Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Anoniem schreef:Koekoek... garantie tot aan de deur, moet je niet een maand later mee aan komen zetten. Dan had ze m bij een winkel moeten kopen.
Dat vind ik dan weer een grappig antwoord
Ik zou ook zo denken maar ik verkoop rijbroeken en iemand uit mn dorp heeft er twee gekocht van me.
Bekeken en gecontroleerd en alles was goed.
Krijg ik de volgende dag een bericht dat ze beide kapot zijn gegaan tijdens het dragen en ik wist niet zo goed hoe ik het moest oplossen maar 90% van de bökkers vind dat ik het geld terug moet geven terwijl als ik het in dit topic had gevraagd er een ander antwoord zou komen?
PrinceAmos schreef:Ik koop ook eens wat op Marktplaats, vraag duidelijk ‘wil je het verzenden met Post NL’ ‘ja ik verzend het met Post NL’.. dus ik ga er vanuit dat ze met Post NL verstuurd. Krijg ik maandag de track and trace link van DHL?!?! Post NL is veel sneller met bezorgen, DHL is traag vind ik. Krijg mijn pakket ook pas morgen (tussen 08.00/18.00), maar ik was echt kwaad.. krijg ik het slappe excuus; sorry maar 1 november is een nationale feestdag en ik vind dat je echt heel vervelend reageerd.
Wat een t*** zeg.. het gaat mij om het principe. Ik betaal geen €6,95 aan je om via DHL te versturen![]()
Sorry moest even m’n gal spuwen bah..
DeMolenhoek schreef:Rachelle: Ze zijn daar gepast. Het is ook een lucratief handeltje. Is een bulkaankoop van 50 stuks geweest die nu worden door verkocht, dus zo particulier vind ik dat ook niet meer, dat is echt handelen.
Maar ik vind ook dat als ze na een dag kapot zijn, je hun moet terug laten komen (en dan direct, nu laat je het gewoon maar zijn voor wat het is?) Je kunt op zijn minst kijken wat er aan is?
xJitskee schreef:Ik heb juist liever PostNL, is een vaste bezorgster, echt een fijn mens. Ook nooit problemen mee met bezorgdagen of tijden dat dat vertraagd is. DHL vind ik minder fijn, duurt al snel 2 dagen langer voor je het binnen hebt. Daarbij vind ik het ook echt niet netjes dat je €6,95 betaald voor verzending en dat ze dan een andere (en goedkopere) bezorgdienst kiest..
Abercrombie schreef:Ik begreep dat er weer wat problemen zijn met leveren bij PostNL (door staking?)
En die van die deken met 10 euro retour. Dan had ze maar nieuw moeten kopen.
Donna89 schreef:Abercrombie schreef:Ik begreep dat er weer wat problemen zijn met leveren bij PostNL (door staking?)
Ik neem aan dat je mij bedoeld?
Zoals ik al zei ik maak geen issue van dat hij gedeeltelijk kapot is, omdat ik het in dit geval zelf kan maken, maar kom
3 maten verschil?
Hoezo nieuw moeten kopen, dan moeten we marktplaats maar afschaffen en alles nieuw kopen?
upendo schreef:Vraagje;
Ik heb ruim een maand geleden een deken weggedaan die duidelijk gebruikt was met foto's hiervan.
Nu krijg ik een maand later een bericht, dat de buiksingel los is gekomen en dat een voorsluiting geknapt is. Ze wil nu 10 euro terug hebben.
Ik ben daar eigenlijk niet zo blij mee... Wat vinden jullie?
amigamia schreef:Ik had gisteren ook zoiets .ik heb 3 Afrikaanse witbuikegeltjes te koop staan. Prijs is €100,-
Krijg ik eem bericht van een man die er eentje wilde voor zijn zoontje maar niet heel veel geld had te besteden.
Of hij hem dan voor niks mocht komen ophalen .
Ik stuur een berichtje terug hoe hij denkt voor het dier te zorgen als hij al het geld niet heeft om het egeltje aan te schaffen en het antwoord nee was.
Kreeg ik toch een kwaad berichtje terug. Ik deed het alleen voor het geld en gaf niks om de egeltjes en nog veel meer.
Heb hem succes gewenst met vinden van een gratis egeltje.
Donna89 schreef:Abercrombie schreef:Ik begreep dat er weer wat problemen zijn met leveren bij PostNL (door staking?)
Ik neem aan dat je mij bedoeld?
Zoals ik al zei ik maak geen issue van dat hij gedeeltelijk kapot is, omdat ik het in dit geval zelf kan maken, maar kom
3 maten verschil?
Hoezo nieuw moeten kopen, dan moeten we marktplaats maar afschaffen en alles nieuw kopen?
Suzanne F. schreef:Pff nu weet ik waarom ik geen kinderkleding meer op Markplaats zette. Heb er nu winterjassen opstaan, echt zo goed als nieuw en gewoon geen reacties of een bod van 5 euro. Zijn jassen van 80 euro. Pffff. Ik ga ze weggeven binnenkort denk ik. Aan iemand die het supergoed kan gebruiken. Zal eens kijken.