het hele dag online zijn en niet reageren kan ik ook slecht tegen
denk altijd hoe moeilijk kan het zijn even te melden dat je geen interesse meer hebt of de klik niet voelt.
Laatst voelde ik me ook best genaaid, had hele leuke date gehad, we hadden best veel app contact en hij stuurde mij ook regelmatig een goedemorgen appje voordat ik hem überhaupt had geappt. had over een 2de date (filmavond) en alles wat hij deed leek er ook op dat hij serieus interesse had.
ik wist al van te voren dat hij vaak druk was (werkt veel en dan sport regelmatig) dus dat ik wat langer moest wachten op een 2de date vond ik niet erg.
Uit eindelijk waren we bijna 2 maand verder en vroeg ik hem of we nog die 2de date gingen plannen, krijg ik als antwoord een heel vaag verhaal waar ik niet duidelijk uit kon halen of hij nu wel of niet verder wou daten. Toen maar zelf de conclussie getrokken dat er geen 2de date zou komen.
Voelde voor mij heel erg of ik al die tijd aan het lijntje was gehouden, denk waarom kon je me dat niet eerder zeggen..
2 weken terug weer een nieuwe date gehad, eerst was ik niet zo enthousiast eerlijk gezegd. kwam er onzeker, verlegen over. Hij was de eerste date dan ook niet zo spraakzaam. toch voordeel van de twijfel gegeven en een 2de date gepland afgelopen weekend.
Tot mijn verassing was hij nu veel opener/spraakzamer. hij voelde zich duidelijk al meer op zn gemak en we hebben echt wel een goede klik.
Zaterdag hebben we de 3de date, en ik betrap mezelf er op dat ik er stiekem nu wel naar uit kijk