Ja ik kijk Ryan ook altijd. Wat een rotgebied om te chasen, al die bomen. Brrr.
Mo_86
Geplaatst: 29-12-24 01:50
Tornado warning voor Rolling Fork nu . Niet weer…
En ondertussen lijkt het hier in Nederland ook onstuimig te worden, vooral in de nacht van 1 op 2 januari wordt het feest. Ik ben met de (eigen) boot op Terschelling en we houden hier in de haven nauwlettend de modellen in de gaten. Zo geen trek in nu!
Ja ik dacht ook al, niet weer in Rolling fork he. Wel een van de leukste namen voor een dorp vind ik haha.
Verder bleef het volgend mij nog wel rustig toch? Ik heb om half 2 nog even gekeken, toen was er een QLCS ofwel een grote lijn van aan elkaar gesloten supercells bij Jackson. En daar zat ook nog een prefrontale supercell voor, dat zijn vaak hele gemene supercells. Maar ik heb niet gehoord dat er nog hele bijzondere dingen gebeurd zijn.
Ja het kan idd hier ook gaan spoken. Ik ben benieuwd.
Hier net een pittig buitje gehad. Hoor het nog rommelen. Het rommelde aan één stuk door. Geen hagel gezien. Caravan staat bij huis, dus hoef ook geen hagel. Dochter was wel even wakker geworden.
Hier in raalte is het tussen 00:45 en 01:30 ook even goed los gegaan. Veel onweer wat ook dichtbij was, flits en gelijk klap. Lang gerommel achter elkaar en regen en hagel
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 01-06-25 08:13
Afgelopen nacht noord oost Drenthe was wat pittig. Daar sta je dan op een opgeheven camperplaats waar je mag overnachten. Schitterend in een stuk bos in de natuur. Met tegen noodweer aan
Er liggen wel wat takken rondom maar niet zo dramatisch gelukkig vannacht vonden we het wel even spannend