Hopelijk komt hij wel anders moet je weer een dagdeel thuis zitten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:LL, lange heerlijke nacht mee gehad. Eenmalig, dat wel.
Ga je wel met hem afspreken?
En volgens mij vinden veel meer jonge mannen wat oudere vrouwen leuk. Ze denken dan iets te kunnen leren vermoed ik. En vrouwen met wat ervaring durven ook beter te vertellen wat ze fijn vinden en hebben minder schaamte, ze zijn blijer met hun lijf. Geldt niet voor iedereen, dat weet ik.
Morgen lekker vrij! Kids naar school, ik ff mn paard trainen en boodschappen doen. Heerlijk zo'n vrijdag

Woont niet heel dichtbij, dus leek me wel veilig
Hij doet iig super lief, dus zoals het nu gaat is fijn

gewoon voor de fun of it.. maar het is inderdaad verder niet heel nuttig ofzo
Jibbel schreef:Daar heb ik geen tijd voor Cerbesteed ik mn tijd en energie liever aan dingen die me wel wat opleveren.
Klinkt goed al die dates! Maar je bent dus niet op zoek naar een relatie, maar gaat puur voor de seksdates? Of zoek je een vaste scharrel?
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik zoek, gewoon gezelligheid denk ik en leuke dingen, contact. Zo iets!
Ik zit een beetje in een lastige situatie en ik weet niet wat ik ermee aan moet. Maar ik gooi het liever niet openbaar
Inmiddels al wat pb's verstuurd. 
' en vervolgens een enorme lading bizar explicite foto's en filmpjes
En dan ook nog gewoon herkenbaar in beeld he, onvoorstelbaar. Daar werd ik al niet heel erg warm van, maar iemand die drugs gebruikt vind ik ook niet echt wat. Schijnbaar reageerde ik niet enthousiast genoeg want ik ben nu geblokkeerd
Blijft toch een bijzonder fenomeen, het sturen van zulke foto's.
Nee deze appte soms wat. Bleek ook wel de nodige issues te hebben
en die foto's... nooouuuuu. Ik heb al veel gezien maar dit?