Dat grijze broekje van z8 heb ik ook, heeft hij echt al lang aan! Vind het echt een fijn broekje
simongek
Geplaatst: 27-03-18 21:18
Leuke blouse. Broekje van z8 vind ik ook erg leuk.
Waterpokken is niet leuk.
Onze kids hebben ondank badjes, smeren etc toch littekens. Wat een hel was dat.
Cemlys
Geplaatst: 27-03-18 21:20
Hier is gister de salopette van little hedonist binnen gekregen. Ligt alleen nog bij mn ouders. Vandaag heeft ze nog een jurkje van petite loui gekregen. Staat erg leuk. Verder nog een paar leuke dingetjes gezien in de frugi collectie
Hier werden waterpokken altijd aangestipt met eosino vroeger. Droogde wat uit en daardoor wat minder jeuk dacht ik.
pmarena
Geplaatst: 28-03-18 13:23
Mag je het ook niet met korting kopen Lautje? Als het gedragen is dan kunnen ze het in principe toch niet meer voor volle mep verkopen en zijn ze er vaak liever maar meteen vanaf
Met 4 maanden is wel zonde inderdaad, dan is de kans groot dat ze nog een keer terugkomen
Ik had allerlei spulletjes in huis gehaald maar niks ervan gebruikt want meneer had er totaal geen last van en had misschien 20 pokjes op zijn hele lijf. Ik dacht eerst dat hij flink door muggen te grazen was genomen, maar de 3e dag werden het toch wel wat veel plekjes en met enige fantasie begon je toch wel een soort blaasje te zien Een week na de eerste rode bultjes zag je er eigenlijk al niks meer van
Meneer wilde geen brood of prakje eten, alleen maar groente en fruit en drinken. Geen koorts, gewoon lekker actief spelen. Die waterpokken waren echt een eitje. Zelf had ik er veel meer last van toen ik klein was, zat er helemaal onder en jeukte als een gek!
Die zachte jeans-achtige biker broekjes zijn wel geinig, zie je veel nu
Tot nu toe veel positieve verhalen van mensen die jong amper iets gehad hebben en daarna nooit weer. Ik hoop er maar op en anders hebben we gewoon pech, al schijnt het een tweede keer ook vaak een eitje te zijn.
Hier broekje van H&M ook binnen. Groene tuinbroek, heel leuk!
De mama is blij Eindelijk deze trui toch binnen. Gelukkig niet te dik van stof. Dus die kan ze altijd aan. Ik wil eigenlijk niet anders meer dan deze MR sweaters. Zit zo heerlijk.
Die idd! Heb ook her bijpassende shirt nog onderweg. En wat andere shirts heerlijk die shirts met 3/4 mouwen! Hij is best lang en dun en dan kan je evt ook nog een maatje kleiner, helemaal met die tuinbroekjes.
Ik blijf MR toch wat te druk vinden maar het zijn wel fijne stofjes.
Ik vind het ook te druk maar moet inderdaad zeggen dat het op aan foto's soms toch veel leuker staat dan zo En het scheelt ook hoe de print uitkomt vind ik. Op het truitje hierboven komt de print tenminste mooi uit
Ah die groene salopette is wel leuk ja, mooie kleur! Wel erg baby vind ik, dat is voor een 3 jarige niet leuk meer. Ze hebben best veel salopettes / tuinbroeken zie ik maar er zit gewoon niks leuks tussen voor een jongetje van 3, jammer hoor. Nouja we hebben er toch al zat liggen van BonPrix, dat blijven toch de leukste
ElizeVdS
Geplaatst: 28-03-18 21:02
Ik zie weer een heleboel leuks voorbij komen.
Mooi compliment Lautje
Beterschap aan de kleintjes met waterpokken!
Op jullie links ga ik niet klikken.. heb alweer teveel geshopt haha.
Gisteren waren we even in Rosada. Toch maar even de Tumble winkel in gestapt.. waren net de samples op aan het hangen. Heb ze even geholpen en een flink aandeel weg geshopt. Zoveel leuks weer. Door kunstlicht kleurt het wat minder maar ben helemaal enthousiast.
Voor Jonas had ik grijze Vans geshopt bij Omoda (geen plaatje van) en nog 2 shirtjes
En morgen komt eindelijk het laatste deel binnen dat ik begin vorige week al via mp gescoord heb.