Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 10:08

Nieuwe schoenen, een ochtend aan en nu al blaren. En dan ben ik alleen naar de tram en van de tram naar kantoor gelopen, dus hooguit een kwartier in totaal -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 10:13

Mw niest in d'r hand, kijkt er naar en likt het weer af... Waarom moest ik dat zien >;) :r

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 10:20

Escamilla schreef:
In de efteling en nu al 20min alleen aan het wachten tot de rest er is. We zouden er allemaal rond kwart voor zijn en nu sta ik hier dus in m'n eentje

Ik was al lang naar binnen gegaan en ergens op geweest. Zo zonde van je geld dit.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 10:32

fjordjes schreef:
Mw niest in d'r hand, kijkt er naar en likt het weer af... Waarom moest ik dat zien >;) :r

Whahahaha gatver :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 10:47

Foaly schreef:
Nieuwe schoenen, een ochtend aan en nu al blaren. En dan ben ik alleen naar de tram en van de tram naar kantoor gelopen, dus hooguit een kwartier in totaal -O-

Tip; ski sokken of andere dikke sokken vochtig maken met heet water, in de schoenen doen en dan vol stoppen met oude kranten. Nachtje laten staan en dan dragen. Je nieuwe schoenen gaan dan sneller aan jou voeten staan!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 12:00

maagzuur en misselijkheid :(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 12:01

De bult strijk, ik hik er al 3 dagen tegenaan.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 12:35

Dat de medicijnen voor mijn zoon nog steeds niet gebracht zijn. Zouden gisteren komen, maar kwamen niet. Vanochtend gebeld (om 8.00 uur meteen, want vanochtend de laatste gegeven) en blijkt er een leveringsprobleem te zijn maar ze zou het via een andere apotheek regelen en zsm laten bezorgen. Maar ze zijn er nog steeds niet en om 15.00 uur moet hij eigenlijk weer die pil krijgen.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 12:43

wyoming schreef:
Dat de medicijnen voor mijn zoon nog steeds niet gebracht zijn. Zouden gisteren komen, maar kwamen niet. Vanochtend gebeld (om 8.00 uur meteen, want vanochtend de laatste gegeven) en blijkt er een leveringsprobleem te zijn maar ze zou het via een andere apotheek regelen en zsm laten bezorgen. Maar ze zijn er nog steeds niet en om 15.00 uur moet hij eigenlijk weer die pil krijgen.

Ik zou zelf andere apotheken in de buurt benaderen en het gaan ophalen. Dan weet je het zeker.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 12:44

Dierenarts die er nog steeds niet is terwijl ze 's ochtends zouden komen voor de enting, dat kwam perfect uit ivm thuiswerken en lege agenda. Vanmiddag ben ik wat beperkter in mijn tijd dus dat gaat lastig worden :(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 12:53

NS _-:( , sluit de deuren opeens van de treinstel, moet ik dus in de andere gaan maar die zit vol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 12:59

Practicum gehad op school. Vandaag mail van de docent dat we haar geen vragen hoeven te stellen over de resultaten van het practicum, want zij kent dit apparaat niet en weet ook niet hoe ze de resultaten moet lezen.
Erg leerzaam zo....

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 13:07

tirzasarah10 schreef:
wyoming schreef:

Ik zou zelf andere apotheken in de buurt benaderen en het gaan ophalen. Dan weet je het zeker.

Dat is helaas niet mogelijk

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 13:15

[***] schreef:
Practicum gehad op school. Vandaag mail van de docent dat we haar geen vragen hoeven te stellen over de resultaten van het practicum, want zij kent dit apparaat niet en weet ook niet hoe ze de resultaten moet lezen.
Erg leerzaam zo....

Wat voor een apparaat is het?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-21 13:27

Vriend die de was heel lief opruimt maar niks goed legt/hangt waardoor de helft van de was binnenstebuiten in de kast ligt/hangt. Zo kan ik ook wel snel de was opruimen ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 13:59

Steeph schreef:
[***] schreef:
Erg leerzaam zo....

Wat voor een apparaat is het?

HPLC, en blijkbaar hadden we het nummer op moeten schrijven waar onze vials stonden in plaats van onze initialen op de vial (wat we hebben gedaan omdat de docent dat zei) dus geen flauw idee welk resultaat van mijn groepje is :+

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 15:13

En is er geen manier om daar nog achter te komen? Staan jullie vials niet meer in het apparaat? Niet toevallig iemand een foto gemaakt van hoe de vials erin gezet zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 15:27

Bnet schreef:
En is er geen manier om daar nog achter te komen? Staan jullie vials niet meer in het apparaat? Niet toevallig iemand een foto gemaakt van hoe de vials erin gezet zijn?

Nee, we hebben ze er niet zelf in mogen zetten omdat de groep te groot was :( de rest heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem dus er zal vast nog een mail gestuurd worden wat we moeten doen, en anders pakken we denk ik maar een willekeurige %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:06

Dat ik de dop van mijn tank kwijt ben geraakt en daar dus al best lang zonder mee rij. Ik doe het klepje open en had even een dikke error :')

Gelukkig kan de benzine er niet uit dat had ik dan wel moeten zien de afgelopen twee weken.

Nou ja ik ben niets voor niets blond

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:09

Rij je ff langs een sloper en dan heb je er voor een paar euro weer 1 :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:19

[***] schreef:
Bnet schreef:

Nee, we hebben ze er niet zelf in mogen zetten omdat de groep te groot was :( de rest heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem dus er zal vast nog een mail gestuurd worden wat we moeten doen, en anders pakken we denk ik maar een willekeurige %)

Stond er op de vails niet ook nog een nummer. De gene die de monsters erin gezet heeft, heeft toch moeten aangeven welk welke monster is?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:33

Dat 1 of ander stom wijf of heel wanhopig iemand bij een k utbedrijf gewoon dagelijks meerdere keren belt. Ik sta in het bel me niet register. Ik neem niet op, doe onaardig of neem op en leg telefoon weg.

Echt waar: als jij leila bent: ik hoop dat er een legoblokje aan de onderkant van je voet groeit.

Hoe kunnen mensen zo vreselijk gewetenloos of wanhopig zijn dat ze dit als werk doen. Bah.

Nummer geblokkeerd want ik had wel genoeg lol gehad ermee.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:40

poes schreef:
Dat 1 of ander stom wijf of heel wanhopig iemand bij een k utbedrijf gewoon dagelijks meerdere keren belt. Ik sta in het bel me niet register. Ik neem niet op, doe onaardig of neem op en leg telefoon weg.

Echt waar: als jij leila bent: ik hoop dat er een legoblokje aan de onderkant van je voet groeit.

Hoe kunnen mensen zo vreselijk gewetenloos of wanhopig zijn dat ze dit als werk doen. Bah.

Nummer geblokkeerd want ik had wel genoeg lol gehad ermee.

Bel me niet register bestaat niet meer.
Ik heb er ook last van en blokkeer elke nummer daarvan :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:45

In België wel nog. Stomme trut zei ook: nee daar kunt u niet op staan want dan zou ik je niet kunnen bellen.

Echt heel naar.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:46

Ik had gister middag een erg wonderlijk gesprek daarmee. Werd gebeld door een nummer uit almere. Energie collectief? Of zoiets. Ik neem op met mijn achternaam. Meisje/dame vraagt of ze spreekt met familie Lenferink. Mijn antwoord nee dat heb je gehoord en ik heb geen zin in verkooppraatjes.

Haar antwoord maar het is geen verkooppraatje ik bel omdat jij >;) een contract met ons hebt. (Ik dacht je weet niet eens met wie je spreekt dus nee dat kun je niet eens weten of ik een contract heb met jullie of niet)

Mijn antwoord, nee dat heb ik zeker weten niet. :n Zegt ze doodleuk ja dat heb je >;) wel. 8)7 _-:(

Echt de brutaliteit. Ik heb gemeld dat ik niet gebeld wenst te worden en de hoorn erop gekwakt. Echt zo razend brutaal. -:(-