Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Nieuwe schoenen, een ochtend aan en nu al blaren. En dan ben ik alleen naar de tram en van de tram naar kantoor gelopen, dus hooguit een kwartier in totaal
wyoming schreef:Dat de medicijnen voor mijn zoon nog steeds niet gebracht zijn. Zouden gisteren komen, maar kwamen niet. Vanochtend gebeld (om 8.00 uur meteen, want vanochtend de laatste gegeven) en blijkt er een leveringsprobleem te zijn maar ze zou het via een andere apotheek regelen en zsm laten bezorgen. Maar ze zijn er nog steeds niet en om 15.00 uur moet hij eigenlijk weer die pil krijgen.
tirzasarah10 schreef:wyoming schreef:Dat de medicijnen voor mijn zoon nog steeds niet gebracht zijn. Zouden gisteren komen, maar kwamen niet. Vanochtend gebeld (om 8.00 uur meteen, want vanochtend de laatste gegeven) en blijkt er een leveringsprobleem te zijn maar ze zou het via een andere apotheek regelen en zsm laten bezorgen. Maar ze zijn er nog steeds niet en om 15.00 uur moet hij eigenlijk weer die pil krijgen.
Ik zou zelf andere apotheken in de buurt benaderen en het gaan ophalen. Dan weet je het zeker.
Steeph schreef:[***] schreef:Practicum gehad op school. Vandaag mail van de docent dat we haar geen vragen hoeven te stellen over de resultaten van het practicum, want zij kent dit apparaat niet en weet ook niet hoe ze de resultaten moet lezen.
Erg leerzaam zo....
Wat voor een apparaat is het?
Bnet schreef:En is er geen manier om daar nog achter te komen? Staan jullie vials niet meer in het apparaat? Niet toevallig iemand een foto gemaakt van hoe de vials erin gezet zijn?
[***] schreef:Bnet schreef:En is er geen manier om daar nog achter te komen? Staan jullie vials niet meer in het apparaat? Niet toevallig iemand een foto gemaakt van hoe de vials erin gezet zijn?
Nee, we hebben ze er niet zelf in mogen zetten omdat de groep te groot wasde rest heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem dus er zal vast nog een mail gestuurd worden wat we moeten doen, en anders pakken we denk ik maar een willekeurige
poes schreef:Dat 1 of ander stom wijf of heel wanhopig iemand bij een k utbedrijf gewoon dagelijks meerdere keren belt. Ik sta in het bel me niet register. Ik neem niet op, doe onaardig of neem op en leg telefoon weg.
Echt waar: als jij leila bent: ik hoop dat er een legoblokje aan de onderkant van je voet groeit.
Hoe kunnen mensen zo vreselijk gewetenloos of wanhopig zijn dat ze dit als werk doen. Bah.
Nummer geblokkeerd want ik had wel genoeg lol gehad ermee.