Jeej... chaps en jodphurs poetsen Al lang niet gereden maar alles netjes maken om misschien een keer tussendoor een lesje te nemen... mag best en is nog leuk ook
Functioneringsgesprek was fijn, me zoals gewoonlijk weer voor niets druk lopen maken . Maar zolang we nog noodopvang bieden, ga ik 2 dag op de groep en 2 dagen thuis werken, omdat ik op dat laatste goed ga, vind het fijn. Ook ben ik aan het kijken voor ander werk, en als ik iets vind valt er in overleg te schuiven met mijn opzegtermijn, echt superfijn dit.
Een verdachte aangehouden! Als hij inderdaad schuldig is, dat hij voor heel lang achter de tralies mag verdwijnen. Zo dicht in de buurt en arm kind. Brr.
Na lang wachten en veel gedoe heb ik eindelijk mijn nieuwe laptop binnen en ik ben zo blij! M'n oude laptop liep om de haverklap vast en was voor school niet meer te doen, dus ben ontzettend blij!
omdat ik het vak gehaald heb waar ik zo veel stress om heb gehad Dacht dat ik het niet zou halen maar ik heb een 8.8 voor het groepsproduct en een 8 individueel.
Rawr
Geplaatst: 06-02-21 18:40
Mijn werkgever die beslist maandag dicht te blijven in verband met de weersverwachting waardoor ik t/m dinsdag weekend heb.