Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:36

Hhilde schreef:
Relaxed schreef:

Ja inclusief foto als ik hem mag geloven, dus nee, niet ok. En nee hoor, absoluut geen kans meer, het is nog maar 3 maanden geleden en ondanks dat het heel goed gaat raakte dit me nog wel weer, maar niet op een positieve manier. Hij is gewoon echt gestoord :')

Neeee, ik bedoelde niet je ex, maar die andere man! Je ex klonk en klinkt in meerdere berichten als ongeschikt, dus geef die vooral geen kans meer :=

Ah zo! :D We zijn nog wel wat aan het appen, als hij met een voorstel komt ga ik dat ook zeker wel overwegen, maar ik ga er niet zelf achteraan :o

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:38

Dat kan echt energie vreten idd @Zonnetje81, balen is dat.

Wow Relaxed, dat is wel heel stalkerig! Ergens wel fijn deze bevestiging voor jou, maakt afstand nemen wellicht weer wat makkelijker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:40

Marocje schreef:
Dat kan echt energie vreten idd @Zonnetje81, balen is dat.

Wow Relaxed, dat is wel heel stalkerig! Ergens wel fijn deze bevestiging voor jou, maakt afstand nemen wellicht weer wat makkelijker?

Ja absoluut! Ik negeerde hem tot nu toe dit jaar en dat ging best goed. Dit weekend lukte dat helaas niet en heb ik hem uiteindelijk geblokkeerd, wat ik best heftig, maar voor nu wel nodig vond :n

Lolacabana

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 11:05

Jeetje Relaxed, wat een vreemde ex heb jij. En van die date ook. Bah :r

Ik heb gisteren bijna tweeënhalf uur met mijn date voor aanstaande zaterdag aan de telefoon gehangen. Was echt een fijn gesprek. We hebben daarvoor ook al ontzettend veel berichten uitgewisseld en heel veel voicememo's gestuurd, maar nu hebben we elkaar 'live' gesproken. Normaal vind ik het bellen met iemand die ik nog niet heb ontmoet echt heel erg ongemakkelijk, dus dat doe ik niet, maar nu voelde het gewoon goed. Nu zien hoe het zaterdag gaat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 11:15

Dat zijn goede voortekenen Lolacabana! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:07

Ik zal mijn date verhaal dan ook maar even delen met jullie :P

Na 3 maanden amper daten, want ik had tijd nodig om over mij "zomerliefde" heen te komen, ben ik nu heeeeel rustig aan weer een beetje het water aan het aftasten.

Ik was in december een week op vakantie, daar een Noor leren kennen (daarom eerder de vraag over lange afstand daten), maar dat lijkt zichzelf uit te faseren. Tot 4 dagen terug hadden we iedere dagen of om de dag wel even contact, inmiddels heb ik dus al 4 dagen niks meer van hem gehoord. Ook helemaal prima.

In de tussentijd ga ik verder met mijn leven en heb ik afgelopen zaterdag een date gehad met iemand die ik de week daarvoor heb leren kennen met een avondje uit. En dat was een verrassend leuke dag geworden! Ik kan met hem lachen, hij is galand, een beetje nerdy. Wel mijn type dus.

We zien elkaar aankomend weekend voor een 2e date. Dan wilt hij mij meenemen naar een museum oid. De vorige date heeft hij ook gepland, zonder dat ik daar om hoefde te vragen. Daar word ik stiek ook wel happy van. Haha.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:15

Peelie schreef:
Ik zal mijn date verhaal dan ook maar even delen met jullie :P

Na 3 maanden amper daten, want ik had tijd nodig om over mij "zomerliefde" heen te komen, ben ik nu heeeeel rustig aan weer een beetje het water aan het aftasten.

Ik was in december een week op vakantie, daar een Noor leren kennen (daarom eerder de vraag over lange afstand daten), maar dat lijkt zichzelf uit te faseren. Tot 4 dagen terug hadden we iedere dagen of om de dag wel even contact, inmiddels heb ik dus al 4 dagen niks meer van hem gehoord. Ook helemaal prima.

In de tussentijd ga ik verder met mijn leven en heb ik afgelopen zaterdag een date gehad met iemand die ik de week daarvoor heb leren kennen met een avondje uit. En dat was een verrassend leuke dag geworden! Ik kan met hem lachen, hij is galand, een beetje nerdy. Wel mijn type dus.

We zien elkaar aankomend weekend voor een 2e date. Dan wilt hij mij meenemen naar een museum oid. De vorige date heeft hij ook gepland, zonder dat ik daar om hoefde te vragen. Daar word ik stiek ook wel happy van. Haha.

Uhmmm…4 dagen terug had je ook een nieuwe date dus echt heel serieus was het denk ik niet…toch?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:36

De noor bedoel je?

Voor zo ver het kan met een vakantieliefde was het serieus voor die ene week. En wij hebben hier, voordat hij ging varen, uiteraard over gesproken.

Zolang hij nog geen concrete afspraken maakt om naar Nederland te komen, is het nog niet zo serieus nee.

En 1 date met een ander maakt ook niet gelijk een huwlijk.

Ik zie wel hoe het loopt.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 13:23

Helemaal eens hoor Peelie. Als er geen concrete afspraken zijn gemaakt en het een beetje in het midden hangt gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Je kan moeilijk maanden op iemand gaan wachten...

Hier inmiddels 5 dates gehad & er nog steeds een goed gevoel bij. Hopelijk snel weer eens afspreken voor een 6e date. Laatste date heeft hij gekookt en hebben we samen spelletjes gedaan :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 13:39

Nee. Daarom.

En in eerste instantie appt hij, ik kan niet wachten tot ik klaar ben met werk en naar jou toe kan komen. Dat werd gaandeweg ik kan niet wachten weer klaar te zijn met werk en de laatste keer dat ik hem sprak was het ik kan niet wachten om weer terug in Noorwegen te zijn.

Dat, in combinatie met steeds minder contact. Eerst eens een dag niet. Dan twee dagen en nu al in totaal 4 dagen geen contact als ik hem niet app (en hij kan wel op social media posten), dan is de boodschap ook wel duidelijk denk ik.

Klinkt goed OotW. Was dat die date die gelijk zo enthousiast was?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 16:10

het hele dag online zijn en niet reageren kan ik ook slecht tegen :+

denk altijd hoe moeilijk kan het zijn even te melden dat je geen interesse meer hebt of de klik niet voelt.
Laatst voelde ik me ook best genaaid, had hele leuke date gehad, we hadden best veel app contact en hij stuurde mij ook regelmatig een goedemorgen appje voordat ik hem überhaupt had geappt. had over een 2de date (filmavond) en alles wat hij deed leek er ook op dat hij serieus interesse had.
ik wist al van te voren dat hij vaak druk was (werkt veel en dan sport regelmatig) dus dat ik wat langer moest wachten op een 2de date vond ik niet erg.
Uit eindelijk waren we bijna 2 maand verder en vroeg ik hem of we nog die 2de date gingen plannen, krijg ik als antwoord een heel vaag verhaal waar ik niet duidelijk uit kon halen of hij nu wel of niet verder wou daten. Toen maar zelf de conclussie getrokken dat er geen 2de date zou komen.
Voelde voor mij heel erg of ik al die tijd aan het lijntje was gehouden, denk waarom kon je me dat niet eerder zeggen..

2 weken terug weer een nieuwe date gehad, eerst was ik niet zo enthousiast eerlijk gezegd. kwam er onzeker, verlegen over. Hij was de eerste date dan ook niet zo spraakzaam. toch voordeel van de twijfel gegeven en een 2de date gepland afgelopen weekend.
Tot mijn verassing was hij nu veel opener/spraakzamer. hij voelde zich duidelijk al meer op zn gemak en we hebben echt wel een goede klik.
Zaterdag hebben we de 3de date, en ik betrap mezelf er op dat ik er stiekem nu wel naar uit kijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 16:15

Oei 2 maanden, dan ben je nog heel geduldig geweest :D Groot gelijk dat je je conclusies trekt :j

En nu lekker op naar date 3 +:)+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 16:27

2 maanden wachten op een 2e date :n %)

AJ, zo zie je maar dat je soms gewoon een beetje ruimte en geduld moet voel om je te laten zien. Jou date is daar het voorbeeld van.

Hopelijk blijft het bevallen!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 18:40

Peelie schreef:
De noor bedoel je?

Voor zo ver het kan met een vakantieliefde was het serieus voor die ene week. En wij hebben hier, voordat hij ging varen, uiteraard over gesproken.

Zolang hij nog geen concrete afspraken maakt om naar Nederland te komen, is het nog niet zo serieus nee.

En 1 date met een ander maakt ook niet gelijk een huwlijk.

Ik zie wel hoe het loopt.

Ah, ik begrijp het.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 19:27

@Peelie - Ja klopt, deze had ik direct na een dag ontmoet voor een date, dat was toen 4 uur lang geworden in plaats van even een drankje doen. Alles voelt ook gewoon goed dus dat is wel fijn, we zitten best veel op één lijn, alleen ben ik 100x zo creatief en is hij dat niet - hij heeft weer andere kwaliteiten natuurlijk, haha. :Y)

AmyJamess schreef:
het hele dag online zijn en niet reageren kan ik ook slecht tegen :+

denk altijd hoe moeilijk kan het zijn even te melden dat je geen interesse meer hebt of de klik niet voelt.
Laatst voelde ik me ook best genaaid, had hele leuke date gehad, we hadden best veel app contact en hij stuurde mij ook regelmatig een goedemorgen appje voordat ik hem überhaupt had geappt. had over een 2de date (filmavond) en alles wat hij deed leek er ook op dat hij serieus interesse had.
ik wist al van te voren dat hij vaak druk was (werkt veel en dan sport regelmatig) dus dat ik wat langer moest wachten op een 2de date vond ik niet erg.
Uit eindelijk waren we bijna 2 maand verder en vroeg ik hem of we nog die 2de date gingen plannen, krijg ik als antwoord een heel vaag verhaal waar ik niet duidelijk uit kon halen of hij nu wel of niet verder wou daten. Toen maar zelf de conclussie getrokken dat er geen 2de date zou komen.
Voelde voor mij heel erg of ik al die tijd aan het lijntje was gehouden, denk waarom kon je me dat niet eerder zeggen..

2 weken terug weer een nieuwe date gehad, eerst was ik niet zo enthousiast eerlijk gezegd. kwam er onzeker, verlegen over. Hij was de eerste date dan ook niet zo spraakzaam. toch voordeel van de twijfel gegeven en een 2de date gepland afgelopen weekend.
Tot mijn verassing was hij nu veel opener/spraakzamer. hij voelde zich duidelijk al meer op zn gemak en we hebben echt wel een goede klik.
Zaterdag hebben we de 3de date, en ik betrap mezelf er op dat ik er stiekem nu wel naar uit kijk :')

Oh ik herken je gevoel maar al te goed. Dit heb ik ook meerdere keren gehad, helaas. En dan uiteindelijk was ik degene die "valse hoop" en dergelijke had, en kreeg ik vanalles over m'n hoofd heen van verwachtingen etc etc vanuit hem. :+

Ik vraag meestal direct na een eerste date hoe de ervaring voor de ander was, gewoon de pleister eraf en vragen hoe het zit. Dan zit je tenminste niet weken/maanden vast aan iemand die toch verder niks zoekt. En doen ze vaag dan swipe/date ik lekker verder!

Wat tof dat je 2e date met deze jongen zo goed is gegaan! :D Al plannen voor de 3e?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 20:04

@outofthewood
Wat erg, sommigen mannen snap je echt niet.
Gelukkig heb ik geen verwijten naar mn hoofd gekregen.
2 maanden wachten was achteraf gezien natuurlijk dom, maar goed dat is altijd achteraf :')

We hebben bij hem thuis afgesproken. Waarschijnlijk gaan we film/serie avondje doen.

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 20:17

Wat leuk om hier ervaringen uit te wisselen.

Hier nu met 3 mannen gedate via tinder en nu met 1 leuk op de app.

En heb via breeze een date staan voor 9 februari. Om de 1 of andere reden vind ik dat toch wat spannender....

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:32

Ik meld me ook maar weer eens. Na een half jaar iets proberen wat nergens op uit liep de knoop doorgehakt en de relatie beëindigd. Weer iemand die niet (duidelijk) kan communiceren en daar werd ik zo onzeker en ongelukkig van.

Gisteren een date via Breeze gehad. Was best grappig maar inderdaad een stuk spannender dan wanneer je iemand vantevoren al spreekt. Leuke man maar geen aantrekkingskracht van mijn kant. Dus na een gezellig avond allebei een andere kant op gegaan.

Nu weer rustig verder ontdekken maar tinder is niks waard en als ik happn niet geloven zijn er weinig mensen in mijn omgeving actief.

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 22:57

Jammer dat er geen aantrekkingskracht was, maar wel een leuke avond gehad dus.

Was het je eerste date via breeze?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 07:22

Ja dat was de eerste keer!
Zou het zo nog een keer doen maar om matches te krijgen moet je mensen leuk vinden. Ik vind dat nog steeds lastig vanaf een foto en zeker als ze niets over zichzelf vertellen in hun profiel.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:38

Ik heb wel eens een leuke breeze date gehad, maar dan werd het ook echt gelijk duidelijk dat het nooit meer dan een gezellige date zou worden. Daarnaast heb ik ook echt vreselijke breezedates gehad.

Een grappige ook. Een die maar bleef praten over bowlen, dat was echt zijn leven, dat deed hij minimaal drie keer per week en elke keer was anders. Ik was toen nog echt heel beleefd en bleef dus netjes een drankje drinken & nam zelfs een tweede. Daarna vroeg hij mijn telefoonnummer en of ik op een tweede date wilde gaan met hem. Mijn antwoord was als vanzelfsprekend nee. Hij vroeg of hij mij wel mocht zoenen dat. WTF dacht die gast wel niet :')

Dat is nog steeds een van mijn favoriete dates waar mijn vriendinnen en ik zo over kunnen lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:46

Dat mannen ook niet begrijpen dat zoiets totaal niet interessant is voor een date he.. ik had een keer een date die het alleen maar over zijn werk en bedrijfsbus had, verschrikkelijk.. :n

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:48

Kunnen mss ook de zenuwen zijn? Ik kan iig ook gaan ratelen als ik me akward voel :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 11:50

Ik ratel ook als ik mezelf ongemakkelijk voel.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 12:23

Ik heb ook een date gehad die zichzelf compleet identificereerde met zijn werk en niks anders. Daar had hij het constant over. Stelde mijgeen enkele vraag. Aan het einde zei hij dathij mij super leuk vind en graaf nog eens wilde afspreken.

Toen ik aan gaf geen interesse te hebben in een weerzien, werd hij boos en was ik onaardig :')