Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:21

:') :')

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:30

Ik wist het toen ik het typte :')

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:39

:')

Leuke setjes Danielle, Caro en Michelle!

Sokjes bij elkaar houden gaat hier tot op heden prima, maar doen ze inderdaad ook wel in een waszakje in de wasmachine. Dochter zat maandag op de opvang ook al lekker met blote voetjes buiten zag ik op de foto's, prima met lekker weer :j.

Hier vanochtend naar de Prénatal geweest, wilde even Munchkin bakjes halen. Uiteraard bleef er meer aan m'n handen plakken :Y). Een roze zomerjurkje met hartjes van Name it, 3 maillots (Sweet Petit, Tumble 'n Dry en Prénatal), wat sokjes en een dun slaapzakje want we hebben momenteel alleen winterslaapzakjes die nog passen.. Heb soms een genderneutrale smaak blijkbaar, zag dat zowel de sokjes (donkerblauw/grijs) als de slaapzak (mintgroen) als jongensartikelen op de bon stonden :P.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:49

M_i_R schreef:
Ik wist het toen ik het typte :')

Ik ben nochtans niet blond :o?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 16:14

Sloeg op PK :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 16:32

Afbeelding

Wij zijn blits in Hulk Hogan met bretels vandaag.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 17:02

Hahaha heerlijk fout

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 17:11

Ja echt zo :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:11

@jitske ik heb een munchkin beker. Ideaal

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:58

Nee ik bedoel echt gewoon kousjes, dus sokken tot over de knieën. Ik weet niet wat jullie voor wasmachine hebben maar op inimini babysokjes na nog nooit dingen in verdwenen. En het merk heeft natuurlijk niks te maken met wel of niet verdwijnen, maar kousen zijn langer dus makkelijker samen te zoeken dan kleine sokjes. En voor onszelf hebben we gewoon heel veel precies dezelfde sokken zodat ze altijd bij elkaar passen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:05

Afbeelding

Misschien is dit nog een idee voor kids die geen groenten maar wel pannenkoeken lusten :+

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:11

Die kreeg ik ook net binnen.

Maar trap mijn peuter niet in........die ziet groen en ruikt en dan is het al duidelijk dat het geen fruit is.

Ik doe niet zoveel moeite ga ook niet iets anders koken of pureren, gewoon met de pot meeeten of niet.
Ooit komt het goed.

Rapley vind ik helemaal goor, gewoon met mes en vork eten..ipv dat graaien in eten......
voor de motoriek ook goed.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:21

Vooral met yoghurt en weet ik het wat.

Hier opzoek naar een nieuwe garderobe. Eva is officieel in maat 86.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:22

Die pannenkoeken heb ik ooit gemaakt, was toen wel een hit! Ik maak me er niet zo druk om hoe veel hij eet. Wij bepalen wat hij eet, hij bepaalt hoeveel. Hij mag wel altijd (kale) yoghurt.

Met mes en vork eten gaat hier nog niet zo soepel, maar hij doet z’n best. :+ Voeren is in ieder geval geen optie meer.

Vandaag nieuwe Bergsteins gehaald, gele. <3 En sandaaltjes van Develab, maat 24 alweer.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:23

Ik had ooit bedacht dat hij rapley kon eten maar met meneer zijn motoriek doen we dat maar niet. Zelf met lepel lukt nog niet eens. Broodje mag hij wel zelf en stukken fruit ook. Avondeten en yoghurt geef ik.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:23

Wij hebben haar nooit gevoerd, altijd zelfstandig laten eten en yoghurt en soep eet ze gewoon met een lepel hoor (omdat ze zelf ook wel door heeft dat dat makkelijker gaat niet omdat het moet)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:24

Rapley is toch alleen voor baby’s? Later gaan ze toch wel met mes en vork? Hier kwam dat met 2 jaar. Gaat nog niet heel soepel maar hij probeert het wel :+

Wij zijn wel begonnen met rapley. (Ook omdat ie gepureerd voer niet moet. Nog steeds niet trouwens)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:50

Oh Haha sorry Liti verkeerd ingevuld. Het formaat van de sok is hier niet bepalend voor het al dan niet kwijtraken.

Eten doen we wat werkt. Deels zelf, deels voeren en deels zelf aanklooien afhankelijk van hoeveel zin ik heb in de hele boel daarna opruimen en O douchen. Vanavond bij het avondeten vrat hij zo een zalmmoot op :wow: aardappels en broccoli erbij +:)+ geen peil op te trekken maar ik reken het goed :)F

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:53

[naam] mag bepaalde dingen niet zelf eten wegens alles in 1 keer in zijn mond proppen met alle gevolgen van dien.
Ook om de refen dat het anders te rap weg is en hij niet het gevoel heeft gehad dat hij iets heeft gegeten. Zoals bij banaan, geef ik met een vork in kleine stukjes want anders gaat die banaan in 1 keer gewoon naar binnen.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 19:54

Wij doen net hoe het uitkomt. Slechte eter hier ook dus alles wat ze binnenkrijgt is meegenomen. Wij gebruiken mouwtjesslabben van de Zeeman of IKEA. Die dingen zijn echt de beste uitvinding ooit, ze kan smeren wat ze wil daarmee.

We leren haar wel met de lepel en vork eten maar ze wil alles zelluf doen. Met nasi etc is dat dus echt een mega gesmeer. Zodra je haar wil voeren gaan haar lippen stijf op elkaar -O-

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:35

Eten hier is eigenlijk echt een feestje. Ze vindt super veel lekker. Heeft nog nooit koek, snoep of wat dan ook gehad. Nog nooit suiker. Of chips. Of ranja ofzo. Ze vindt alles wat we haar geven heerlijk en geniet heerlijk mee. Ze eet ook echt veel _O-

Ze mag met haar handen eten of met lepel of vork proberen. Maakt mij niet uit, als je maar lekker eet en geniet van je eten. Dat netjes eten leren we straks wel. :) Dat het een gesmeerd wordt als ze het zelf probeert maakt me ook niet uit. Dat maken we daarna wel weer schoon.

Heel soms wil ze iets ineens niet eten. Maken we geen strijd van. Dan niet.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:38

Nou dit. Hoe ze eet kan mij niet schelen. Als ze maar eet! Als je kind een poos vrijwel niet eet ben je overal blij mee! Ik pureer graag voor haar als ze dan wel eet!

Ze zal op haar 18e echt niet meer met haar handen in een restaurant eten.

Panty _O-

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:50

Idd IMJ. Met een smurf die onderin de curve hangt en afgelopen maanden doorlopend te weinig at door ziekte zijn wij weinig kritisch op het hoe en wat. Dus geen avondeten maar wel een boterham uit het knuistje? Prima. Geen water of thee maar wel vruchtensap? Prima. Geen groente willen eten maar wel een smoothie bij het avondeten? Ook prima.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 21:24

Dat was hier ook. Gewicht zat al onderin, lengte begon ook af te buigen.. dag principes!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 21:27

Hier mag hij een lepel of een vork. Maar die krijgt voorlopig echt geen mes hoor.
Mup mag met haar handjes eten of wij helpen even :)

Oooo jurkje word leuk :+: