Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Als vervolg op mijn berichtje van gisteren dat ik vandaag doodleuk mails krijg dat ik ingeroosterd ben voor volgende week. Terwijl ik nog niemand gesproken heb, geen contract heb gezien niks.
Heb dus maar weer zelf gebeld en aangegeven dat ik not amused ben over de gang van zaken en niet meer geïnteresseerd ben in de vacature gezien afspraken en beloftes nog niet 1 keer nagekomen zijn en ik gisteren had moeten beginnen maar gewoon niks hoor en continu ze zelf moet bellen ipv dat er maar iets van hun kant komt.
Nou er kon nog geen excuses vanaf, moooi daaag. Zijn wel leukere banen te vinden..
Castilja schreef:Annet_Dottie schreef:Als vervolg op mijn berichtje van gisteren dat ik vandaag doodleuk mails krijg dat ik ingeroosterd ben voor volgende week. Terwijl ik nog niemand gesproken heb, geen contract heb gezien niks.
Heb dus maar weer zelf gebeld en aangegeven dat ik not amused ben over de gang van zaken en niet meer geïnteresseerd ben in de vacature gezien afspraken en beloftes nog niet 1 keer nagekomen zijn en ik gisteren had moeten beginnen maar gewoon niks hoor en continu ze zelf moet bellen ipv dat er maar iets van hun kant komt.
Nou er kon nog geen excuses vanaf, moooi daaag. Zijn wel leukere banen te vinden..
Oef wat slordig... Wil je nu niet horen waarschijnlijk, maar ik denk dat je bij een ander bedrijf veel beter af bent als ze je hier niet eens fatsoenlijk kunnen begeleiden naar je eerste dag toe. Is geen rocket science
xDenies schreef:Aan die idiote leidinggevende die meent grapjes te kunnen maken over of ik wel of geen pijn heb. Iedere keer nul begrip tonen en het uiterste van me willen vragen omdat ie dondersgoed weet dat ik het toch wel geef, nou niet meer!
Ik werk nu 50%, heb daar voor gekozen omdat het vakantie is en ik echt rustiger aan moest doen - maar ze ook niet volledig in de steek wilde laten. Vervolgens leg ik er bij uit dat ik liever in de ochtend begin tot smiddags want dan loopt de pijn op ipv direct met veel pijn beginnen. Ja dat is dan wel goed maar dan en dan moet je smiddags staan. Eén dag ben ik mee akkoord gegaan en uitgelegd om te zien of dat het lukt.
Vandaag werkte ik dus gewoon tot 13u. Vervolgens komt er een lading grote dozen binnen waar manden in zitten. Leidinggevende loopt 'verhit' langs, 'Ja uh, kan je niet gewoon blijven?' en gaat weer verder, waarop ik wel terugkaatste; Nee, gewoon nee.
Vervolgens kom ik beneden en geeft ie aan dat het 'een grappie was'. Ik zeg een soort van 'jaja', als in het wegwuiven want ik was al een brok in mijn keel aan het wegslikken. Vervolgens leg ik uit wat ik allemaal al heb afgemaakt zodat ie daar niet meer over hoef na te denken en ik wens hem een fijne dag. 'Ja uh, hoe laat was je er morgen nou?', 'Nou de afspraak was toch 12u?', 'Ja en dan kan je door tot 17u heh?', 'Nee, 4 uurtjes was de afspraak' (dat is 50% van een dag), 'Ooh .. oh oké'. En toen ben ik maar gewoon weggegaan en huilend naar huis gelopen.
Wáárom moet het altijd allemaal zo onmogelijk gaan als ik een keer iets heb. Ik loop al een half jaar op mijn tenen, aan alle kanten wordt er aan me getrokken en krijg ik negativiteit. Alle leuke dingen zoals paardrijden en bijvoorbeeld sporten met de honden of andere dingen kan ik niet meer doen en de pijnstilling geeft juist alleen maar meer pijnklachten waardoor ik er mee ga stoppen, want het is het niet waard. (heel mijn tandvlees is gevoelig, gigantische buikkrampen).
Ik word er zó zó zó moe van …![]()
![]()
![]()
![]()
Lau schreef:Anoniem schreef:Dat mijn nieuwe telefoon een spatie wil plaatsen voor een . ? of !.
Jemig ding, doe niet, daar gaat mijn reputatie.
Finally!!! Kan ik jou verbeteren
xPabloBokt schreef:Anoniem schreef:Je kunt letterlijk alles annuleren hoor, het kost je alleen geld.
Je gebruikt het woord letterlijk letterlijk verkeerd.
Ja dat snap ik. Ik ben echt geen "literally" persoon maar ik ben even over de zeik
Kan de vlucht wel verplaatsen tegen kosten
DeMolenhoek schreef:Bloemetje75 schreef:
Staat hij op Vlaams toevallig?
Wacht wat? Vlaams? Sinds wanneer zetten wij Vlamingen een spatie voor een vraagteken?
Bloemetje75 schreef:DeMolenhoek schreef:
Wacht wat? Vlaams? Sinds wanneer zetten wij Vlamingen een spatie voor een vraagteken?
Ik zie het heel regelmatig in teksten die door Vlamingen zijn geschreven . Ook in officieel cursusmateriaal. Toen ik voor een bedrijf werkte dat zowel in Nl als Be trainingen gaf, mocht ik het voor Nl aanpassen zodat de spaties weg waren en voor Be laten staan of juist invoeren.