Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:18

Indy_Mouse_9 schreef:
Ik zie tegenwoordig veel jongeren met van die strakke spijkerbroeken, lage gympies en geen sokken aan. Krijgen die geen hele koude enkels, in deze tijd van het jaar op de fiets? :+

edit: zinnen lopen beter als alle woorden er in staan :o

Nou, überhaupt zonder dikke in he schoenen hoe bedenk je het
:brr:

Maar ik heb ook wel eens strakke spijkerbroeken aan, wel altijd sokken haha, maar ik heb vooral last van de kou met stilstaan. Of zitten op bijv werk ofzo. Verder valt het bij mij mee gaga

Britta31

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:19

Maar lange sokken is niet cool.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:20

Britta31 schreef:
Maar lange sokken is niet cool.

Precies dat is het. Koud maakt toch niet uit :)

geen idee hoe dat tegenwoordig is. Maar vroeger deed je echt geen regenbroek aan op de fiets ook al moest je 15 km fietsen.
Dan maar de hele dag koud en zeiknat.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:23

Ik en zelf ook zon puber. Maar heb wel soms lange sokken aan. Heb ook gewoon den Martens waar ik dikke sokken in draag. Maar mijn broeken zijn niet heel strak maar ook niet heel wijd. Maar wel wat kort (puur omdat ik hele lange dunne benen heb en aan de bovenkant heel smal ben dus de broeken zijn of te iet of veel te groot boven). Maar soms doe ik wel lange sokken aan. Maar ik vind het ook gewoon mooier met korte sokken meestal :)

Ja hier ook zo met die regenbroek. Je hoort schijt te hebben maar denk ook (heb ik zelf heel erg) dat het geel veel uitmaakt wat andere van e vinden. Dat we het belangrijker vinden dat je geliefd bent dan of je nat bent etc. Die druk merkte ik vooral vorig jaar heel erg. Nu andere school en krijg steeds meeer schijt. Maar ook als je zoals ik ben gepest ga je toch meer nadenken over wat anderen van je vinden

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:43

Kun je bij starbucks een hele taart bestellen? Of mag je echt alleen een stukje bij je koffie..

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:28

Ik ben zojuist opgelicht op marktplaats. Wat moet ik doen krijg helaas geen contact meer

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:34

Marktplaats inlichten. Kans dat je je geld/spullen terugziet is klein, maar zij kunnen wel actie ondernemen tegen de gebruiker zodat hij niet meer mensen oplicht.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:36

Floriske schreef:
Marktplaats inlichten. Kans dat je je geld/spullen terugziet is klein, maar zij kunnen wel actie ondernemen tegen de gebruiker zodat hij niet meer mensen oplicht.

Ruk, het is een behoorlijk bedrag. Ik ga dat iedergeval doen

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 15:23

Bedankt blijheid voor de links

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:32

Is gesmolten kaas ongezonder dan dezelfde hoeveelheid kaas als die niet gesmolten is?

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:38

Marrie_L schreef:
Is gesmolten kaas ongezonder dan dezelfde hoeveelheid kaas als die niet gesmolten is?

Nee.

Er verandert niks aan wat er in de kaas zit qua calorieën etc. Omdat het smelt zie je het vet beter daarom denken mensen dat maar dat vet zit er altijd in, wel of niet gesmolten.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:40

Ik word steeds beeld door een bepaald persoon, en dat wil ik niet. Ik kan die persoon wel blokkeren, maar dan kan hij nog wel de voicemail inspreken. Is er een manier om dit helemaal te blokkeren?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:54

eilleen333 schreef:
Ik word steeds beeld door een bepaald persoon, en dat wil ik niet. Ik kan die persoon wel blokkeren, maar dan kan hij nog wel de voicemail inspreken. Is er een manier om dit helemaal te blokkeren?

Heb je een android of een iphone?

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:58

LilChar schreef:
Marrie_L schreef:

Nee.

Er verandert niks aan wat er in de kaas zit qua calorieën etc. Omdat het smelt zie je het vet beter daarom denken mensen dat maar dat vet zit er altijd in, wel of niet gesmolten.

Dat is nog eens goed nieuws als tosti-liefhebber :D :Y)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:03

Lienie_F schreef:

Waarom? Er verandert toch niets door dat (nogal voor de hand liggende) feit?

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:29

Is er een manier om van deze meldingen op facebook af te komen? Ooit (een half jaar geleden!) ben ik zo stom geweest om een aantal van die bewerkingen voor te stellen en nog steeds krijg ik meerdere keren per week deze meldingen dat er aanpassingen in zijn. Ik ga nu elke keer naar dat tabblad om alles te markeren als gelezen, maar het blijft dus terugkomen {:)-:(
Afbeelding

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:53

Wat te doen tegen de muziekoverlast van de buurman...? Al 15 jaar dat we er wonen draait hij om verschillende tijden op verschillende dagen vooral doordeweeks om 05:00 heel hard muziek. Er zit nog een huis tussen maar je hoort het heel duidelijk. Echt van die opera muziek.. Hij woont hier net zolang als ons en zo vaak aan de deur geweest.. smijt de deur in je gezicht, en als je de politie belt met alle naaste buren zet ie het zachter en wanneer de politie de straat uit is weer volluit aan.. Nu is het weer zo.. gelukkig is het nu 3 uur s’middags maar dit gebeurd ook s’nachts en in het weekend rond 07:00.. De beste man leeft s’nachts en in de middag slaapt ie maargoed dan moet ie ons niet mee lastigvallen... Mn broertje was best een beer van een jongen is is laatst bijna geslagen en de politie doet dus weinig of niks... hij is ooit meegenomen omdat ie een agent bijna sloeg maarja als die zegt we doen het zachter wat niet gebeurd... Wat kunnen we doen? En wat kan ik nu doen dit tijdstip?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:54

Rijdende rechter? :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:56

Er was laatst een topic over geluidsoverlast bij de buren. Even zoekfunctie gebruiken en kijk wat daar uit kwam?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:57

Trui schreef:
Er was laatst een topic over geluidsoverlast bij de buren. Even zoekfunctie gebruiken en kijk wat daar uit kwam?

Speelde dat ook al jaaaren?

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:58

SavannahNx schreef:
Wat te doen tegen de muziekoverlast van de buurman...? Al 15 jaar dat we er wonen draait hij om verschillende tijden op verschillende dagen vooral doordeweeks om 05:00 heel hard muziek. Er zit nog een huis tussen maar je hoort het heel duidelijk. Echt van die opera muziek.. Hij woont hier net zolang als ons en zo vaak aan de deur geweest.. smijt de deur in je gezicht, en als je de politie belt met alle naaste buren zet ie het zachter en wanneer de politie de straat uit is weer volluit aan.. Nu is het weer zo.. gelukkig is het nu 3 uur s’middags maar dit gebeurd ook s’nachts en in het weekend rond 07:00.. De beste man leeft s’nachts en in de middag slaapt ie maargoed dan moet ie ons niet mee lastigvallen... Mn broertje was best een beer van een jongen is is laatst bijna geslagen en de politie doet dus weinig of niks... hij is ooit meegenomen omdat ie een agent bijna sloeg maarja als die zegt we doen het zachter wat niet gebeurd... Wat kunnen we doen? En wat kan ik nu doen dit tijdstip?

Gaat het om huur- of koophuizen? In het eerste geval contact opnemen met de woningbouwvereniging.
Melden jullie het bij de politie of bij de wijkagent? Daar kan ook nog wel eens verschil inzitten. Anders blijven melden, misschien geluidsopname maken en een soort logboek bijhouden van wanneer er overlast is.
Misschien hebben jullie in de buurt ook een soort buurtbemiddeling? Dan kunnen jullie samen met een derde om tafel om dit probleem op te lossen.
Heel vervelend voor jullie..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:58

Macs schreef:
Rijdende rechter? :')

Ik zou bijna Frank Visser bellen van SBS6 :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:59

Laatst bijgewerkt door Trui op 12-01-18 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 16:00

Kuggur schreef:
Lienie_F schreef:

Waarom? Er verandert toch niets door dat (nogal voor de hand liggende) feit?

Nou wel als je dacht dat het slechter zou zijn dan normale kaas toch? Helemaal als je er veel van eet en al die tijd dacht dat het slechter was.