boven halen. Dus even cool-down en afstand nemen werkt voor ons het best.

Dit is toch goed einde.

E_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 14:41

Niet heel spannend, maar mijn vriend heeft het de hele ochtend gehad over de chocolade reep die hij heerlijk gaat verorberen wanneer hij klaar is met klussen bij zijn ouders vanavond. 3 x raden waar die chocolade reep nu is. :o :9 Ik ga zo denk ik toch even langs de supermarkt.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 14:43

E_C schreef:
Niet heel spannend, maar mijn vriend heeft het de hele ochtend gehad over de chocolade reep die hij heerlijk gaat verorberen wanneer hij klaar is met klussen bij zijn ouders vanavond. 3 x raden waar die chocolade reep nu is. :o :9 Ik ga zo denk ik toch even langs de supermarkt.

hahahaha :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-22 14:53

E_C schreef:

Niet heel spannend? Ik vind dit best een gewaagde actie _O-

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 16:36

Urbanus schreef:
Zal ik het volgende keer gewoon op de telex zetten dan?

Ik moest op google zoeken wat telex was :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 16:43

annepaardoes schreef:
Urbanus schreef:
Zal ik het volgende keer gewoon op de telex zetten dan?

Ik moest op google zoeken wat telex was :')

Ik ook. Dacht aan teletekst meteen

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 17:16

E_C schreef:

Ohhh dit is evillll _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 19:24

E_C schreef:

Oh dit vind ik wel spannend. Je moet wel een nieuwe halen hoor! Haha ik vind dit misschien nog erger dan vreemdgaan als mijn vriend me dit flikt. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 19:35

Jildau schreef:
E_C schreef:

Oh dit vind ik wel spannend. Je moet wel een nieuwe halen hoor! Haha ik vind dit misschien nog erger dan vreemdgaan als mijn vriend me dit flikt. :')

_O- _O- _O-
Maar idd een goede relatietest! Jij durft!! :))
Ik was vergeten dat het dorp vanavond Halloween viert en heb dus niets in huis :=
Dus ik zit nu in het donker tot alle kinderen voorbij zijn :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 19:40

Cayenne schreef:
Ik was vergeten dat het dorp vanavond Halloween viert en heb dus niets in huis :=
Dus ik zit nu in het donker tot alle kinderen voorbij zijn :')

Hahaha heerlijk dit _O-

Pas was de glazenwasser er en hij wil nog wel eens kletsen als ik thuis ben. Maar ik had echt geen zin en heb toen een kwartier op de trap gezeten tot ik zeker wist dat hij weg was :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 19:46

Danielleeee_ schreef:
Pas was de glazenwasser er en hij wil nog wel eens kletsen als ik thuis ben. Maar ik had echt geen zin en heb toen een kwartier op de trap gezeten tot ik zeker wist dat hij weg was :')

Ook al zo herkenbaar _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 20:00

Haha heel herkenbaar dat doe ik als ik mensen door de straat zie lopen die je iets aan willen smeren. :D Wel irritant zit je net in je serie, moet je je verstoppen in je eigen huis..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 20:05

Eigenlijk moeten we natuurlijk veel assertiever zijn, maar dat lukt niet altijd :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 20:24

Oh, als ik weet wie er aanbelt en ik heb geen zin, doe ik niet open.

In een enkel geval bellen ze nog een keer aan en doe ik wel open ‘Je hoorde ws de eerste keer de bel niet maar….’

‘Jawel, maar ik deed bewust niet open omdat ik geen interesse heb’ en dan gaat de deur weer dicht. Zij hebben antwoord en ik kan weer gaan zitten.