Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:friezenfan2 schreef:Van de week op fb iemand op snooze gezet.
Als ik dan op fb kijk dan wil ik niet allemaal berichtjes lezen dat corona onzin is.
Wie weet ontvriend ik die persoon wel na deze snooze periode.
Ik heb er al een aantal ontvolgd/ontvriend die corona onzin vonden, verkondigden dat je verplicht moet worden gevaccineerd wilde je dingen doen... Heerlijk rustig hoor
Jessix schreef:Ik ook niet! Tijd geleden al heel selectief geweest in wat ik wel of niet wil zien daar. Nu zie ik weer leuke paardenpagina's en andere dingen waarin ik geïnteresseerd ben op FB.
lenaa_tje schreef:@coby het is dan toch aan school om stagiaires spullen uit te lenen. Dat is hier ook niet normaal bij 1,2,3e jaars stagiaires maar dat is wel wat nu gedaan wordt. Spullen delen gaat gewoon niet. Ik vind begeleiden verder best te doen op 1,5 meter afstand. Observeren zit ik voor in de klas ipv. Achterin. Of buiten de klas, deur is open en we hebben overal ramen (of nou ja dat is het streven)
Coby schreef:lenaa_tje schreef:@coby het is dan toch aan school om stagiaires spullen uit te lenen. Dat is hier ook niet normaal bij 1,2,3e jaars stagiaires maar dat is wel wat nu gedaan wordt. Spullen delen gaat gewoon niet. Ik vind begeleiden verder best te doen op 1,5 meter afstand. Observeren zit ik voor in de klas ipv. Achterin. Of buiten de klas, deur is open en we hebben overal ramen (of nou ja dat is het streven)
Mijn stagiaire moet gebruik maken van mijn iPad om les te kunnen geven met digibord. Evenals de muziekdocent die mijn iPad nodig heeft.
Ninette schreef:Veel mensen zeggen dat het aantal besmettingen niet belangrijk is...niet iedereen wordt ziek. Maar het gaat er dan toch juist om dat die besmette het door kan geven aan bijvoorbeeld iemand die er wel ziek van wordt en in ziekenhuis terecht komt. Ik zie het zo een besmette is 1 risico dus het aantal risico's stijgt met de dag. Er zijn vandaag dus bijna 6000 risico's bijgekomen.
lenaa_tje schreef:Coby schreef:lenaa_tje schreef:@coby het is dan toch aan school om stagiaires spullen uit te lenen. Dat is hier ook niet normaal bij 1,2,3e jaars stagiaires maar dat is wel wat nu gedaan wordt. Spullen delen gaat gewoon niet. Ik vind begeleiden verder best te doen op 1,5 meter afstand. Observeren zit ik voor in de klas ipv. Achterin. Of buiten de klas, deur is open en we hebben overal ramen (of nou ja dat is het streven)
Mijn stagiaire moet gebruik maken van mijn iPad om les te kunnen geven met digibord. Evenals de muziekdocent die mijn iPad nodig heeft.
Maar kan dat niet anders? Dat moet toch gekoppeld kunnen worden aan meerdere programma’s.
Wij wisselen toch ook van lokaal met onze iPads.
Stagiaires is altijd meer gedoe omdat er dan van alles aangemaakt moet. Vind ik wel noodzakelijk in Corona tijd.
opisop_shop schreef:[ [url=m/Epyub4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5sl8hk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze wordt in mijn FB kring getoond, gedeeld, geliked en beaamd.
Vind het een nettere verwoording dan de originele # maar ze volgen nog steeds de regels niet goed natuurlijk.
Kan me echter wel voorstellen dat mensen dit volgen.
*Even edit gedaan ivm getoonde naam op de foto's
tienus63 schreef:Kennen jullie deze overzichtskaart al?
Deze laat de ontwikkeling van het aantal besmettingen over de afgelopen 7 dagen zien.
https://www.coronalocatie.nl/#%7B%22zoo ... 22:true%7D
Coby schreef:lenaa_tje schreef:@coby het is dan toch aan school om stagiaires spullen uit te lenen. Dat is hier ook niet normaal bij 1,2,3e jaars stagiaires maar dat is wel wat nu gedaan wordt. Spullen delen gaat gewoon niet. Ik vind begeleiden verder best te doen op 1,5 meter afstand. Observeren zit ik voor in de klas ipv. Achterin. Of buiten de klas, deur is open en we hebben overal ramen (of nou ja dat is het streven)