Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VenoSnorlax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 13:38

Geen communicatie, nergens feedback, mensen die als ik een bericht stuur die gecontroleerd MOET worden na 10 min pas reageren. En mij er uit gooien wegens niet genoeg productiviteit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 13:56

Als vervolg op mijn berichtje van gisteren dat ik vandaag doodleuk mails krijg dat ik ingeroosterd ben voor volgende week. Terwijl ik nog niemand gesproken heb, geen contract heb gezien niks.
Heb dus maar weer zelf gebeld en aangegeven dat ik not amused ben over de gang van zaken en niet meer geïnteresseerd ben in de vacature gezien afspraken en beloftes nog niet 1 keer nagekomen zijn en ik gisteren had moeten beginnen maar gewoon niks hoor en continu ze zelf moet bellen ipv dat er maar iets van hun kant komt.
Nou er kon nog geen excuses vanaf, moooi daaag. Zijn wel leukere banen te vinden.. :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:06

Dat mijn nieuwe telefoon een spatie wil plaatsen voor een . ? of !.
Jemig ding, doe niet, daar gaat mijn reputatie. :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:09

Annet_Dottie schreef:
Als vervolg op mijn berichtje van gisteren dat ik vandaag doodleuk mails krijg dat ik ingeroosterd ben voor volgende week. Terwijl ik nog niemand gesproken heb, geen contract heb gezien niks.
Heb dus maar weer zelf gebeld en aangegeven dat ik not amused ben over de gang van zaken en niet meer geïnteresseerd ben in de vacature gezien afspraken en beloftes nog niet 1 keer nagekomen zijn en ik gisteren had moeten beginnen maar gewoon niks hoor en continu ze zelf moet bellen ipv dat er maar iets van hun kant komt.
Nou er kon nog geen excuses vanaf, moooi daaag. Zijn wel leukere banen te vinden.. :O

Oef wat slordig... Wil je nu niet horen waarschijnlijk, maar ik denk dat je bij een ander bedrijf veel beter af bent als ze je hier niet eens fatsoenlijk kunnen begeleiden naar je eerste dag toe. Is geen rocket science :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:12

Castilja schreef:
Annet_Dottie schreef:

Oef wat slordig... Wil je nu niet horen waarschijnlijk, maar ik denk dat je bij een ander bedrijf veel beter af bent als ze je hier niet eens fatsoenlijk kunnen begeleiden naar je eerste dag toe. Is geen rocket science :+

Wil het wel horen hoor denk er net zo over namelijk haha :D ik voel me inmiddels meer een callcenter medewerker gezien hoe vaak ik wel niet achter hun aan heb gebeld, graag of niet. M'n vader was nog op de koffie hier en begon al wacht maar af misschien hebben ze een goed excuus dit dat, ik zo nou nee bedankt. We zijn 1,5 maand verder en ik sta nog met lege handen, letterlijk en figuurlijk. Zijn vast leukere werkgevers inderdaad :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:16

Aan die idiote leidinggevende die meent grapjes te kunnen maken over of ik wel of geen pijn heb. Iedere keer nul begrip tonen en het uiterste van me willen vragen omdat ie dondersgoed weet dat ik het toch wel geef, nou niet meer!

Ik werk nu 50%, heb daar voor gekozen omdat het vakantie is en ik echt rustiger aan moest doen - maar ze ook niet volledig in de steek wilde laten. Vervolgens leg ik er bij uit dat ik liever in de ochtend begin tot smiddags want dan loopt de pijn op ipv direct met veel pijn beginnen. Ja dat is dan wel goed maar dan en dan moet je smiddags staan. Eén dag ben ik mee akkoord gegaan en uitgelegd om te zien of dat het lukt.

Vandaag werkte ik dus gewoon tot 13u. Vervolgens komt er een lading grote dozen binnen waar manden in zitten. Leidinggevende loopt 'verhit' langs, 'Ja uh, kan je niet gewoon blijven?' en gaat weer verder, waarop ik wel terugkaatste; Nee, gewoon nee.

Vervolgens kom ik beneden en geeft ie aan dat het 'een grappie was'. Ik zeg een soort van 'jaja', als in het wegwuiven want ik was al een brok in mijn keel aan het wegslikken. Vervolgens leg ik uit wat ik allemaal al heb afgemaakt zodat ie daar niet meer over hoef na te denken en ik wens hem een fijne dag. 'Ja uh, hoe laat was je er morgen nou?', 'Nou de afspraak was toch 12u?', 'Ja en dan kan je door tot 17u heh?', 'Nee, 4 uurtjes was de afspraak' (dat is 50% van een dag), 'Ooh .. oh oké'. En toen ben ik maar gewoon weggegaan en huilend naar huis gelopen.

Wáárom moet het altijd allemaal zo onmogelijk gaan als ik een keer iets heb. Ik loop al een half jaar op mijn tenen, aan alle kanten wordt er aan me getrokken en krijg ik negativiteit. Alle leuke dingen zoals paardrijden en bijvoorbeeld sporten met de honden of andere dingen kan ik niet meer doen en de pijnstilling geeft juist alleen maar meer pijnklachten waardoor ik er mee ga stoppen, want het is het niet waard. (heel mijn tandvlees is gevoelig, gigantische buikkrampen).

Ik word er zó zó zó moe van … -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:21

Anoniem schreef:

Finally!!! Kan ik jou verbeteren }>

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:26

Anoniem schreef:

Staat hij op Vlaams toevallig?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:27

Als ik jou was, zou ik gewoon helemaal de ziektewet in gaan. 50% is leuk geprobeerd, en je inzet siert je, maar werkt zo te lezen totaal niet en helpt je alleen maar verder de (mentale) kreukels in :(:)
Laatst bijgewerkt door Foaly op 23-08-19 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:28

xDenies schreef:
Aan die idiote leidinggevende die meent grapjes te kunnen maken over of ik wel of geen pijn heb. Iedere keer nul begrip tonen en het uiterste van me willen vragen omdat ie dondersgoed weet dat ik het toch wel geef, nou niet meer!

Ik werk nu 50%, heb daar voor gekozen omdat het vakantie is en ik echt rustiger aan moest doen - maar ze ook niet volledig in de steek wilde laten. Vervolgens leg ik er bij uit dat ik liever in de ochtend begin tot smiddags want dan loopt de pijn op ipv direct met veel pijn beginnen. Ja dat is dan wel goed maar dan en dan moet je smiddags staan. Eén dag ben ik mee akkoord gegaan en uitgelegd om te zien of dat het lukt.

Vandaag werkte ik dus gewoon tot 13u. Vervolgens komt er een lading grote dozen binnen waar manden in zitten. Leidinggevende loopt 'verhit' langs, 'Ja uh, kan je niet gewoon blijven?' en gaat weer verder, waarop ik wel terugkaatste; Nee, gewoon nee.

Vervolgens kom ik beneden en geeft ie aan dat het 'een grappie was'. Ik zeg een soort van 'jaja', als in het wegwuiven want ik was al een brok in mijn keel aan het wegslikken. Vervolgens leg ik uit wat ik allemaal al heb afgemaakt zodat ie daar niet meer over hoef na te denken en ik wens hem een fijne dag. 'Ja uh, hoe laat was je er morgen nou?', 'Nou de afspraak was toch 12u?', 'Ja en dan kan je door tot 17u heh?', 'Nee, 4 uurtjes was de afspraak' (dat is 50% van een dag), 'Ooh .. oh oké'. En toen ben ik maar gewoon weggegaan en huilend naar huis gelopen.

Wáárom moet het altijd allemaal zo onmogelijk gaan als ik een keer iets heb. Ik loop al een half jaar op mijn tenen, aan alle kanten wordt er aan me getrokken en krijg ik negativiteit. Alle leuke dingen zoals paardrijden en bijvoorbeeld sporten met de honden of andere dingen kan ik niet meer doen en de pijnstilling geeft juist alleen maar meer pijnklachten waardoor ik er mee ga stoppen, want het is het niet waard. (heel mijn tandvlees is gevoelig, gigantische buikkrampen).

Ik word er zó zó zó moe van … -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Oh meid, dit doet jou meer slecht dan goed. Kies nou toch alsjeblieft voor jezelf en je fysieke en mentale
gezondheid. Een ander doet het niet, JIJ moet het doen.

Lau schreef:
Anoniem schreef:

Finally!!! Kan ik jou verbeteren }>

F....Y..... :*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 14:28

Dat ik er net achter kom dat ik in principe geen herfstvakantie heb op mijn opleiding en niemand mij nog een jaarrooster van mijn opleiding kan voorleggen dus weet nu nog niks.. studentinformatiebalie kon me niet helpen en het onderwijsbureau van mijn afdeling ook niet, dus nu moet ik maandag wachten tot ik een studieadviseur kan aanspreken. Het is te hopen dat het geen tentamenweek is want ik ga op vliegvakantie en ik kan letterlijk niks annuleren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:35

Je kunt letterlijk alles annuleren hoor, het kost je alleen geld.
Je gebruikt het woord letterlijk letterlijk verkeerd. :D

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:42

Aan mijn vriend. :')
Hij is voor zijn werk veel weg en ik doe het reilen en zeilen thuis.

Hij werkt vandaag een dagje thuis en begon over het avondeten. Ik gaf aan dat ik toch nog boodschappen moet doen. Vroeg hij wat ik nodig ben, dus ik noem het zo op en zitten veel aanbiedingen bij.
Zegt ie ineens: "Ook al is het in de aanbieding, dan hoef je het nog niet altijd te kopen".
Uhm, wat bedoel je? "Ja, want van product X hebben we nog 2 doosjes".
Maar dat product is wél wat meneer zelf veel eet en als die op zijn dus wel voor het volle pond weer aan wil gaan schaffen over 1- 2 weken. 8)7

En hij vergeet voor het gemak even dat hij iedere dag een aparte lunch haalt in de stad :$ en uitgebreid eten van zijn werk krijgt in de avond! >;)
En ik zit met de lunch heel simpel aan broodjes en eet 's avonds vaak alleen en iets simpels.

Ik vraag hem wat dan het probleem is (gooi ik teveel weg of spendeer ik teveel aan de boodschappen)? Zegt ie: "Als jij er geen probleem van maakt, is er geen probleem".
Wait whut? :o?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 14:44

Anoniem schreef:

Ja dat snap ik. Ik ben echt geen "literally" persoon maar ik ben even over de zeik :+

Kan de vlucht wel verplaatsen tegen kosten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:45

De term 'bonuskind'. Hetzelfde geldt voor 'bonuspapa', 'bonusmama', etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:51

xPabloBokt schreef:
Anoniem schreef:

Ja dat snap ik. Ik ben echt geen "literally" persoon maar ik ben even over de zeik :+

Kan de vlucht wel verplaatsen tegen kosten

;)

Al met al flink knullig van je opleiding.
Hopelijk loopt het los.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 15:21

Jolien87 schreef:

Dit dus. Daar bestaat toch al een goed Nederlands woord voor? Het is toch niet dat je er nu in deze benaming ineens korting op krijgt en een pluche hamsterknuffel erbij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 15:46

Bloemetje75 schreef:
Anoniem schreef:

Wacht wat? Vlaams? Sinds wanneer zetten wij Vlamingen een spatie voor een vraagteken? :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:09

oomens schreef:
Jolien87 schreef:

Dit dus. Daar bestaat toch al een goed Nederlands woord voor? Het is toch niet dat je er nu in deze benaming ineens korting op krijgt en een pluche hamsterknuffel erbij?

Hahahaha :))

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:09

Bloemetje75 schreef:
Anoniem schreef:

eh?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:22

DeMolenhoek schreef:
Bloemetje75 schreef:

Wacht wat? Vlaams? Sinds wanneer zetten wij Vlamingen een spatie voor een vraagteken? :')

Ik zie het heel regelmatig in teksten die door Vlamingen zijn geschreven . Ook in officieel cursusmateriaal. Toen ik voor een bedrijf werkte dat zowel in Nl als Be trainingen gaf, mocht ik het voor Nl aanpassen zodat de spaties weg waren en voor Be laten staan of juist invoeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:24

Ik kan niets geks vinden en ook niets anders instellen. Talen NL en EN.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:24

Aan mezelf.
Moest net een afspraak maken met de bedrijfsmaatschappelijk werker omdat ik overspannen ben.
Had vandaag toevallig een redelijke dag dus nam de telefoon best 'vrolijk' op...
Hoop niet dat hij me nu niet meer serieus neemt... Stomme ik.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:54

Bloemetje75 schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ik zie het heel regelmatig in teksten die door Vlamingen zijn geschreven . Ook in officieel cursusmateriaal. Toen ik voor een bedrijf werkte dat zowel in Nl als Be trainingen gaf, mocht ik het voor Nl aanpassen zodat de spaties weg waren en voor Be laten staan of juist invoeren.

Echt nog nooit gezien... Het is zeker geen 'regel' in België.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:58

Aan een 18 jarige wijsneus in huis.