Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:56

casperzazoe schreef:
Zondag jarig, plannen zijn allang gewijzigd natuurlijk. Als het goed is komen er 2 vriendinnen maar weet eigenlijk nu al dat eentje verwacht dat ik haar kom ophalen met de auto terwijl het 7km fietsen is. Zie het wel gebeuren dat ze niet komt omdat het te ver is of "te warm" (ja nu kan ze dat smoesje gebruiken ipv "te koud")

Waarom laat je überhaupt mensen op niet-noodzakelijk bezoek komen? In de auto ga je die >1,5m sowieso niet kunnen waarmaken, dus die optie valt bij voorbaat af.

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:00

Krijg inderdaad het idee dat Casperzazoe de laatste 2 weken niet naar het nieuws heeft gekeken. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:25

Dat ik de universiteit heel erg mis. Stom he want er zijn ergere dingen. Maar was daar echt thuis.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:31

MarlindeRooz schreef:
Dat ik de universiteit heel erg mis. Stom he want er zijn ergere dingen. Maar was daar echt thuis.

Ik mis mijn werk ook, nooit gedacht. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:33

Ik mis mijn school ook. Opeens hebben we veel meer schoolwerk dan dat we hadden. -O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:37

Ik mis werk ook, kijk echt uit naar de dag dat we weer wat mogen gaan doen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:01

Nayomie schreef:
Ik mis mijn school ook. Opeens hebben we veel meer schoolwerk dan dat we hadden. -O-

Dit! Kom om in het schoolwerk, normaal hebben we nooit zo veel :(

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:03

idem! maak het alleen niet :+

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:06

Ik mag volgende week eindelijk weer een dagje werken, heerlijk om legaal met de trein te mogen gaan en een andere omgeving hebben :)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:13

MarlindeRooz schreef:

Dit! Vooral ook de sociale contacten en gewoon de sfeer die op de universiteit hangt. -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:24

MarJon schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dit! Vooral ook de sociale contacten en gewoon de sfeer die op de universiteit hangt. -O-

Same! Ik zit alleen dan niet op de uni :+. Maar ik mis school (de structuur, de mensen, leuke docenten, de lessen/lesstof die online niet echt tot z'n recht komt...) wel echt vet erg.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:44

Je mag bijna nergens meer contant betalen ivm hygiëne, maar ze pakt wel mijn ID kaart vast voor een pakje sigaretten. Kan je net zo goed ook contant betalen. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:47

Love_Laugh schreef:
Je mag bijna nergens meer contant betalen ivm hygiëne, maar ze pakt wel mijn ID kaart vast voor een pakje sigaretten. Kan je net zo goed ook contant betalen. :')

Met boodschappen toch ook. Komt op t zelfde neer :P.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:47

Love_Laugh schreef:

Hier maken ze alle winkelwagens schoon met hetzelfde doekje. At least they tried.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:55

Dat ik met de fiets netjes 1,5 meter afstand hielp op mijn voorganger, bij het stoplicht. Waardoor er vervolgens iemand tussen mij en de voorganger gaat staan met de fiets. :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:57

Aan mijn moeder -O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:58

Mijn hond weer last heeft van zijn anaalklieren, dus die maar even leeg gemaakt. Maar nu hij dus constant zijn kont helemaal kaal wil likken loopt meneer er nu maar zo bij:

Afbeelding

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:32

Aan dat ik even heel erg verdrietig ben op dit moment... Oma (94) is maar alleen, als mijn oom langs gaat (hij is de enige die daar nog komt, om ervoor te zorgen dat ze eet) dan ontsmet hij direct alle deurklinken en andere contactpunten in huis (vanwege thuiszorg), maar hij kan haar geen knuffel geven, omdat hij afstand moet houden. Als hij door omstandigheden toch in de buurt moet komen, trekt hij een pak, brilletje en mondkapje aan...

En dat terwijl juist zij zo’n behoefte heeft aan het lichamelijk contact van een knuffel of een kus...

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:38

AmyII schreef:
Aan dat ik even heel erg verdrietig ben op dit moment... Oma (94) is maar alleen, als mijn oom langs gaat (hij is de enige die daar nog komt, om ervoor te zorgen dat ze eet) dan ontsmet hij direct alle deurklinken en andere contactpunten in huis (vanwege thuiszorg), maar hij kan haar geen knuffel geven, omdat hij afstand moet houden. Als hij door omstandigheden toch in de buurt moet komen, trekt hij een pak, brilletje en mondkapje aan...

En dat terwijl juist zij zo’n behoefte heeft aan het lichamelijk contact van een knuffel of een kus...

Oh wat sneu zeg... mijn hart breekt voor al die oudjes.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:47

Princess_ schreef:
AmyII schreef:

Oh wat sneu zeg... mijn hart breekt voor al die oudjes.

Dat dus.. mijn oma is echt niet de enige zeg maar...

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:09

Dat mijn paard naast een peesblessure nu ook nog een breuk in zijn knie heeft. Arm ding ;(

En ondanks het dit voor hem het ergste is..
De stress die erbij komt, naast de stress van het Corona gebeuren op werk en een 3-jarige thuis die niets snapt hiervan en compleet op tilt slaat om het minste of geringste.. pfft

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:18

AmyII schreef:

hier hetzelfde, oma van 94 zit dan wel in een revalidatiecentrum, maar in isolatie op haar kamer, in de zorginstelling zijn namelijk meerdere coronagevallen. Ze heeft ook niet echt een telefoon op haar kamer (ja een mobieltje, maar ze weet niet hoe die werkt) dus bellen kunnen we ook niet echt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:36

__Sannne schreef:
Love_Laugh schreef:

Hier maken ze alle winkelwagens schoon met hetzelfde doekje. At least they tried.

Ja hier ook, hadden we het gisteren thuis nog over. Achjah, ze doen in ieder geval iets.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:42

Ik stel zonet een vraag i.v.m. een afgelaste reis op een bepaald forum.
Ontvang ik een pb van één of andere klojo dat ik dan maar zelfmoord moet plegen omdat ik een som geld kwijt ben.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:56

VickyS schreef:
Ik stel zonet een vraag i.v.m. een afgelaste reis op een bepaald forum.
Ontvang ik een pb van één of andere klojo dat ik dan maar zelfmoord moet plegen omdat ik een som geld kwijt ben.

Wow wat laag van die persoon