dan blijft er weinib tijd over + dat reizen enkele reis 2 uur duurt, dus het is gewoon heel onhandig Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dan blijft er weinib tijd over + dat reizen enkele reis 2 uur duurt, dus het is gewoon heel onhandig Berdien schreef:Jup, jij wint qua afstand Destination![]()

mirthheee schreef:Dat tijd maken vind ik wel dubbel. m'n dat en ik hebben het momenteel heel druk, daar zo snel blijven slapen doe ik nietdan blijft er weinib tijd over + dat reizen enkele reis 2 uur duurt, dus het is gewoon heel onhandig
Destination schreef:Maar wat heb je aan je matches in IJsland en Zwitserland? :p
Ik vond dat Tinder plus altijd naar, ineens Engelse matches en alles.

Exitium schreef:Maar Braunschweig ligt toch achter Hannover? Of was 'ie op vakantie in de buurt ofzo?Jibbel schreef:He, Exitium..jij komt uit Gorinchem. Mag ik je vragen hoe oud je bent, want misschien kennen wij elkaar wel dan..
32. Ook uit de buurt hier dan?
mirthheee schreef:Dat tijd maken vind ik wel dubbel. m'n dat en ik hebben het momenteel heel druk, daar zo snel blijven slapen doe ik nietdan blijft er weinib tijd over + dat reizen enkele reis 2 uur duurt, dus het is gewoon heel onhandig

Flessuh schreef:Ik heb 2 verre matches, IJsland (1990km) en Zwitserland (753km).
krijg ik nu troostprijs?![]()
![]()
Tinder plus is trouwens best leuk, aangezien je je locatie dan kunt veranderen
mirthheee schreef:Destination schreef:Maar wat heb je aan je matches in IJsland en Zwitserland? :p
Ik vond dat Tinder plus altijd naar, ineens Engelse matches en alles.
Ik zou best wel een Engelse match willenZou sowieso wel graag naar Engeland willen verhuizen
![]()

was dus wel geslaagd haha. Het begon alleen wat vreemd, hij zou om 7 uur al bij me zijn zodat we naar het strand konden, ik gehaast om dat te redden... tis een uur rijden voor hem, krijg ik half 7 een appje dat het 8 uur wordt. Ik ben van de afspraken en op tijd komen dus vind ik niet grappig
als er iets tussenkomt oké, geen probleem, maar om 6 uur wist ie dan ook al dat ie 7 uur niet zou halen... om kwart over 7 vroeg ik of ie er wel om 8 uur verwacht te zijn.. gaf hij als antwoord, kwart over 8. En toen 5 minuten later, ik ben er over een half uur
ik vond het allemaal maar vaag haha.. maar goed, 2e date dus ik heb er m'n mond over gehouden, mocht dit verder vervolg krijgen kaart ik het wel even aan
Zaterdag middag maar even een powernapje doen ofzo haha.
heb hem nog niet gevraagd hoe hij erin staat maar ik geloof dat het wel goed zit.. zal hem vandaag uithoren, al zal hij daar waarschijnlijk zelf wel mee komen want hij is juist degene die vaak vraagt hoe ik erin sta enz
maar het voelde goed, we hebben ook al zo enorm veel geappt, we hebben elkaar pas 2 keer gezien nu maar voelt alsof we elkaar al erg goed kennen
of in ieder geval veel weten van elkaar. En het klikt gewoon goed, zelfde humor, zelfde sarcasme.