Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SindyKaya schreef:Confession: ik hou echt van mijn zus hoor maar de manier hoe ze sommige dingen doet krijg ik echt moord neigingen
Emmaa_ schreef:Ik zit echt ongelofelijk slecht in mijn vel de laatste tijd, zou echt het liefst even verdwijnen en ik weet niet zo goed wat ik eraan kan doen. Vriendinnen denken dat het allemaal prima gaat omdat ik ze allemaal keihard op een afstand hou, maar het voelt echt alsof ik in stukjes gescheurd word van binnen. Slecht te beschrijven maar blegh.
Neem een vriendin in vertrouwen, daar zijn het vriendinnen voor. Sterkte!
Emmaa_ schreef:Ik zit echt ongelofelijk slecht in mijn vel de laatste tijd, zou echt het liefst even verdwijnen en ik weet niet zo goed wat ik eraan kan doen. Vriendinnen denken dat het allemaal prima gaat omdat ik ze allemaal keihard op een afstand hou, maar het voelt echt alsof ik in stukjes gescheurd word van binnen. Slecht te beschrijven maar blegh.
Procent schreef:Ik heb heel lang gedacht dat lijn-bussen een knopje hadden om het stoplicht van een afstand op groen te zetten, zodat ze door konden rijden...Dat hadden mijn ouders denk ik een keer gezegd en dat is in mijn hoofd blijven zitten zonder me dit opnieuw af te gaan vragen
) Sheehan schreef:Confession: Een vriendin van me maakte net een best wel erge grap over Hitler en ik moest lachen, maar voel me toch heel schuldig nu.
RoosTinker schreef:Ik heb eigenlijk teveel gedronken, maar dat ga ik natuurlijk nu niet bekennen tegen mijn man. (Heeft het wel Door denk ik).
Dus ik ga nu heel goed mijn best doen om niet te zwalken (valt niet mee en ben al tegen de deur op gelopen)

Vjestagirl schreef:Sheehan schreef:Confession: Een vriendin van me maakte net een best wel erge grap over Hitler en ik moest lachen, maar voel me toch heel schuldig nu.
Wij hebben ooit op een festival gewerkt met n groep vrienden. Dat was walgelijk zwaar. Tijdens het nabespreken:
T: "en jongens, hoe vonden jullie dat het ging?"
C: "Beter dan de holocaust!"
N: "die was wel beter georganiseerd!"
M: "Ja, dat liep als een trein"
te erg dit
Amira_ schreef:Afgezien van dr 'hoi' en 'doei' en 'gefeliciteerd' op je verjaardagen heb ik in de 2 jaar dat ik met mijn veiend heb nog nooit een gesprek met zijn broer gehad. Geen idee wat ik fout doe/gedaan heb
RoosTinker schreef:Ik heb eigenlijk teveel gedronken, maar dat ga ik natuurlijk nu niet bekennen tegen mijn man. (Heeft het wel Door denk ik).
Dus ik ga nu heel goed mijn best doen om niet te zwalken (valt niet mee en ben al tegen de deur op gelopen)
o wow dat viel ook niet beetje op