Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ja, ik heb afgelopen zomer die van mijn moeder geërfd. Ik heb echt geen tijd voor kneden, rijzen enz en heb ook geen goede oven. Het is een hele simpele, maar vind het ideaal. Had hiervoor nog nooit brood gebakken, en nu met enige regelmaat.Dat ik een broodbakmachine wil maar bang ben dat het voor 1 keer is![]()
Gebruiken jullie er een?
Mkango schreef:Dat ik net door dit butweer naar de AH ben gelopen omdat ik echt onwijs veel trek had in een Breaker, die Breaker had gekocht (voor het eerst in jaren, want ik vind ze veel te duur), op de terugweg een dakloze man tegenkwam die om geld vroeg, maar ik alleen nog maar een pinpas heb en hem dus mijn Breaker heb gegeven. Dus nu heb ik nog steeds trek in een Breaker, maar geen Breaker meer.Tot overmaat van ramp werd ik onderweg ongesteld.
MarcoBorsato schreef:Mkango schreef:Dat ik net door dit butweer naar de AH ben gelopen omdat ik echt onwijs veel trek had in een Breaker, die Breaker had gekocht (voor het eerst in jaren, want ik vind ze veel te duur), op de terugweg een dakloze man tegenkwam die om geld vroeg, maar ik alleen nog maar een pinpas heb en hem dus mijn Breaker heb gegeven. Dus nu heb ik nog steeds trek in een Breaker, maar geen Breaker meer.Tot overmaat van ramp werd ik onderweg ongesteld.
Wat een Niobe actie
Kookaburra schreef:Ik kan je van de breaker afpraten als je wilt?
Niobe schreef:Zoiets zou ik ook kunnen doen idd.Ik ook
Ik heb wel een keer 20 euro gegeven omdat ik verder niks had
Jessica_1998 schreef:Het feit dat ik gister ongesteld ben geworden, gisteravond al vreselijke buikpijn had & vanavond weer vreselijke buikpijn....