Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:01

Appeltje_1 schreef:
Nayomie schreef:
Bepaalde mensen die zichzelf zo groot voelen dat ze kwaad moeten spreken over anderen, mij bijvoorbeeld niet meer eens normaal kan terug groeten en andere familieleden niks meer gunnen. Maar o wee als een ander dat bij hen (zonder opzet) doet. Ben zo blij als ik die mensen niet meer tegen kom. Bah :+

Ja echt verschrikkelijk. En dan probeer je nog vriendelijk tegen ze te doen, en dat wordt gewoon weg gewuifd.
Maar heel onbeschoft als je het niet probeert.

Mag ik je geen compliment geven? Is dat zo raar? -O-

Overigens is dit ook mijn ergernis vandaag.

Ja maar echt _O- onlangs gaf ik deze persoon een compliment terwijl ik tegenover hem stond, hij keek me aan en negeerde me. Of als ik vriendelijk zwaai, draait hij zijn hoofd weg. Maar achter mijn rug een grote bek hebben dat ik nooit sociaal doe, en een hoop negatief geroddel over mij en mijn partner. Oh en niet eens de ballen hebben om felicitaties te sturen. :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:03

Ohh maar daar was ik op af gestapt hoor :j
Vragen of er iets dwars zit, meestal verwachten ze dat niet.

Dropneus95

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:44

Weer 3 maanden wachten voor mijn her examen voor BE rijbewijs ^)
Daarnaast dacht ik dus een examen garantie te hebben en dat je eerste herexamen door de rijschool betaald wordt. Niet dus.. is alleen voor rijbewijs B. Ik kan dus weer €400 neer gaan tellen. Ik denk dat ik maar eens een rondje ga bellen of ik ergens anders eerder aan de beurt kan zijn. Is nog bijna goedkoper ook.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:50

Mezelf 8)7

Een maand geleden een net nieuwe trui aangehad toen ik snel even de badkamer wilde schoonmaken, er zat toch geen bleek in de toiletreiniger. Zat dat er wel in, overal chloorvlekken erop.

Heb dezelfde trui weer gekocht, want hij zat erg fijn, wilde ik vandaag éven snel een doekje over de badkamer halen, en het toilet snel schoonmaken.
Ik heb nu twee truien met chloorvlekken dus -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:52

Dammie schreef:
Mezelf 8)7

Een maand geleden een net nieuwe trui aangehad toen ik snel even de badkamer wilde schoonmaken, er zat toch geen bleek in de toiletreiniger. Zat dat er wel in, overal chloorvlekken erop.

Heb dezelfde trui weer gekocht, want hij zat erg fijn, wilde ik vandaag éven snel een doekje over de badkamer halen, en het toilet snel schoonmaken.

Je moet je trui ook niet als poetslap gebruiken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:53

Dammie schreef:
Mezelf 8)7

Je Boktnaam veranderen naar Dommie :')
Sorry kon dat niet laten. Enorm balen zoiets.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:55

Ik voel mij nu wel Dommie :roll:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 20:53

Jeuk onder het gips argh

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:06

Ik heb mijn dag niet.

Dag op zich begon best goed, er viel een les uit en was daardoor veel eerder klaar met school. Had gisteren al met 2 klasgenootjes afgesproken de stad in te gaan naar een boekenwinkel en een sierradenwinkel. In de boekenwinkel een boek gevonden wat ik heel graag wil hebben (nieuw deel in een serie), maar de afmetingen van dit boek waren compleet verkeerd, dus boek laten liggen. Vervolgens in het sierradenwinkeltje niet de oorstekers kunnen vinden die ik wilde kopen, dus met lege handen naar huis.
Vervolgens met de trein naar huis. Eerste deel ging fantastisch soepel, goede aansluiting en geen problemen. Kom ik aan op m'n overstap station, rijdt m'n volgende trein niet door een defecte trein op het spoor. Ik dus met de bus naar mijn dorp (dorp waar ik woon heeft geen eigen treinstation), maar bus komt niet langs station dus mijn fiets bleef staan op station. Bus komt aan bij mijn halte, uiteraard begint het dan keihard te regenen en te hagelen, daarnaast heb ik mega veel spierpijn aan mijn kuiten en schenen vanwege een touwspringchallenge die ik doe, lopen deed mega veel pijn.
Vervolgens ga ik net met mijn vader met de auto inclusief fietsendrager naar station toe om mijn fiets op te halen. Staan we daar te klungelen, past mijn fiets niet op de fietsendrager en mijn vader heeft geen gereedschap mee om de fietsendrager op mijn fiets aan te passen. Oftewel kon ik toch nog naar huis fietsen :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:06

Mijn moeder -:(-

Ik:"Zal ik dit even voor je doen?" Mijn moeder:"Nee hoor, je hoeft niet te helpen"
Nou oke dan.

Even later
"Waarom moet ik ook alles alleen doen. Waarom gaat nooit iemand iets uit zichzelf doen?!"

Ja mens, accepteer mijn hulp dan! Of ga tenminste mij vragen als je het toch wel wilt. 8)7

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:39

Dat mensen raar naar mij keken omdat ik een mondkapje op had in de supermarkt. “Het hoeft niet meer hoor”. Laat mij gewoon.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:40

Ik wil echt aan de gang met school maar ik word telkens afgeleid en ik kan er maar niet aan beginnen. Heb alles al open staan maar nee het komt gewoon mijn hersens niet in :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 22:11

Appeltje_1 schreef:
Mijn moeder -:(-

Ik:"Zal ik dit even voor je doen?" Mijn moeder:"Nee hoor, je hoeft niet te helpen"
Nou oke dan.

Even later
"Waarom moet ik ook alles alleen doen. Waarom gaat nooit iemand iets uit zichzelf doen?!"

Ja mens, accepteer mijn hulp dan! Of ga tenminste mij vragen als je het toch wel wilt. 8)7

Oh daar kan ik ook echt heel slecht tegen. Eerst hulp weigeren en dan klagen....... -:(-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 22:57

Dat mijn bericht naar Belsimpel wel gelezen is, hetgeen wat ik er iets later achteraan stuurde ook, maar ik geen antwoord heb en dus nog steeds niet weet of ik nou de mail of de informatie in mijn account moet aanhouden voor wanneer mijn telefoon komt.

En ohja, boete. 4 km p/u te hard gereden. Toch zonde van het geld :(

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 23:17

Krijg de camera niet aan de praat in de stal. Binnen zonder wifi wel en in de stal niet :#
Ik kan dit slecht hebben en weet dan dat ik er zelfs vannacht slecht van kan slapen omdat ik dan allerlei dingen wil proberen. Al die technische dingen interesseren mij gewoon te weinig om het te snappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 23:26

Mijn vogel maakte een raar geluid dus ik was bang dat hij ziek was. Nee dus. Meneer doet mijn corona geluiden na. Hoesten, kuchen en mopperen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 00:02

[***] schreef:
Mijn vogel maakte een raar geluid dus ik was bang dat hij ziek was. Nee dus. Meneer doet mijn corona geluiden na. Hoesten, kuchen en mopperen.

Hahaha _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 00:10

Vuurwerk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 00:11

Ineke2 schreef:
[***] schreef:

Hahaha _O-

Hij zegt ook klootzak! Oeps

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 00:37

[***] schreef:

Kan je hem aanleren om tegen visite te zeggen dat ze de schoenen uit moeten doen? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 00:45

Telpeva schreef:
[***] schreef:

Kan je hem aanleren om tegen visite te zeggen dat ze de schoenen uit moeten doen? :))

Hij doet vooral na wat ik niet wil, maar ik zal eens proberen! Gewoon de hele dag schoenen uit roepen.
Maar zijn naam zegt hij ook nog steeds niet na 3 jaar. Na 1x kon hij het brandalarm wel al nadoen. Hij zegt ook kippenkop en oh oh

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 00:58

[***] schreef:

:')

geweldig :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 01:27

Boos zeggen ‘schoenen uit!’ Grote kans dat ie dit wel oppikt want klinkt lekker negatief :Y)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 03:10

Positief getest :(

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 07:22

Een van mijn honden is de laatste tijd erg lastig, vroeg wakker en begint dan te blaffen. Dus ipv lekker uitslapen loop ik nu met hem buiten.
En hij doet ook nog niks, een heel klein plasje was alles wat eruit komt.
Ik heb hem na laten kijken door de DA , zelfs bloed af laten nemen om te zien of er iets mis was. Gewoon compleet een gezonde hond.
Best frustrerend om telkens om zulke tijdstippen eruit te moeten. Nu was het 6 uur, soms ook gerust 5 uur of half 6.